HTML>
<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> < ...:::mojdnevnik:::... }
  kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga

Na blogachu chu pishati
swe o mom chreyzi živothu & simpathiji:):);p;p

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 12.08.2008.

AvArTi

MENI SU SWATKI

- 10:56 - Komentari (9) - - printaj - §
SlIkIcHe:)


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com
glitter-graphics.com
glitter-graphics.com

- 10:51 - Komentari (1) - - printaj - §
eWo mE


Ej ljudi nisam postala jer sam bila na moru sa Sanjom!!!
Bile smo u CrkivenicinaughtyBilo je supačdupačsretan
Glitter Graphics

Glitter Butterfly Graphics


i to je to pozz do idučeg posteka

- 10:49 - Komentari (0) - - printaj - §

petak, 08.08.2008.

Danas:):)


Danas idem na jerun sa Sanjom i mojim sekama!!!:):):)
To bi bilo to zanm da ćemi biti zabavno i da ćemo se dobro provesti:)
Poslije idemo u restoran na pizzu ili nešto drugo...mljac:):):)To je to Kiss

- 14:35 - Komentari (14) - - printaj - §

četvrtak, 07.08.2008.

=(

Ljudi zašto ne komate crycryJa svima uzvračam kom,a vi ništa
pa zašto da se ja onda trudim kad vi ne komatepuknucumadblablaburninmadcrynoNadam se da ćete nakon ovog posta komat baram malo..Pozzzwavewavemahmah

- 13:26 - Komentari (0) - - printaj - §

srijeda, 06.08.2008.

Moje sestre

Ćaos još jednom people ja imam još dvijE sestre Teu i Miu.
Tea je najstrija i ona ima 16.g. MIa je srednja ona ima 14.g.,a ja sam najmlađa
i imam 13.g.Tea se bavi košarkom Mia sjedi doma,a ja se bavim manekenstvom(to je ok)..itd..:)& det s it bay bay ćaos
Puno puno kamajte jer ja oboavam komove ćaos

- 22:38 - Komentari (0) - - printaj - §
Kako se stawljaju slikiche na blogach

Help!!!Kako se slikiche stvljau na blog...????
Plizz...Helpač..onaj koj mi pomogne dobit će svoj post na mom blogunaughty
Ja ih nemam pojma stavljatcrycrycrynononobangbangbangheadbangheadbangburninmadburninmadmadmadpuknucupuknucu

- 14:35 - Komentari (1) - - printaj - §
MY first posthek:)

Hy people owo je my new blogach,lud kao i ja..
Zovem se Iwa:)Iz Zagreba sam:)Naj frendicha my je Sanja i Ema,one su naj cool frendiche na cijelom swijetu..:)Pa to je to Puss:):):)

- 12:56 - Komentari (1) - - printaj - §

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Image and video hosting by TinyPic