<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

četvrtak, 26.07.2007.

ZAGREBE...JOŠ MALO PA TI SE VRAČAM...

ola ljudeki!!!!!!!!!! mahwavemahwave pa evo da vam se javim...mislim ništa posebno se kod mene ne dešava ali kao što i svi znamo...barem ja...to nije ništa novo. i dalje pokušavam shvatit neke ljude ali valjda tako treba bit u životu...mislim nadam se jer ako nije onda sam...nahebala headbangsmijehburninmaddead... i kad mislite da znate neku osobu onda ona napravi baš nešto što vi niste očekivali niti se ikad nadali da bi to mogla napravit...al eto možda je stvar u meni...možda sam ja ta koja komplicira previše al dobro...proči će i ti trenuci mog života i doći neko lijepo razdoblje...i možda mi donjeti kojeg zgodničkog dečkića...naughtydead...hmmmmmm..........vidjet ćemo...smokin i tako evo ja se 30.7. vračam u svoj grad zagreb...nikad mislila da ču to reć jer sam se jedva čekala maknut iz njega...ali jedva čekam winksmijehcerek...malo da vidim tko mi je od mojih dragih iz utrina osto u zagrebu ili se vratio. e ljudi znate što je došlo u hrvatsku u naše dučančiće...pa moj dugoooooooooočekivani mob weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... e čim dođem u zagreb idem ga kupit sa starom...e čekala sam ga skoro 3 mjeseca i eto kad ono vidim prije tri dana poslo meni sony ericsson...pametan moj cerekcerek...mail da je došo u naše dučane...da znate kak sam bila sretna...jedna stvar više zašto bi se vratila u zagreb...smijehsmokincool..hihi. e da sad sam se sjetila...pa našle smo se ja i moja sisterka idica da jazbicom mojom mutavom sa specifičnim glasom u vodicama...baš nam je bilo super...mislim kad sam ja pricala da sam se zbrukala...još jednom...ništa novo...i mi se išle malo prošetat i neki dečki...malo stariji...barem su tak izgledali...dođu nama kssssssssssss kssssssssssssssssssssssssss...mi onak ok...kaj bi to trebalo bit...i svaki put kad smo prošle pored njih ili fučkaju ili nešto...mislim ajde barem da su bili malo zgodniji...al ovak...sorry dečki smijehwink...jooooooj pa da i domači su nas prepoznali...tko bi rekao...ja ne...io neš su se počeli naguravat kao i imali su neki ulet kao curke kolko je sati...mislim ono...al dobro neke nisam ni skužila kao npr. šime se totalno promijenio...al mi je jedino bilo žao što nisam vidjela roka...svi su rekli da se strašno pozgodnio.... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...cerekthumbupparty...i tak našli smo se i da domiem i mimiem...pozz njima mahwavemah...i oprostite kaj nismo mogle doć do vas al stara nije dala...a onaj drugi putje išla van...ja sam ju pitala al..nažalost niš od tog...i tako bili smo malo do primoštena i tak...ugl. nije bilo loše ovo ljetocoolsmokin...e da možda dobijem peseka...u procesu sam nagovaranja starog...stara da...sam stari zeza...ma nagovorit ću ga ja...mislim ipak sam to ja...dada...al dobro ja sam ipka optimist pa...smijehcerek...i pozzam svoju taliicu koja mi je na viru i mislim da ju neću vidjet ni 8, a mislim ni 9 mjecec barem početak...meni škola počinje...a i njoj...samo što više ne idemo u istu školu....šmrc...noi pozzam anicu i kikicu i sve vas koji ste mi još u zagrebu,a i oni koji su na moreku i kupaju se i sunčaju mahwave
pa odo ja sad...papamahwave..
cmoooooooooooooooooooooooooookam vas sve kisskiss
i vojim vas puno...
p.s. ostavite puno kommova smijehsmijeh

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-26

26.07.2007. u 23:11 • 124 KomentaraPrint#^

nedjelja, 15.07.2007.

