TOTALNO NAPUŠENA :) hahaiahiahiehiehihaihaihieheihahahhahaehehe


.LuDILo.

petak...............=ja,banekica,kec i šutić smo cijelu školu pošpricali s MOJIM dezičem
=ostali mi 3 SATA dulje u školi i na klupicama s đuranecom,mlinaričem,črnom,martom,martinom,angelom,dorom.......................
=bilo nama ludo,bili mi na igralištu nekih pol sata,sat i tak.................daaaaaaa

no dobro idemo dalje= dođem ja doma,a doma mi stari.Da citriram kaj mi je reko: "odma učit i da se nisi pomakla od stola dok ne naučiš sve kaj treba.............."
da ziher:). kaj sam ja radila? slušala TECHNO i sad dok mi starog nema ja tu pišem post!!!!!!

evo i danas ja bila sa svima po malo........s "svojim godišnjacima",s sedmašicama i s osmašicama..............ah,bilo je jebeno kaj da vam kažem................
zutra idem maybe s curama u kino, a maybe s sestričnom,bratićem,karlom,ines....(ne poznate ih al okej!)
kisam vas
P
O
Z
Z


sad bum vam stavila još malo slikica=
Free Image Hosting at www.ImageShack.uskaj buljiš????

Free Image Hosting at www.ImageShack.usanita,neki lik i weky

Free Image Hosting at www.ImageShack.usja i petra

Free Image Hosting at www.ImageShack.usanita i seka weki

Free Image Hosting at www.ImageShack.usdean i weki

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Click here to make your own myspace banners from MyspaceBanners.com!
Make your own Banner Here!


10.12.2006. | 19:56 | 220 K | P | # | ^

.LaNČe BananČE.

evo lana je skroz luda iam dokaz piše super postove
i opišena je da te herc strefi
evo ima novi post na koji sam se skoro rasplakala
piše o rastancima i frendovima-najviše me "dirnulo"
to kaj je napisala kaj najviše voli kod te frendice/frenda,da joj nedostaje.....
napisala je i ovo-prijatelji su ko zvijezde. i kad ih ne vidis znaš da su tu.-
sad vam se čini glupo al je baš super..................
lana je zaakon
kizzzze

lanče i angela-
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


07.12.2006. | 21:09 | 2 K | P | # | ^

i napokon--------slike iz beča

dobre guze-njama-
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pejić-guza i pol-
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
cure i ja-
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bečka umjetnost-
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
konjići-
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kipići-
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo smo slikali kroz malu rupicu u zidu-
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

to bi bilo to-onakkkkkkk....................
kizzzze od beki


i još 2/3 testa-





Are you a slut?
Name / Username
This fun quiz by Confused_Pete - Taken 148315 Times.
New - Help with love and dating!






Who will you fuck?
LJ Username
random word
favorite movie
This fun quiz by thenillbsmiling - Taken 176540 Times.
Get
Free Daily Horoscopes from Kwiz.Biz






let's see:
your name
do you smoke?
do you drink?
stronger drugs?
your favourite activity
This fun quiz by apistrakus - Taken 167285 Times.
Get Free Daily Horoscopes from Kwiz.Biz






Insanity Test
Username
Age
This fun quiz by insanitydefense - Taken 909579 Times.
New - Help with love and dating!


06.12.2006. | 17:49 | 12 K | P | # | ^

evo me ......

ja sam sad trenutno za compom i slušam ficov(7.a.)techno
by the way...... TECHNO LIVES 4EVER
jučer mi je reko da mu cd danas donesem u školu al sam zaboravila........
ah nije bad jer se nije sjetio!!!!!!!!!!!!!!! :)
ah neda mi se pisat pa kizzzzzze svima a pogotovo/posebne kizzze jednim dečkima , najslađim dečkima u školi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

POZZZZZZZ


05.12.2006. | 17:49 | 4 K | P | # | ^

ljudiiiiiiiiiiiiiii..............................

I realy need help.........................
kak sam ja glupa..........................nemrem stavit slike iz beča na blog nekaj ne funkcionira.........
ah,sam da vam kažem NIŠT OD SLIKA..................
i još nešt....................
barila sam jednog od najslađih dečki U ŠKOLI.................
ON se spr bari........................
meni je beč SUPER
kizzzzze svima od mene


04.12.2006. | 15:27 | 5 K | P | # | ^

some pjesme

smack that-



ring the alarm-



deja vu-



i dont need a man-



jojo-



nešto od pepersa-



toje to za sad..............
kizze svimaaaaaaaaaaaaaaa
od beki


01.12.2006. | 18:31 | 12 K | P | # | ^

ahaaaaaaaaaaaaa

pomirili smo se uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

evo sad se idem spremat za beč i sutra se u 4 ujutro moram probudit-
ko će to moć???? :)

ah meni se sad stvarno neda pisat pa šaljem kizze-TINEKU,gagi,bex,leki,crnoj,petri,reneey......i lani,angeli i sarchy.............. :)


01.12.2006. | 15:33 | 5 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga








-blog je napravljen zato kaj mi se na onom prošlom sve sprčkalo i neznam kak da popravim pa sad imam novi blog-glasaj i podrži moj sadašnji blog

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com









the best linkovi

black bitch......
otkačena purgerica
mala renee
ELLA DVORNIK
ellina mama
-bex-
.....moj medo.....
..........selka.............
-LaNčE-......
_iva_
-_sarchy_-
-hana & mikelinka-
_angela_
_džinič_-bljaki

myspace layout

črna-if you see her run for your life



Customize your blog

_angela_bad bitch



image hosting file

.LaNČe BananČE.-piše spr postove



blog layouts

_mala LuCIja_-sjedim s njom,ludaa je



Images for your blog

petra-voli ro,ro,ribicu i bosanca



Images for your blog

banekica-moja,samo moja purgerica



Images for your blog

lejla-bucaaaaa



Friendster images

renee-vole nj-a



Friendster images

iva-maji suatki misic



free image hosting

roberta-maja cuica



free image hosting

sarchy(7.a.)-luđaakinja



MySpace

TEAAAAAAAAAAAAA-uffff,da ne pričam o tome



Friendster images

i na kraju ja-onakkkkk


malo o meni

ja sam vam Barbara
-idem u 6.b. razred
-OŠ Šestine
-naj frendovi i frendice su mi:TINEK,
GAGA,JAGUŠT,
ANDRO,JOŠ NEKI DEČKI....

:PETRA,BEX,
RENEEY,AMY,
TEA,IVA,LUCIJA,
SARCHY,
BLACK
BITCH-ČRNA...

-volim-cigarete,pivo,dečke i ples-daaaaaaaaaaa(ŠALA)
-obožavam svog bratića ĐURANECA
koji ima svoje
žute minute kad mora reč ZMAJ
on je 100posto LUD,al ga obožavam
jedna od njegovih mudrih izreka je :nisam ja kriv kaj sam juru pogodil s loptom u glavu,

-ah neda mi se pisat više ništ u boxu pa
..... boooooook




Blog images

Blog images