Lipstick lullabies
Shadow of the day

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

What I've done


Chances
Here we go



Credits

Layout: tuesdaynight

Adjustment: DesignFreak
It's Christmas time :)
sutra je Božić... Već se i danas osjeća toplina Božića.. sve je lijepo.. kud god idem ,u koju god prostoriju svoga stana osjećam toplinu i sve mi je lijepo, tako je ugodno i baš se dobro osjećam.. evo brat sada kiti bor, ja mu ove godine ne pomažem, nešto mi se baš neda. Mama je napravila kolače i to moje omiljene.. Jučer sam bila kod prijateljice, joj što smo se najele kolača i isplesale na muziku. Kupila sam darove svojim prijateljicama i jučer smo ih razmijenile u školi.. Baš sam bila sretna kada sam vidjela kako im se sviđa što sam im kupila. Dobila sam i ja lijepe poklončiće. Jedva čekam sutra poklončiće iako znam što ću dobiti :D
U što volim ovo vrijeme, na sve strane se čuju božićne pjesme, svjetle lampice.. Nadam se da ću lijepo provesti ove praznike pa tako i doček nove.
Znam gdje ću, već sam pozvana ,samo nisam sigurna dali ću ići..
Dragi blogeri vama želim sve ove dane ispunjene ljubavlju i toplinom. Provedite ih sa svojom obitelji i najdražim ljudima.. Veselite se, zabavljajte, širite veselje..
Pusa i Sretan vam Božić te Nova godina koja još malo dolazi. :))

Komentari (28) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.