EO MENE NA MORU...WEEEE...

haj piplsimahwavemahwave...pa evo mene konačno...novi post nakon stvarno duuuuggggggggoooooooooo vremena...mislim vjerojatno vam nisam falila al evo da se zna da sam živazijevsmijehwink...nisam vam se javila tjedan dana pa evo odlučih to napravit da znate što se događa kod mene mislim nema baš puno toga...al ipak...nutnaughty pa da krenem redom...prvi je ponedjeljak...ma joooooj kao i svaki drugi...bila vani sa svojom mutavom sa specifičnim glasom hihi ( sad kad me ubije kad sam ovo napisala al dobro neče još...tek kad se vidimo sljedeči tjedan...nadma se u vodicama...cerekcerek ) i naravno ne smijem zaboravit svoju kikicu... pozz njimamahwavemah...utorak, srijeda...ma isti poput ponedjeljkavluddeadnutal evo došo je četvrtak a i prošo pa sam se i ja počela spremat za more...evo da vam malo kažem gdje sam. pa...ja sam...u rogoznici...to vam je kod šibenika. jako lijepo mjesto...a d aznate kak je more toplo...mmmmmmmmmm cerekcerek...nadam se da ću se nač sa svojim ''dragim'' koji je u pirovcu kod šibenika, a mislim da ću se nač i sa svojom mutavom... pusakiss mutavoj wave...u četvrtak sam išla spavat u pola 3 (navečer...a jel možda to i jutro...hmm...), a probudila sam se u 4 i 15 KATASTROFA headbangmad... al stvarno katastrofa...u autu nisam uopće pajkila...ipak sam visila po laptopu...cerekwinksmijehnaughty hihi...i super stigli samo u 9 thumbup i tak...more toplo...super je...i jučer to je bila subota za sve neupučene...smo imali kao neki punč party...mislim u tom punču je bilo 6 litara alkohola nutdead...i tak malo je mene i sisterku kasnije boljela glava zujozujonut al bilo je ok...sretno smo stigle do apartmana...jedva...al stigle smo...jooj moja kikica se seli negdje nadam se da će to bit lanište...tak da mi bude blizu..jakooooooooo blizu naughty smijehcerek...al kika može i to bit kajzerica...ajdei to mi je nekak blizu...može??????????wink
pa odo ja sad idem odmarat sad sam se vratila a plažice...
pusaaaaaaaa svima kisskiss cmooooookam vas kisskiss
pozzmahwavemahwave
p.s. da znate da ima zgodnih dečki...mmmmmmmmmm...

e poslušajte ovu pjesmu meni nije neš al mi ne izlazi iz glave
lil mama-lip gloss

15.07.2007. u 19:44 • 116 KomentaraPrint#^

nedjelja, 08.07.2007.

MISLIM DA JE ISKREN I ONDA SAZNAM NEŠTO NOVO...I TAKO STALNO...JEL MI NETKO ZNA REČI ZAŠTO????

