Verdammt ich lieb dich

petak, 27.06.2008.

Je li stvarno moralo tako biti?

Evo par stihova posvecenih mom 'najboljem prijatelju' i 'momku', dobroj osobi koju sam voljela i koju tek sad vidim u istinskom svjetlu. Par redova za onoga koji sije cistu bol praveci se dobrim, bivajuci zlim!
No nema on tu cast da ovo bude najmjenjeno samo njemu. Namjenjeno je i jednoj od mojih boljih prijateljica, komsinici kod koje sam toliko puta plakala jer sam se posvadjala svojim momkom, donedavno njenim najboljim prijateljem!

I hope the ring you gave to her,
turns her finger green.
I hope when you're in bed with her.
you think of me
I would never wish bad things,
but I don't wish you well!

Does it hurt to now I'll never be there?
Does it sucks to see my face everywhere?
It was you who choose to end like you do
I was the last to know.

When your day comes, and he is trough with you...
And he will be trough with you!



Du warst der Einzige für mich
Doch jetzt hass ich dein Gesicht
Du hast mich komplett verarscht
Man, ich glaub das einfach nicht
Du hast mir so oft geschworn
Du wärst nur für mich geborn
Und jetzt steckst du ihr eiskalt
Deine Zunge in den Hals

Und sie nimmt dich mir weg
Das kleine Stückchen Dreck
Die Schlampe ist so link
Dass es bis zur Hölle stinkt
Und du fragst auch noch dumm
Ob ich sauer bin, warum
Was soll sein
Ich hau dir eine rein


Ne znam sta misli devojka ta.
kako je mogla biti tako zla.
Necu da cujem za njega i nju,
moju bivsu drugaricu
Znam da ste bili ko nokat i prst
morat ce sama da nosi svoj krst,
a nije ni on bolji od nje
od te male izdajice

Kako ce moci, pitam se sad
u oci da me pogleda,
kada je budem videla sa njim
mogla bi svasta da ucinm.
Dobra si dusa, poznajem te
zaboravi to, oprosti joj sve
uvijek si bila bolja od nje,.od te male GLUPACE!

- 01:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 12.06.2008.

Malo se vise popilo, tako se i dogodilo...

Zar je to stvarno bilo sve... Kap alkohola vise, jedan poljubac i dva mjeseca nastojanja da budes ono sto nisi, da osjecas ono sto ne mozes. Zar sam ti stvarno tako malo znacila?
Boli me, sta se cuds? Kako me nece boliti? Srce mi nije slomljeno, kako slomiti nesto sto je od prije izmrvljeno? Svojim lazima samo pogorsavas stvari.
Zasto si me lagao, zasto si mi obecao sve i ispunio nista. Zasto si me trazio da budemo prijatelji ako ne zelis da pricas sa mnom? Zasto si me grlio ako nisi htio ni da me pozdravis u prolazu? Zasto se nisi trudio?
Zar ne shvatas da bi bilo puno bolje da si mi sve rekao na pocetku nego da si me patio mjesec dana. Mogao si priznati sve onaj dan, reci da ne zelis vise nista moje, ni rijeci, osmijehe, pokrete, male pokusaje...nista...
Sto si trazio da ti pricam svoje price? Sto si se kleo u Boga da me zelis kad je to bila samo prazna prica?
Zar je moguce da te ja jos volim? Kako da priznam da se na tuznu pjesmu odvalim i nema me, samo sjene, uspomene... Sramota me je... Ponos gazim svaku noc, a glumim da je nedodirljiv. Suzama molim Boga da te vrati, a ne zelim te... mrzim te...
TAKO MI NEDOSTAJES. NEDOSTAJES! LJUBAVI SVE MI NASE NEDOSTAJE...TAKO MI NEDOSTAJE...
luv'ya 4ever


- 19:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 01.06.2008.

A ljuBaV sAm ZvaLa iMenOm tVoJiM

'Zapisano je u vremenu da smo mnogo jaki bili, a gdje bi nam bio kraj da smo se za ljubav borili..."

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ne mogu vjerovati da je sve gotovo... Ne mogu vjerovati da me vise nikad nece poljubiti, zagrliti... Odbijam vjerovati da ga vise nikad necu cekati pored one stare prodavnice cipela, skrivajuci se od kise dok mi srce tuce ubrzano, a pogled prazan poput cashe sve do casa kad se on pojavi u daljini.
Ovo je sve san iz kojeg cu se probuditi, nesto ovako ogavno se ne desava meni...Ne to jednostavno ne moze biti...
Sada sama zivim, nekako tuzno i glupo, sve besmisleno... Ljudi me svako malo pocaste pitanjem volim li ga jos... Kako do vraga da ja to znam... Nekad sam sigurna da ga ne volim, da je istruli dio mog zivota, a nekad osjecam da ne mogu disati ako nije tu... Voljela bih se opredjeliti za jedno, ali ne ide...
Ako ga ne volim, zasto me boli? U zadnje vrijeme samo to osjecam, tu neku podmuklu bol koja izjeda ivice mene same i ne trudi se doci do moje srzi jer zna da je on odnio srz sa sobom...
Nakon svega osjecam jos samo tu bol i ponekad ne znam je li bol prouzrokovana ljubavlju ili ljubav bolju... Bojim se vjerovali ili ne, bojim se ne voljeti njega jer to sma radila od kako znam, za sebe... On je sastavni dio mene...
U glavi mi nice pomisao o drugom, ali ne moze da se uklopi, ne zna da se snadje. Pomisao o njegovu povratku je stalno tu, suprostavljena mom ponosu koji je nadjacava...
Tvoja ravnodusnot i onaj pogled koji mi ubija svaku vjeru i nadu brise u meni ono sto niko nikada nije mogao izbrisati, tu ljubav prema tebi DJAVOLE...


'Djavole ne gledaj me tako ne... Djavole idi i ne trazi me...Ako minut ostanes svojoj kuci vodi me...'

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #