<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  • On/Off

  • Design:x[*Sk8er G!rL*]x
    Bascode:BlogSkins

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Opis bloga

    It's my life...my life is a big world...I'm Aqua!!


    Linkovi

    Aqua Gemma
    Image and video hosting by TinyPic
    "It doesn't matter that I am different!"

    Chaterine May Ryker
    Image and video hosting by TinyPic
    "Perfect"

    Chelsea Madison Gray
    Image and video hosting by TinyPic
    "Trying to move on"


    "We are best friends forever!!

    Luna Loura Johanson
    Image and video hosting by TinyPic
    "Life is there to be spent on crazy things"

    Axel Morrison
    Image and video hosting by TinyPic
    "Not weird"

    Terry O. Wiliams
    Image and video hosting by TinyPic
    "I am not popular but everyone loves me and I just love her!"

    David Andrew Lowenc
    Image and video hosting by TinyPic
    "Gentle plant from another planet"






    subota, 04.04.2009.
    ×°×°×Write me off, give up on me Cause darling, what did you expect I'm just off a lost cause a long shot, don't even take this bet×°×°×

    „Ne pravi budalu od mene znam sta se mota po toj tvojoj cupavoj glavi!!“ nije zvucalo toliko uvjerljivo ali se Axel zacrvenio „Aqua znaš da te volim i da nikad nebi napravio tako šta!“-„Iskreno neznam više šta da vjerujem, a što da ne vjerujem!“ nastala je neugodna tišina.
    „Mislim da sam shvatio šta želiš reæ ako je to to??“-„Axele ja nezelim da ja i ti prekinemo bilo mi je pre lijepo ali ako ti misliš da je tako naj bolje onda samo izvoli ti ju uništi ja neželim imati nikakve veze s tim!“—„Aqua ja tebe volim ali ne onako obiæno ja tebe volim pravo iskreno moraš me shvatit! Ja tebe nikad nebi prevario ono što po školi se prièa to je glupost ja nikad tebe nebi prevario s tom ženskom ni neznam iskreno tko je ona!!“—„Ok vjerujem ti koliko je u mojoj moæi da ti vjerujem! Nije mi samo jasno zašto šire tako šta!“—„Deèki su ljubomorni na mene jer imam prelijepu curu!“-èvrsto me je stisnuo i privukao sebi a zatim me poljubio—„Izgladili smo sve sad zar ne??“ Axel se vragolasto nasmješi!-„Naravno!!“

    „Ne....nije tako.....ok.......javim ti se poslje.....i ja tebe..bokkk“-Chels je poklopila slušalicu-„Zack...kako si cula sam da je jucer bilo burno!“-„Ma ne pitaj, zamalo pa prekid ali me nesto u srcu opeklo zamisli rokera nešto opekne.“ –„Aqua to znaci da ga voliš!“-„Da..znam..ali nije on jedini ima ih još!“-„Aqua šta želiš s tim reæ??“-„Paaaaaaa....sviða mi se još dvojica!“-„Aqua ti si poludjela tko su reci mi!! PLISSSS“-„OKKKKKK...znaš onog Terry-a???“-----„Ne baš ali mogu saznat tko je!“—„upoznat cu te s njim obecajem! Izlazim s njim vec par tjedana ništa ozbiljno barem ja tako mislim ali deèko je stvarno pre fora i stvarno mi se sviða a mislim da se i ja njemu sviðam! Barem sam dobila takav dojam!“-Chels se nasmijala i pružila mi telefon—„ Ja mu samo glas želim èut ništa drugo! Hoæeš mi uæinit tu uslugu!“
    Nisam imala izbora ona je ipak moja naj frendica utipkala sam broj a u slušalici je odzvanjao onaj dugaæki bipp-„Bippp.....bippp....bippppp....Halo Terry ovdje!“ glas mu je bio pomalo promukao ali ipak na neki naæin sexy i vragolat-„Terry Aqua je! Htjela sam te samo pitat jel se možemo sutra naæ??“—„Naravno samo reci gdje i kada!“—„U parku oko..khm 6??“—„Super doæi æu!!“-„Ok vidimo se!“—„Chels samo da znaš da si mi dužna uslugu jer stvarno nisam mu imala što za reæ osim da se idemo naæ znaš moj mozak nije parni stroj!“—„Hehe..shvatila sam to ne moraš mi još dodatno govorit“—„Sutra si se dogovorila s njim a što je samnom???“—„Za tebe uvijek ima mjesta doæu po tebe oko khm...2??“—„Ok ali nemoj kasniti jel ti jasno???“


    „Nemam blage ne više ovo je pre smiješno!“—„Znam! Nisam trebo pristat samo cu pogorsat stvar s tobom i Axelom!! A jako mi se sviðaš!“-„I ti meni ali...Axel je bio uvijek tu!On je bitan meni treba sada samo prijatelj koji ce mo pomoc!Nadam se da ces biti tu uz mene jer mi je stvarno potreban netko poput tebe!!“—„Aqua neznam šta da ti kažem na moju pomoè uvijek možeš racunat!“—„Hvala ti“—„Aqua ali obecaj mi nešto!!!“—„Što???“-„Htio bih ako nije problem da mi obecas da ako te Axel ikad ostavi da ces bit samnom!!“—„Terry ja ti mogu obecat ali nisata negaranitiram ti se meni sviðaš ali ja sam za prijateljstvo uvijek! Ovako neznam, nisam sigurna da cu ikad ostavit Axela osim ako mi se netko nebude jako jako sviðo!Ali njega volim!!“