hey ljudovi...mahwavemahwave kako ste mi???????? pa evo ja nisam baš super...a evo vam i razlog...jel se vama nekad dogodilo da imate frenda i onak ajmo reć da ste si super i ona vama sve govori i vi njemu ajmo reć...a prije si niste bili baš super jer je on napravio nešto što nije smio...al dobro...to je kao prošlo i zaboravila sam to i oprostila mu... i onda on još kaže da me upoznao bolje to nikad ne bi napravio. i sad ja njemu pokušavam vjerovat i on to stvarno kao želi jer mu puno značim...al onda...svaki put se nešto dogodi...ja saznam da meni kaže jedno, drugima drugo i da radi nešto sasvim treće...mislim jel mi netko zna reči zašto???? svakog kog pitam zašto nitko mi ne kaže jer ni sam nezna...jednostavno ne kužim...ako želi da budemo super i sve zašto onda to radi????? i sad ja pokušavam shvatit koji bi razlog to mogao bit ali jednostavno mi ne pada na pamet ni jedan... a neznam.........stvarno neznam...........al dobro valjda ću jendog dana saznat zašto možda mis am kaže....nadam se....jooooooooj jučer mi je bila zadnja subota prije nego što idem na more pa sam se pokušala zabavit i....pogodite što....uspjelo mi je smijehsmijehcerekcerek mada nisam baš bila raspoložena za neki izlazak ni ništa ipak sam išla partythumbup weeeeeeeeeee... i baš mi je drago što sam išla...išle smo kika, moja sisterka i ja...mislile smo ić u saloon al na idinu žalost i moju veeeeellliiiikkkkkuuuuuuuuuuu radost bio je zatvoren... weeeeeeeewinksmijehthumbupdead pa smo se malo prošetale i na kraju završile u strossu i bilo je ODLIČNO smijehpartythumbupcerekwinkyes i kad se vratim s mora vjerojatno čemo kika i ja ić opet...jel tak kika?????? ekipa je super thumbup kolko sam vidla... i malo smo se rasplesale pa smo u 12 polako krenule prema importaneu gdje nas je moj stari trebao čekat....jedanput je bio točan...hihi...jooooj ida nadam se da nemaš previše žuljeva od svojih štiklica pa sam ju nosila mada sam se skoro strgala al nema veze....sve za moju idicu... dada...pa evo ja idem sad da vam ne dosadim...
papa wavemah
cmoooooooooooooooooooooooooooookam vas kiss i vojim vas sve
p.s. ostavite puuuuuuuuuuuuuuno kommova wink

08.07.2007. u 17:26 • 199 KomentaraPrint#^

četvrtak, 05.07.2007.

WEEEEEE UPISALA SAM SE!!!!!!!!!!

pa..evo i mene ljudovi nakon dugo vremena...dugo vremena...mahwavei kako ste mi??????? jeste se svi uspjeli upisat u željene škole??????? pa...ja jesam i presretna sam zbog togasmijehdead hihi... e da znate kako sam bila živčana dok sma išla na prijave...a tek kad sam trebala ić vidjet dal sam upala... isoooooooo e da znate kako mi je srčeko kucalo...deadnut i kad sam vidla da sam upala ajme kako sam bila sretna jer se teško upisat u tu školu...i curke i dečkiči baš sam sretna zbog vas svi koji ste upali winksmijehwink, a ovi koji niste...ma upast čete vi ne brinite previše... (znam da si sad mislite lako tebi reč al nema veze)... pa da vam kažem što sam radila i gdje sam sve bila ovaj vikend...pa evo u ponedjeljak sam bila sa kikom na bazenima i tam su bili pazman i blakša,a rimac je došo kasnije, mada nije baš ni bio s nama al dobro...bilo je super jel tak kika??? smijehcereksmijehwink nemogu se sjetit di sam bila u utorak...hmmmmmm...ma dobro nema veze...u srijedu mi se nije dalo ić van pa su tabak i blakša došli po mene čak u lanište (gdje inače živim) pozz njimamahwavemahwave dečki kak vam se dalo dolazit?????i onda smo ošli do megiča i onda sam ja s njima ošla u utrine i tak bilo je super...greedydeadthumbup...a jučer su rimac i blakša došli do mene i moje sisterke ide...pozz njima wavemahwavemah mada neznam dal če ovo ikad pročitat al nema veze...i danas bi trebali ić negdje...al gdje? kad? neznam to...banglud e ljudi kako su mene tri pjesmice očarale...neznam što mi se dogodilo...al ono... stavit ću vam tekstiče tih pjesmica a mođda i pjesmice...vidjet ću ak če mi se dat...
pa odo ja sad...
pozzzzzzzzzzz mahwavemahwave
cmooooooooooookam vas svekisskiss

ne-yo-do you:


ne-yo-can't stop:

Can't Stop Lyrics

ne-yo-watch you dance:

Watch you dance Lyrics

možda ću vam stavit pjesmice u box...

05.07.2007. u 10:09 • 51 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0