hvala bogu na net-u...

evo upravo sjedim doma i haram internetom... svi moji su u crkvi jerbo buraz ima pričest... meni se nije dalo pržit na suncu a i mama je smatrala da bi bilo dobro da ostanem doma, u slučaju da netko od gostiju dođe ranije...
toliko mi je dosadno sada da sam odlučila napisati post, praktički o ničemu, ali ipak je post...
jooooj... sad ću morat gledat pijane četrdesetogodišnjake kako melju viceve koji nemaju ama baš nikakvog smisla, ali na koje ostatak još starije ekipe vrišti od smijeha jer su toliko pijani da im je sve smiješno...
i naravno, kakva bi to bila pričest kad kuča ne bi bila puna klinčobe koja trči okolo i sudara se s kim stigne...
ali tješi me jedna stvar...
kumovo vino...
najbolje koje sam ikada probala...
ko stvoreno za gemišt...

a imam i plan kako neprimjetno doći do njega...
već sam se dogovorila s mamom da ćemo stavljat prazne boce pokraj punih, jer ih kum treba, pa kad oni svi budu zgaženi ko pičke, ja ću se prošetat do podruma i u boce od kole ću si pretoćiti litru-dve-tri-šest...
a onda moja ekipa dolazi i gazimo se do škole sutra ujutro...

trebala sam sobu pospremit, jer će mali bratić sigurno opet silit da bude unutra... mali je opsjednut s mojom sobom... kad god je kod mene u gostima uvijek navaljuje da budemo tamo pa da može razgledavat okolo i tražit nešto čega nema...
naime soba mi je krcata stvarima, niti jedan zid nije gol, na svakome visi nešto ili je nacrtano nešto...
na jednom su obješeni cd-i, na jednom je nacrtana zmajevska glava, na ostalima su plakati koje sam radila za školu, ili oni sa koncerata... na stolu uvijek imam hrpu stvari koje ne pripadaju tamo, iznad svog bračnog kreveta (da, da...) imam ogromni baldahin, koji je bijeli ali neće još dugo... farbat ću ga u bordo crveno, bit če predobro...
samo da naglasim, nije moja soba neuredna, već je krcata... premala je za sve stvari koje imam, to je zbog kreveta... da ima normalan krevet bilo bi mjesta za sve... ali ovaj bračni je luksuz kojeg se ne želim odreći...
zapravo više ni neznam zašto vam pišem o svojoj sobi kad stvarno nije bitno kako izgleda...
sve u svemu, to je moj kreativni nered...
neću gnjavit više, napisala sam dva posta u dva dana, sad nemoram pisati pola mjeseca...
šalim se, budem i prije...
i zapamtite: WHEN DARKNESS FALLS WE ARE REBORN...


13.05.2007. | 10:02 | 3 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Kolko vas je bilo ovdje....

Free Web Counter

Free Web Counter





BENDOVI KOJE SLUŠAM


SLIPKNOT
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

UNEARTH
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KILLSWITCH ENGAGE
Image Hosted by ImageShack.us

IN FLAMES
Image Hosted by ImageShack.us


ARCH ENEMY
Image Hosted by ImageShack.us

CHIMAIRA
Image Hosted by ImageShack.us

LAMB OF GOD
Image Hosted by ImageShack.us

ALL THAT REMAINS
Image Hosted by ImageShack.us

ALL SHALL PERISH
NEAERA
SYMPHONY X
SYSTEM OF A DOWN
DISTURBED
NEVERMORE
IRON MAIDEN
TRIVIUM
METALLICA
KORN




Evo par izvrsnih pjesama, kao i ona po kojoj sam blogu dala ime...















mailat mi možete na: silvia252@gmail.com


The new stuff...

odlučila sam izbrisati svoje fotke jer su me živcirale...

evo još pjesama...
ovo je jedna od as i la dying
dobra je samo me vokali živciraju...
pogotovo pjevanje...
šteta...
dečki jebeno sviraju ali fakat bi trebali promjenit vokal...



sad malo uneartha
jebena stvar s najnovijeg albuma...



joj stavila bi ja i bolje stvari samo kaj na ovom glupom radio blogu nema niti jedan bend koji ja želim...
headbang