He.

He was born in 23.10.2009. [10:43] ♥


Ona je:

- Martha.

- Godine nisu bitne. ;)

- Optimist.

- Vesela,dobra,zaigrana.

- Ljubomorna,tvrdoglava,ponekad nerazumna,naivna,brbljava.

- Elemental,TBF,David Guetta.

Radila sam greške i radit ću ih,ali život nije došao s uputama!

People change. Shit happens. Life goes on.

...


Njih volim.


Martha Facebook ♥ Napiši da si s bloga. :)

Alex Adams.

Ana i Maja.

Beks.

Jelena. [ sk8 4 ewer ]

Viktorija.

S. Ramone.

Rebeka.

Carla.



credits
murderscene - 123

Samo jedno dragi znaj; nikome ne dam te! ♥
nedjelja, 26.12.2010.
Prvo,sretan Božić svimaaaaa! ♥ Ispričavam se što me dugo vremena nije bilo na blogu,škola i to. ;) Ima novosti. :) I opet se potvrdila ona činjenica: Tek kad se najmanje nadaš,ljubav uđe u tvoj život! Tako je i on ušao u moj život,sasvim slučajno! I nije mi žao zbog toga! Pretrpjet ću koliko treba zbog njega,jer mislim da to zaslužuje. :) Ovaj Božić bio je solidan. Bez snijega,ali sa prijateljima. :) Ali se zato moralo nešto dogoditi da ti raz**** cijeli dan. Potvrdila se i činjenica: što si bolji prema ljudima,to te oni više iskorištavaju! Ali ja sam takva osoba,i moš' ga fućkat! Bojim se suprotstaviti ljudima,reći im što mislim! Nadam se da će se to promijeniti s vremenom i da ću, s vremenom, izgraditi bolji karakter. :)

Želim vam svima sretan Božić,uz puno sreće,zdravlja,blagostanja,ljubavi i mira! Sretna vam i nova 2011. godina. :) Neka vam se u toj 2011. desi puno lijepih stvari,puno novih ljudi i uspomena. :) Želim vam i puno sreće,zdravlja i ljubavi. :)

Voli vas Martha. ♥

Image and video hosting by TinyPic
Da,želim to! <3

| 13:38 | Komentari (22) | On/Off | Print | # |



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.