Lipstick lullabies
Shadow of the day

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

What I've done


Chances
Here we go



Credits

Layout: tuesdaynight

Adjustment: DesignFreak
I'm feeling like I'm famous the talk of the town

Baš mi je drago da sam se opet vratila u blog zonu. Drago mi je da ima još ljudi koji vode blog jer sam mislila da su svi nestali.

Nakon što je šk završila išla sam u Dalmaciju na otok. Tamo sam bila 20 dana. Bilo mi je super, odmorila sam se od grada. Vrijeme nas je poslužilo pa sam se kupala i igrala vanka. Da sam bar duže ostala. Kad sam se vratila doma počela je takva dosada. Prijateljice su išle na ljetovanje tako da sam trulila doma. Natrpavala sam se bombonima, čokoladama ,bila na kompu ili gledala telku. Dosada. Sada napokon idem na more i koji puta van. Posudila sam i knjige pa ih čitam te na fejsu lajkam bezbroj stranica, šta mogu kad su mi smiješne ili se pronalazim u njima. Ljeto se poboljšava iako nije ni približno najboljemu. Vrijeme brzo ide. Sutra ako bude sve uredu s prijateljicom idem po jadranu,ali zadržat ćemo se u Dubrovniku. Je li vama ovo ljeto bolje od prošlog ili gore?



Bila sam napisala post u kojem sam vas pitala gdje ste bili na maturalnom (oni koji jesu) i gdje bi ste htjeli. Nakon premišljanja između Španjolske i Grčke koje smo odabrali od silnih drugih ponuda, mi smo odlučili ići u Grčku. Nadam se dobrome iskustvu.

Svatko od nas doživio je nebrojene poraze - ali prihvatimo li neuspjeh s vedrinom i naučimo nešto iz tog iskustva pa pokušamo svemu pristupiti drukčije - osjetit ćemo da smo zadovoljni životom.


Do idućeg puta pozdrav! :)

Komentari (10) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.