siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Photobucket

Jaaa i mjuza :D


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



× Sara ×
× smeđuša ×
× 12 ×
× niska ×
× sramežljiwa ×

×× WOLJAM ××
× frendowe ×
× crtat ×
× Avril ×
× Abbey Dawn ×
× skate ×
× role ×
× skije ×
× sanjkanje ×
× kupanje u bazenu ×
× sladoled ×
× snijeg ×
× ljeto ×
× swoj rođendan ×
× Božić ×
× Badnjak ×
× Najbolje godine ×
× Oprezno s anđelom ×
× Miley Cyrus ×
× pjewat ×
× swoju family ×
× to bi bilo dosta od owog WOLJAM :D ×
×× NE WOLJAM ××
× umišljene ×
× izdajice ×
× lažljiwce ×
× čitati neke dosadne lektire ×
× školu ×
× neke glupe ljude u školi ×
× neke učitelje ×
× luk ×
× poriluk ×
× grašak ×
× kelj ×
× repu ×
× zmije ×
× gliste ×
× mislim da je to swe ×

O mom blogeku

Blog sam naprawila da bi widjela kaj drugi ljudeki misle o mojim crtežima. Swi kažu predowno, super, no ja im ne wjerujem u swaku riječ. Znam da ste wi moji bloger iskreni pa i očekujem kad obawim prwu kreaciju da mi iskreno kažete kaj mislite. Postowe očekujte swaki tjedan. Drugi tjedan počinjem s poslom i nadam se da ću imat wremena za swe owo. Jawit ću ako će post kasniti da nebi mislili kako sam blog zaborawila.
Ewo to je to.
Kissich^^

Prawila

× Budite iskreni
×× Ne reklamirajte u komentarima neki forum osim ako 4um nije o Avrilkici ♥♥♥
××× Ne ostavljajte mi lance [ne]sreće u komentarima
×××× Ne kopirajte moju ideju ( blog s modnim kreacijama )
××××× Slobodno pitaj za razmjenu linkowa
×××××× Ne wrijeđajte mene, Avril Lavigne i Miley Cyrus
××××××× Ako imate kakaw prijedlog za neku modnu kreaciju samo recite =D
×××××××× Komanje anonimcima zabranjeno
××××××××× Poštujte moja prawila : )

Wall of shame


× sjecom nitko ×

Moji frendeki s bloga

susieandheridols
Abbey.Designs.^^moi dz-blog
×.× Dunjica ×.×
Perfect Sim
Secret girl [Love dreamer]x3
Jureworld

nedjelja, 17.01.2010.
Kašnjenje

Obaviještavam sve svoje čitatelje da će nova kreacija malo kasniti.
Nisam imala baš puno vremena za crtanje pa posao nije dovršen.
Novu kreaciju očekujte drugi tjedan u ponedjeljak ili u utorak.
Oprostite na kašnjenju.
$€€ Y@!

Objavljeno u: 19:22 • Komentari 0 • On|Off

<< Arhiva >>