Linkovi
Valka
Sara
Maja
Ana
Jelena

Cursors



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





img alt="MySpace Layouts" border="0" src="http://content34.bigoo.ws/content/clip/funny/funny_5.gif">

MySpace Layouts


ŠTO RADIM U SLOBODNO VRIJEME: družim se sa prijateljima, gledam tv, jako puno čitam, pišem pjesme, slušam glazbu i imam namjeru uskoro učiti svirati gitaru
MySpace Layouts

MySpace Layouts


ČEGA SE NAJVIŠE BOJIM: paukova, samoće i da se nekome od ljudi koje volim nešto desi
Image Hosted by ImageShack.us
MOJA NAJVEĆA ŽELJA: da se Blue uskoro vrate, bez njih je sve besmisleno!!!, Da imam priliku otići na još jedan koncert od Blue!, da svi moji prijatelji/obitelj budu sretni i zdravi, da uspijem uglazbiti svoje pjesme........
Image Hosted by ImageShack.us
NAJGORI DAN U MOM ŽIVOTU: kad mi je umro tata
Image Hosted by ImageShack.us
NAJBOLJI DAN U MOM ŽIVOTU: koncert od Blue
ALEXZ JOHNSON -Your eyes
If I was drowning in the sea
Would you dive right in and save me?
If I was falling like a star
Would you be right there to catch me?
If I was dreaming of your kiss
Would you look right through me?

On the street I'm waiting
In my heart it's raining

Your eyes are holding up the sky
Your eyes make me weak, I don't know why
Your eyes make me scared to tell the truth
I thought my heart was bullet-proof
Now I'm dancing on the roof
And everybody knows I'm into you

If my heart was sadder than a song
Would you still listen?
If my tears fell on you, one by one
Would you see them glisten?

On the street I'm waiting
In my heart it's raining

Your eyes are holding up the sky
Your eyes make me weak I don't know why
Your eyes make me scared to tell the truth
I thought my heart was bullet-proof
Now I'm just dancing on the roof

Every single thing you say makes me want to run away
Sometimes love's a rainy day but life goes on

Your eyes are holding up the sky
Your eyes make me weak, I don't know why
Your eyes make me scared to tell the truth
I thought my heart was bullet-proof
But I'm dancing on the roof
And everybody knows I'm into you


Music Fan

petak, 05.05.2006.

Video

Evo vam jedan video od Alexz Johnson, to je njen aktualan spot! Pjesma se zove 24Hours!



"24 Hours"

I've been sitting in the dirt (for 24 hours)
I've forgotten what im worth (for 24 hours)
Said that you'd be here last night

I'm trying to shake you from my skin (for 48 hours)
Clean up this mess i've been put in (for 48 hours)
I'm guessing you can't always win
I'm guessing you can't always win

[Chorus]
I can't have anything I want
They say I'm just too young
But it's not my fault
I'll find my own way home if I gotta
I'll make it all alone if I gotta

I'm not so trustful with my friends
I'm on the road alone again
I guess im tired of giving in

I'm sick of wishing you were near
You've gone your way, you've made it clear
Why do I feel you everywhere?
Why do I feel this everywhere?

[Chorus]
I can't have anything I want
They say I'm just too young
But it's not my fault
I'll find my own way home if I gotta
I'll make it all alone if I gotta

Don't wanna spend my time
Watching the world go by
I think I'd rather die
And I dont got a plan
Don't wanna justify
To stay where I stand
Something I won't deny

[Chorus]
I can't have anything I want
They say I'm just too young
But it's not my fault
I'll find my own way home if I gotta
I'll make it all alone if I gotta

[Chorus]
I can't have anything I want
They say I'm just too young
But it's not my fault
I'll find my own way home if I gotta
I'll make it all alone

24 hours
24 hours
24 hours
24 hours
24 hours


- 14:59 - Komentari (5) - Isprintaj - #

srijeda, 03.05.2006.

PETA

Evo pošto je Sara na svom blogu prije mene napisala nešto o mučenju životinja ja ću vam dati linkove za neke filmiće!
Kao što neki od vas već znaju ja već duuže vrijeme ne jedem meso (i potpuno sam zadovoljna), razlog tome ili do te odluke došla sam nakon što sam pogledala neke PETINE filmove. Neki su bili toliko grozni da sam se potpuno rasplakala ili ih nisam mogla pogledat do kraja!
Evo vam link za jedan film zove se "Meet your Meat"! Odite na ovu stranicu http://www.peta-tv.de/# i onda deso na ono gdje piše Meet your Meat, zatim će se otvoriti neki prozorčić i tamo odaberete na kojem želite gledati i to je to! Pokušajte gledat do kraja....


- 20:58 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Na ovom blogu čitat će te o glazbi koju ja slušam i o ponekim dogodovštinama iz mog života!

Image Hosted by ImageShack.us
O MENI
Image Hosted by ImageShack.us
IME: Paola
PREZIME: nedam
VOLIM: glazbu, prijatelje & obitelj, knjige
NE VOLIM: sebične, dvolične i bezobrazne ljude...
ŠKOLA: idem u OŠ MLADOST
ŽIVIM: u Zagrebu tj. najboljem kvartu UTRINE
GLAZBA: Slušam svašta ali mrzim narodnjake i techno!
NAJ PJEVAČI: James Blunt, Robbie Williams,
NAJ PJEVAČICE: ALEXZ JOHNSON, Kelly Clarkson, Pink, Gwen Stefani
NAJ GRUPE: BLUE, Green Day, Good Charlote, Nirvana, Bon Jovi, Bloodhoung Gang, Blink 182
KNJIGE: obožavam sve od R.L.STINEA, još dobre knige su: Galeb Jonathan Livingstone, Gorka Ljubav, Vještičje Dijete
PRIJATELJI: naj frendice su mi: Kuzma, Kata, Irena,Mišela, Jelena S.,Maja, Sara, Ana, Valka, a od frendova je super Telak

Image Hosted by ImageShack.us