<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  • On/Off

  • Design:x[*Sk8er G!rL*]x
    Bascode:BlogSkins

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Opis bloga

    It's my life...my life is a big world...I'm Aqua!!


    Linkovi

    Aqua Gemma
    Image and video hosting by TinyPic
    "It doesn't matter that I am different!"

    Chaterine May Ryker
    Image and video hosting by TinyPic
    "Perfect"

    Chelsea Madison Gray
    Image and video hosting by TinyPic
    "Trying to move on"


    "We are best friends forever!!

    Luna Loura Johanson
    Image and video hosting by TinyPic
    "Life is there to be spent on crazy things"

    Axel Morrison
    Image and video hosting by TinyPic
    "Not weird"

    Terry O. Wiliams
    Image and video hosting by TinyPic
    "I am not popular but everyone loves me and I just love her!"

    David Andrew Lowenc
    Image and video hosting by TinyPic
    "Gentle plant from another planet"






    nedjelja, 03.05.2009.
    _××I won't tell you that I love you Kiss or hug you Cause I'm bluffin' with my muff I'm not lying I'm just stunnin With my love-glue-gunning××_

    Sunce je bilo visoko na nebu, ptice su pjevale iz sveg glasa. Dan nije baš najbolje počeo, pogledala sam na ekran svog mobitela i 3 poruke su bile! Prva je od Chels: „Dušo, ti inace spavaš ko top pa neočekujem da češ ćut poruku, no dobro moram ti reć da imam mali problem tj. Moram vam nesto reć! Javi mi se! Chels“ druga je bila od Axela: „Ljepotice što više nisi moja, ljubim te svake noću u snu i sanjam da si moja! VOLIM TE! Jos uvijek!“ a treca je bila Terryjeva: „Volim te! Znam da znaš, ali moramo sam ti to reć još jednom!“ bacila sam ga na krevet ali nisam bila baš naj sretnija! Neke osobe su mi tako nedostajale a tek je poceo vikend. Nemogu lagat ON mi je nedostajo. Fakat sam postala koma, nije mi ništa iskreno jasno hoću Terryja a Axel mi je idalje silno drag!
    -„Dobro jutro gospođo Wiliams, dali je Terry u blizini?“
    Ljupka gospođa mi je nježnim glasom odvratila
    -„A jooj, Aqua on je upravo izašao van! Nije ni rekao gdje odlazi“
    -„Hvala!“
    Spustila sam se niz stepenice u majici na bretele i doljnjem djelu piđame. Netko je već lupao po vratima
    -„Aqua otvori!“
    -„Evo, EVOO“
    Čim sam ih otvorila uhvatio me za glavu i poljubio.Nisam se ni snašla već smo krenuli prema mojoj sobi. Polegao me na krevet,Terryjevi prsti već su bili ispod moje majice
    -„Terry prestani!“
    Nije se dao ometat idalje je ljubio ko lud.
    -„TERRY!!!“
    Povukla sam ga za kosu (bio je jedini naćin)
    -„Auuu,Aqua čemu sad to??“
    -„Terry nejde to tako! Ja i ti nismo zajedno nemogu ti to priuštit
    Spustio se na koljena i stavio svoju glavu u moje krilo. Kovrče su mu se spuštale niz bljedo lice.
    -„Aqua..ja..ja..ja tebe ...ma znaš...ja tebe volim!“
    -„Da znam rekao si mi!“
    -„Zašto si tako hladna?“
    -„Nisam“
    -„AQUA!“
    -„Terry“
    -„Oprosti mi molim te!!“
    Sagnila sam se i supustila svoju glavu na njegovu kosu
    -„Terry, nisam ti rekla što ja osjecam, možda se malo igram s tobom a možda i ne. Možda trebam ljubavi ali mi ti možda ju nemožeš priuštit! Bar ne toliko!“
    -„Aqua, dosta takvih sranja budi malo iskrena!“
    -„Terry, OK..Volim te ali neznam kako čemo nas dvoje! Ti si meni važan,ali ja hoću ljubav!“
    -„Aqua probaj bar jednom!“
    -„Neznam Terry..stvarno neznam!“
    -„Aqua..hoćeš bit samnom?“
    -„Terry!“
    Naglo sam se digla, a njegove oči su me opijale. Opet sam bila u iskušenju. Pokušala sam se sabrat „Aqua ovo nije san! Napominjem nije san!“ nemogu spustila sam se na pod i zagrlila sam ga i tiho mu šapnula u uho
    -„Ti nisi Axel, ti me poštuješ!“
    Zatim me poljubio..taj poljubac bio je..ma..neopisivo! pomisla sam odmah to je pravi on je taj! Nije išlo dalje od poljubaca. Ja nisam bila spremna a ni on. Našla sam ono što Axel nika nije imao.

    [x]
    -„Da Chat sve što sam ti rekla je istina!“
    -„Aqua..nemogu vjerovat!“
    -„Chel zašto šutiš?“
    Chel se samo smješkala a na pitanja je odgovarala sa hmm
    -„Mislim da je on taj!“
    Chels je idalje nešto mumljala sebi u bradu da junitko ne čuje!
    -„Chels koji ti je kurac??“
    -„Imam novosti!“
    -„PA..RECI!!“
    -„PA..ja i Lucas..pa sam cu rec da je bilo dobro!“
    -„Chels“
    -„Nisam više ko vi!“
    -„Chels ti si??“
    Chatarine je vrisunula
    -„DAAAAAAA“
    -„Chels ti prva..nemogu vjerovat ja sauvijek mislila da ce Aqua bit prva!“
    -„A daj Chat nisam ja bas taka!“
    Chels je bila pomalo ponosna. Ona je bila prva. Sve nam je ispričala kaže da je Lucas bio nježan. Oni se stvarno vole
    Chet je nasla onog. Zove se Zac. Vidile smo forke i dečko je pre sladak!
    [PiCoNjO->vTp] [kEtY->vTp] [RoMy->VtP] [vArGa->VtP]