kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (19)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/no

Opis bloga

swe sto vas zanima za muziku i takve stvari ovo je najbolje mjesto za VAS




More Goodies @ NackVision

Veliko JA

Web Counter
Web Counter
Ime: Dino
Prezime: ??????smijeh
Mjesto rođenja: Rijeka
Datum Rođenja: 28.11.1991
Prebivalište: Zvonimirova 18
Škola: Tehnička škola za strojarstvo i brodogradnju
Msn: dino.ostric@hotmail.com
Mob: ????????
Klub: NK Lokomotiva
e-mail: dylos@net.hr
A neznam sta da vam vise kažem o sebi ako nesto trebate javite se na msn ili bilo gdje drugdje
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Get your own Poll!



Slike

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Host unlimited photos at slide.com for FREE!


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Dva snagatora su jaca od jednog

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Dizajn je napravljen od ruku: RizL@ i sTrUdL@

petak, 17.08.2007.

A šta da vam vise kažem

E da i da nas je bio jos jedan dobar dan, bio sam na moru sa klosarima iz razreda bilo je dobro. Sutra imamo tekmu protiv Halubjana na našem terenu to je sigurno nasa tekma. Aje pozz... mahsmijeh



| ....Dont mess with The Simpsons... (3) |

srijeda, 15.08.2007.

Šta mislite


Get your own Poll!




| ....Dont mess with The Simpsons... (0) |

Moram

Evo napokon sam na kompu, pa moram nesto i da napisem ali neznam sta e da KAKO CE DINAMO DANAS PROĆ protiv Werdera, ja mislim da ce uspijet dobit barem pogodan rezultat.smijeh



| ....Dont mess with The Simpsons... (6) |

ponedjeljak, 13.08.2007.

Jos jedan DAn - Connect

Eto ljudi i današnji dan je meni isti ko i drugi, pa zato dajte napravite nešto da mogu o nečemu pisat jer mi je dosadno za poppppp evo pisem bezveze. Pa kada neznam sta da vam napisem eto dat cu vam malo slika uživajte...wavethumbupsmokinparty
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
eto vam i moj auto hhh...thumbup



| ....Dont mess with The Simpsons... (0) |

Pamti pa vrati

Miškulin zato jer si me vrijeđo sada cu ja malo tebe.
Ovako miškulin vam je naj naj ama naj veća PEDERČINA na svijetu sada smo kvit a miško.............madmadmadmadmadmad



| ....Dont mess with The Simpsons... (3) |

nedjelja, 12.08.2007.

Ivana ewo ti slike bas za tebe

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Bas slika za tebe :)



| ....Dont mess with The Simpsons... (0) |

A evo me i danas ''Senj''

Eto ljudi danas sam bio odnosno moro sam ici u Senj, sa starcimabang ma uostalom nije bilo tako lose naravno bilo je malo dosadno ali izdržo samzijev i tako. Sutra se opet dižem u 7:30 ujutro joj kako to mrzimmad odma mi je cijeli dan sjeban zato se vidimo nadam se sutra. mah. Ewo od mog strica psa imenjaka Dina...
Host unlimited photos at slide.com for FREE!



| ....Dont mess with The Simpsons... (4) |

subota, 11.08.2007.

Ghost Rider

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Stvarno jedna od meni boljih slika bas je cool :)



| ....Dont mess with The Simpsons... (3) |

HHhhh fora

Visual Poetry - ImageChef.com



| ....Dont mess with The Simpsons... (5) |

Opet

Ewo me i danas, danas nisam išo na trening nije mi se dalo, kada sam se digo u 7 ujutro bilo je tako hladno i padala je kisa da mi se nije dalo nigdje ić pa sam odto doma mahmah pa se vidimo i danas cool



| ....Dont mess with The Simpsons... (0) |

Dan ko svaki drugi...

Eto posto sam stvio par slika moram i da nešto napišem. Hhhh pa sta ja znam da napisem aa da ewo npr danas sam imo zajebam trening dobro nije bio bas zajeban ali treba se ustat u 7 ujutro. Zato svima jedan veliki pozzcool i nada se da se vidimo zz...smijehsmijeh



| ....Dont mess with The Simpsons... (1) |

A.C.A.B.

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Stvarno ima divljaka, to se zove huligan...



| ....Dont mess with The Simpsons... (6) |

petak, 10.08.2007.

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Molim vas komentirajte ovo smijeh



| ....Dont mess with The Simpsons... (0) |


Get your own Chat Box! Go Large!




| ....Dont mess with The Simpsons... (1) |


Get your own Poll!




| ....Dont mess with The Simpsons... (0) |

Volio bi ga imat

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Možda i hoću jednog dana, ali stvarno izgleda opako sta kažete.thumbupthumbupsmijeh



| ....Dont mess with The Simpsons... (0) |

Petak

Evo nastavljam na njemu ce biti swe najnovije vjesti iz glazbe i pokojih igrica pogotovo cs-a pa se nadam dobrom prijateljstvu sa svim fanovima te igrice bang cool



| ....Dont mess with The Simpsons... (0) |

srijeda, 08.08.2007.





| ....Dont mess with The Simpsons... (1) |

Početak

Ewo novi blog za swe ljubitelje muzike bilo kakve vrste ovo je mjesto za vas.cool pa nadam se da ce te uzivati u nastavku.



| ....Dont mess with The Simpsons... (1) |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.