< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2009 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yes/No

Design:Cow
Slika: Deviantart

Opis bloga

..sve koma..onak za dosadu

neznam..zakaj..ovo piše....nekaj mi zeza...


"http://divine-music.info" target="_blank">Free Music

Free Music



Linkovi

..omg


dada
josipa

..about me..=)

.>

petak, 22.08.2008.

Razlika između škole i ludnice samo je u telefonskom broju!!!!

..e..evo mene i evo novog posta.. još samo 10 dana do škole..neznam
Šta da kažem..svi ste mi rekli da nisam normalna jer jedva čekam školu.=)
Ali bome i sama znam…kada se sjetim…učenja i ..odlazak na nastavu ranog buđenja..gadi mi se škola..lol..tak nisam dugo napisala post..ali nema..veze...
Valjda????..tak ovih dana sam se šetala..ma super..tak išla sam kupiti sve za školu….kupila sam…onak dobre…bilježnice…ali najbolje..su naljepnice…onak kjut su
...tak jučer sam išla u grad..(hvala bogu)..kupila sam puno toga..jednu super…majicu s
kapuljačom….sivo-crna je…uz nju sam kupila…sivu majicu..kjutt….lol…evo sad
slušam…glazbu….i jedem moju omiljenu čokoladu….=)….i pišem ovaj post….i odlučila
da više neću stavljat..puno točkica možda najmanje 2..ili 3..možda negdje budu 4…tak
malo sam preuredila blog ..novi dizajn..i avatar…i više napisala o sebi…=)..evo sad da
napišem nešto o meni i mojim prijama….dada…mi je rekla da obrišem..di piše da se
zaljubila u mog bratića ali ONA SE NIJE ZALJUBILA U NJEGA!!!!..dora..se vratila s
mora….napokon…pilence..nema riječi ludo…tako jednoga dana smo ja ,pava,pilence
kupile neke lješnjake..u bocu cijelu smo nakupile i nAzvale BOSLJE..-boca s
lješnjacima…i cijelu pojeli…..lol…i sad sam vidjela da smo izgubili u rukomet…..kmeeeeeeeee—da danas kod mene dolaze moje prije..pa če biti mučenja…evo veliki je post valjda????....tak ne želim odrediti koliko da mi komate jer mi se to čini...kao da vam zapovijedam a ne želim…tako da komate koliko želite a ja ču vam vratiti…evo idem..moram spremiti sobu da ove dođu…očekujte novi post prvog dana..škole



| Komentari (25) | Print | * |

subota, 16.08.2008.

.....kmeeee...nedostaje mi moja škola..=(

...e..evo mene...ljudi..ja se odlučila za postek
što je čudno a i nagovorila me dada....tak..ovih dana ..ništa
skoro neradim.malo čitaM i malo se šetam.....prošlo je puno dana.
.odkad SAM
se vratila..s mora. i bilo je ludoo..
..tako pročitala sam dvije knjige ali
drugu još čitam..ima još malo.
..moja dora je još na moru....valjda se
sad vratila neznam..ali kad dođe mrtva je.
..ma zna ona zašto
onda ..dada..ma moje malo krme(to nije uvreda dado =))..
.ma omacili joj se mačka..omacila male štakore.
..(isto bez uvrede dado)..moje pilence.nema riječi....
..ovih dana se šetamo..i malo gledamo komade..hehe.ma nema puno lijepih
...Dada me natjerala da obrišem kaj je ovdje pisalo...jesi sad sretna
...a malo sad o školi..da NEDOSTAJE MI MOJA ŠKOLA....kme...smrc..
i da dolazi nam novi učenik...valjda se zove jurica..kako su mi neki...rekli..
.ali važno je da se pripremi na mučenje..hehe
..jučer je bila velika...gospa bila sam na misi...
bilo je ok....tak..dosadno mi je...
.....tak idem ja ..ovaj je bome veliki post..što je čudo...pa idem ja pa-pa---bay



| Komentari (107) | Print | * |

utorak, 05.08.2008.

I`m back..=)

Image Hosted by ImageShack.us

..ee...evo mene ..ljudi wratila se ja s mora..
ma bilo..je super.......malo sam pocrnila...
...tak otkad sam se vratila..idem se šetat..s frendicama
.....i...gledamo komade..ima dobrih..hehe.....ali jedan
je samo lep..dali smo mu ime...(ja i dada)..koma..je.......
hehe..neznam šta da više napišem..komajte..mi...=)....idem ja bay
mah
Image Hosted by ImageShack.us



| Komentari (46) | Print | * |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.