fat.chance.com

14.11.2007., srijeda

Film vs. Knjiga

U ponedjeljak smo na Interpretaciji književnog djela razgovarali upravo o ovoj temi.
Filmovima koji su nastali prema književnom predlošku. Primjer su nam bili Hrabalovi Strogo kontrolirani vlakovi i Služio sam engleskoga kralja.
No, neću pisati o tome nego o vlastitoj nedoumici.

Već jako dugo želim pročitati knjigu P.S. Volim te od Cecilie Ahern, a u prosincu, dan nakon mog rođendana, a četiri dana prije Božića u SAD - u u kina dolazi film koji nastao prema ovoj knjizi.
Dugo već nisam tolko željno iščekivala neki film (bez obzira što glumi Hilary Swank, ali Jeffrey Dean Morgan će to nadoknaditi), ali ostajem u nedoumici, da li da čekam film pa pročitam knjigu ili da prvo pročitam knjigu pa onda pogledam film? eek



Pripremite papirnate maramice! wave
- 14:13 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

:Ovo je blog u ekperiment fazi i izvan konteksta:

... ja sam gledala sa strane, čekala da sunce svane ... kiss

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
copyright by Martin Munch

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

naughtyGOOD BEE GOOD HONEYnaughty

Image Hosted by ImageShack.us

U nekoj zemlji tko zna gdje,
u nekom svijetu tko zna kad,
mala je pčela živjela,
o njoj se priča još i sad.

Ja mislim da se mala pčela zvala Maja,
radoznala i bistra pčela Maja,
Maja pčela što kroz let,
sva u čudu gleda svijet.

I danas opet ćemo sresti malu Maju,
nestašnu i hitru pčelu Maju,
Maja svi te vole Maja,
Maja Maja Maaaja.

A nakon kratkog uvoda u kojem ste i zapjevušili, molim Vas da prije nego krenete sa čitanjem ovog nadasve interesantnog bloga, pazite na jedno jedino pravilo:

Image Hosted by ImageShack.us

Hvala! Sada možete nastaviti s čitanjem! smijeh Ponekad ostavite i komentar! Fala!

SmileyCentral.com

Image Hosted by ImageShack.us


Moj idealni frajer bi trebao biti mlad ali opet mudar, hrabar ali oprezan, maštovit ali nekako realan, osjećajan ali ipak jak, e da i treba imat dobru guzu!
Go to: fat.chance.com

Image Hosted by ImageShack.us


MMagical
YYummy
AAdventurous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


KUTAK ZA Girl 3 TRENUTAK


..DO YOU GOT WHAT IT TAKES TO SET ME FREE?..

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

MATTHEW PERRYMAN JONES - Refuge

DAVID GUETTA - Everytime we touch cerek kiss

STING - My one and only love cerekkiss

PAULA COLE - Greatest hits

SIMPLY RED - The world and You tonight kiss

cerekAXWELL - I FOUND YOUcerek

cerekKASKADE: In this life /... and when you touch me it´s more than a feeling .../ cerek


{Linkz}

ART FUCKER - CHECK IT OUT NOW

Moj omiljeni FORUM cerek - na njemu moje pametne izjave možete naći pod nickom beem

Odličan i perspektivan fotograf - svakako provjeriti.. možda i otkrijete nekaj smijeh

Za one koji čitaju češki :)

GuerrillaGirls

?Tko sam, što sam? FALLITUR VISUS ;)

Diplomirani stručnjak u ženskom obliku u post SATC fazi.
Volim sve što vole mladi, izuzev narodnjaka, a osobito martini. Pod starije dane dobra je i piva. Brže pojedem veliku porciju čevapa (s lukom) nego kuglicu sladoleda. Moja omiljena životinja je pčela.
Neki me zovu i Snoopy. Kažu da mu ličim!

=:)

/A navodno imam i glumačkog talenta!/

*Zemlja u kojoj živim je opanak u štikli, a ja ne nosim ni jedno ni drugo!*

FAVORITE ART SAYINGS

Art is the lie that makes us realize the truth. Pablo Picasso

Art is either plagiarism or revolution. Paul Gaugin

FAVORTE SAYINGS

Boriti se za slobodu je isto kao i jebati se za nevinost. Neznana blogerica

FUCK ME or FUCK OFF! Chocolate Chip

Kroz čičke do pič*e! (slobodan prijevod s latinskog: Per aspera ad astra) Rodney

Nemam nikaj protiv njih, samo mi se gade kad ih vidim! Dee

"All men worth having in bed are partly beasts." Erica Jong

"... we are creatures born between piss and shit ..." Erica Jong

Anketa - YOU VOTE, I DECIDE! O:)







Koje vam je omiljeno umjetnicko razdoblje ili stil?
Prethistorija
Stari vijek; antika, egipatska umjetnost itd.
Rano krscanstvo
Romanika
Gotika
Renesansa
Manirizan
Renesansa
Barok
Rokoko
Klasicizam
Romantizam
Realizam
Impresionizam
Umj.prve polovice 20.stoljeca
Umj.druge polovice 20.stoljeca
Umjetnost danas




Free polls from Pollhost.com



ŠPIJUNIRANJE wink