My insomnia

četvrtak, 22.12.2011.

Kreiranje planova 2012.

Zima je službeno stigla. U neke krajeve stigla je ranije popraćena maglom i temperaturom ispod nule, nas i ne voli baš toliko, nas je ignorirala sunčanim danima i šetnjama u kratkim rukavima.

Nisam pisala odavno. Nazovimo to više lijenošću i FB - manijom. Kome treba blog uopće? Ali nedostaje. Onaj osjećaj kada započneš pisati novi post. Osjetiš kratku blokadu na naslovu, preskočiš ga i dok ispišeš pola stranice, smisliš neki prikladan naziv.

To se čak i meni dogodilo, zašto ne? To je kao vesela dobrodošlica u ovu "blogosferu" ako se i danas tako zove. Podsjećam nije me odavno bilo. Osjećam se samom, jer ne znam jesu li moji prijatelji još aktivni ili su samo zakazali kao i ja. Nema se vremena danas. Razumno. Recesijski upola više nego nekad kada sam zadnji put bila ovdje.

Dolazak zahtjeva i novi početak. Nema više pjesmica, nema više versa niti pjesničkih slika. Ovom blogu dajem novu svrhu. Malo maštarije iz kuhinje nikome ne škodi.

Kreiram želje, snove i sve što želim na papir. Naslov mu je planovi 2012. Slatko je kako pokušavaš u jednoj godini ostvariti sve svoje želje. Zanimljivo je koliko ih i ostvariš. Bitan je popis.
Iako prošlogodišnji popis uveliko nije ispunjen, nazovimo to mojom lijenošću. Tako da je samo copy-past barem većinu. Nadodajem samo New York - provod Nove godine. Sve ostalo je staro. Naravno, ne budem pisala ovdje, strah me je od toga da se želje ne ostvare. Zadržim to za sebe. A pssst

P.S Blog je u izradi. Tako da se ispričavam zbog oskudnosti

- 17:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #