<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  • On/Off

  • Design:x[*Sk8er G!rL*]x
    Bascode:BlogSkins

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Opis bloga

    It's my life...my life is a big world...I'm Aqua!!


    Linkovi

    Aqua Gemma
    Image and video hosting by TinyPic
    "It doesn't matter that I am different!"

    Chaterine May Ryker
    Image and video hosting by TinyPic
    "Perfect"

    Chelsea Madison Gray
    Image and video hosting by TinyPic
    "Trying to move on"


    "We are best friends forever!!

    Luna Loura Johanson
    Image and video hosting by TinyPic
    "Life is there to be spent on crazy things"

    Axel Morrison
    Image and video hosting by TinyPic
    "Not weird"

    Terry O. Wiliams
    Image and video hosting by TinyPic
    "I am not popular but everyone loves me and I just love her!"

    David Andrew Lowenc
    Image and video hosting by TinyPic
    "Gentle plant from another planet"






    petak, 17.04.2009.
    What it meant to me will eventually be A memory of a time when I tried so hard and got so far But in the end it doesn't even matter I had to fall to lose it all But in the end it doesn't even matter

    -POSEBNI DIO..ZA MOG PICEKA...aqua's dream:

    Tog jutra ništa nije bilo isto imala sam velike podocnjake što mi se cinilo i razumnim! Imala sam cudan san, zapravo nije bio toliko cudan koliko sam ja bila iznenađena da sam sanjala tako što. Cura iz uglednog djela grad sa uglednim roditeljima. Nije strašno ionako su me svi smatrali samo obicnom cudakinjom iz uglednog dijela grada! Prijeci cu na stvar. Nalazila sam se u praznoj prostoriji svuda oko mene bio je mrkli mrak. Najednom sve postaje nekako šareno (baš se i ne cudim toliko tome inace su moji snovi bili puni boja). Netko me pogledavao iz prikrajka i sve mi se cinilo pomalo zastrašujucim. Pomislila sam „Aqua koji ti je ti nikad ne sanjas tako sta.“ Da bi si dokazala da to nije samo san uštipnila sam se(imam idalje masnicu na ruci kao dokaz). Sve je bilo tako stvarno, najednom mi je prišo neki tip uhvatio me oko struka i čvrsto sitisnuo. Nisam skužila zapravo tko je, ali sam osjetila da njegova kovrčava kosa dodiruje moj obraz.
    -„Jeli cudno to što mi se ti tako jako sviđaš, a ti si tako jako zaljubljena u svoga princa na crnom konju“
    -„Ok..sad mi je dosta“-naglo sam se okrenula i oči su mi ostale na njemu-„Terry...koji vrag ti tu radiš??“
    -„Došao sam..Zapravo sljedio sam te vidio sam da ideš nekamo i pomislio da ti treba pratnja da te netko ne maltretira!“
    -„Jako lijepo od tebe ali ne trebam nikog!“
    Ruke su mu drhtale ko u dijeteta, oči blistale nekom vedrinom. Stavio je ruku na moj obraz a zatim se podlo nasmiješio.
    -„Možda možeš ostavit Axela??“
    -„Mogu!“
    -„Hajde ostavi ga za mene!“
    -„Ne mogu! Jednostavno volim i tebe i to jako i njega“
    Najdednom svo to bljestaviolo nestaje i sve boje pobjegnu. Opet je siva soba sa crvenim prozorima i ljubicastim krevetom.
    -„Aqua...“
    -„Da...“
    Njegova hladna ruka uhavtila me oko struka.Naglo sam se okrenula. Uhvatio me jednom rukom za lice i snažno stisnuo. Njegove crveno-bijele usne snažno su pritisnule moje, dok je njegova ruka prolazila mojojm kosom polegao me na onaj ljubičasti krevet. Granice su se izbrisale. Njegova hladna ruka dodirivala je kroz ružičastu maicu moje grudi. Njegove snažne ruke poput stupova od mišića uprle su se u krvet , žile na rukama iskočile su! Moji prsti su prolazili preko njegovih leđa dok je on spretno skinio moju maicu, a zatim se bacio na otkopcavanje hlača! Moja zelja da ga razderem je postajala sve veća. Naglo sam se digla i ugrizla ga doljnju usnicu.
    -„Čemu sam to zaslužio?“
    -„Oprosti u žaru sam!“
    Podlo se nasmiješio i polegao me na bok, ali ja sam se opet izmigoljila tako da budem cijelim tijelom ispod njega. Osijetila sam neku ugodnu bol! Po njegovu licu vidila sam da je i njemu ugodno koliko i meni! Smiješkao mi se. Najdenom je ta bol nestala i postajalo je sve ugodnije i ugodnije. Najednom je sve to nestalo a on je legao pored mene orošen znojem. Oči su mu blistale onako veselo vragolasto. Pružio mi je ruku te legao na bok.
    -„Aqua, znam da ti se Axel sviđa ali ja nemogu bez tebe ne više!“
    Pogledal sam ga duboko u oči i vidjela da to doista govori iz srca! Nasmješila sam se.
    -„Terry i ti meni doista puno znacis ali sve ovo mi je poput sna! Neznam dali je ispravno te voljeti sada kada sam s Axelom“
    -„Pusti Axela znaš i sama da te varao i da misli da je sada faca otkad je prohodo s tobom.Ja sam te volio duže,više,iskrenije od njega!“
    -„Znam Terry, ali kako misliš da ce cijela škola ne pričat o nama kada se procuje da samo ja i ti skupa??“
    -„Aqua...zašto ti je toliko stalo do cijele škole??“
    -„Pa i nije mi stalo do škole, samo...“
    -„Samo što bojiš se da cu ja nasjest na neke stvari koje ce kružit školom dok budemo zajedno??“
    Pognula sam glavu i Terry je shvatio da mi je suza skliznula niz obraz.
    -„Aqua vjeruj mi ja nisam Axel niti cu ikad biti! Shvati me bar jednom nemogu biti tvoj prijatelj! Imam pre velike osijecaje prema tebi!“
    -„Terry...Volim te!“
    -„Jel to zanci da ces ostavit Axela i pružit priliku meni?“
    -„Ne Terry to znaci da te volim! Pružit cu ti priliku stvarno!“
    Privukao me k sebi snažnim rukama i poljubio.Nisam mogla disat koliko me ljubio! Ali kao sto svaka harmonija mora završit i ova je! Čula sam tatu kako me zove!
    -„Aqua dorcak!“

    -> Andrea nadam se da ti se sviđa! A svi ostali nemojte se zadovoljavat na ovakvu priču molim vas!! –autorica ×D