mojiiiiiiiiiiiii people - TOTALNO NAPUŠENA :) hahaiahiahiehiehihaihaihieheihahahhahaehehe - Blog.hr


mojiiiiiiiiiiiii people

evo me vraćam se..................
malo sam sufala po blogovima i čitala lanina sranja,črnina čuda,
sarchina .............nekaj.............i tak vam je toooooooooooo..............
čujem da se lana FARBALA,baš me zanima kak bu izgledala...................................
ja sam se malo izgubila...........khm,khm.............
sad me nika zvala i rekla je da maji kiki koji je zapravo vejiki ima 15 god.,a ja ne vjerujem...........
pa opet kao što rekoh (kak bi lana rekla) khm,khm,khm................


24.11.2006. | 20:14 | 2 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga








-blog je napravljen zato kaj mi se na onom prošlom sve sprčkalo i neznam kak da popravim pa sad imam novi blog-glasaj i podrži moj sadašnji blog

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com









the best linkovi

black bitch......
otkačena purgerica
mala renee
ELLA DVORNIK
ellina mama
-bex-
.....moj medo.....
..........selka.............
-LaNčE-......
_iva_
-_sarchy_-
-hana & mikelinka-
_angela_
_džinič_-bljaki

myspace layout

črna-if you see her run for your life



Customize your blog

_angela_bad bitch



image hosting file

.LaNČe BananČE.-piše spr postove



blog layouts

_mala LuCIja_-sjedim s njom,ludaa je



Images for your blog

petra-voli ro,ro,ribicu i bosanca



Images for your blog

banekica-moja,samo moja purgerica



Images for your blog

lejla-bucaaaaa



Friendster images

renee-vole nj-a



Friendster images

iva-maji suatki misic



free image hosting

roberta-maja cuica



free image hosting

sarchy(7.a.)-luđaakinja



MySpace

TEAAAAAAAAAAAAA-uffff,da ne pričam o tome



Friendster images

i na kraju ja-onakkkkk


malo o meni

ja sam vam Barbara
-idem u 6.b. razred
-OŠ Šestine
-naj frendovi i frendice su mi:TINEK,
GAGA,JAGUŠT,
ANDRO,JOŠ NEKI DEČKI....

:PETRA,BEX,
RENEEY,AMY,
TEA,IVA,LUCIJA,
SARCHY,
BLACK
BITCH-ČRNA...

-volim-cigarete,pivo,dečke i ples-daaaaaaaaaaa(ŠALA)
-obožavam svog bratića ĐURANECA
koji ima svoje
žute minute kad mora reč ZMAJ
on je 100posto LUD,al ga obožavam
jedna od njegovih mudrih izreka je :nisam ja kriv kaj sam juru pogodil s loptom u glavu,

-ah neda mi se pisat više ništ u boxu pa
..... boooooook




Blog images

Blog images