dizajn: lajkadizajn.blog.hr
  travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

.......sveee o glazbii........

evo malo pjesmica...thumbup...p.s. mozete si birati koju
hocete s playlista...samo double click i svira pjesma koju ste
odabrali...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



evo ovako...ja se zovem Tanja...imam 16 godina
i ovisnica sam o glazbi...pa iz tog razloga je nastao
i ovaj blog...pisat cu o glazbi,naravno...o mojim
naj grupama,pjevacima,pjevacicama...stavljat cu puuno
spotova jer sam ovisnica i o njima takoder...
a od glazbe slusam samo stranooo...i to mogu reci,sve
pomalo...vrsta glazbe ovisi o mom raspolozenju...
slusam....(bez veze redoslijed!!)

Image Hosted by ImageShack.us

avril lavigne...=>odlican novi album "The best damn thing"thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

cascada...thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evanescence...savrsenee pjesmee!!thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

fall out boy...savrsena grupa...pojavljuju se i utree hillu=>serija koju obozavaam!!cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

black eyed peas...album "monkey bussines" je savrseen!!thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

fergie...svojim vlastitim album je pokazala da zna ona i bez ostale ekipe...album "The dutches" je suuper...poslusajte ga obavezno...wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

green day...thumbup...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

groove coverage...i love her songs!!cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

linkin park...jooj,oni su savrseeeni...albumi "hybrid theory", "meteora" su savrseni ali sada rade na novom albumu "minutes to midnight" koji uskoro izlazi a najavili su ga pjesmom What i've done...koja je naravno savrseena...jooj,sve mi je savrsenoo...thumbupthumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nelly furtado...album "loose" je supeer...poslusajte pjesmee...cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

gwen stefani...moja "kraljica"...originalna je...cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kelly clarkson...proslavljena americkim idolom...ima super pjesamaa...ne znam jos jel izdala album...morat cu potraziti...wink

četvrtak, 12.04.2007.

.....musiiic.....=)

...music...glazba...nesto bez covjek ne moze zivjetii...eto ja sam jedna cura ovisnica...o glazbi,naravnoo...roflja sam bez glazbe izgubljena dusa...nekad mi jedna pjesma moze pomoci vise od prijateljaa...al ugl...ovaj blog je nastao iz potrebe da pisem o glazbii...da uzivam u njoj...inace,mp3 player je nesto sto se cesto (always...) vida u mojim usimaa...thumbup...etoo...dalje cu pisat postove o pjesmama,mojim naj grupama,pjevacima i pjevacicama...i tak neke novosti...

Bigoo



eto toliko sada od mene...nadam se da cete neke pjesme i izvodace koje nadete ovdjee...pozzz od tanjee...mah

| 13:04 | ... sing your song ... (1) |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.