Mushicin svet

24.09.2006., nedjelja

...hm... misao .. pa verovatno dana...

"DOVOLJNO JE OBRATITI PAZNJU; POUKE UVEK DOLAZE KAD JE COVEK SPREMAN I, AKO POMNO PRATI ZNAKOVE, UVEK CE SAZNATI SVE STO JE NEOPHODNO ZA SLEDECI KORAK!" zujo
- 15:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

20.09.2006., srijeda

Postoji samo par laksih bolesti koje se ne mogu izleciti primenom dva velika dzin- tonika,,,

Ne znam kako uopste poceti i sta sad ja zelim da kazem ovde... malo mi je dosadno pa se javih da nakucam par reci.. sve se to pretvori u par recenica i tako redom provedem dan pred kompjuterom..
Ucenje?!? jbg.. mrzi me imam uslov i mislim da sam osvojila svet..e nijeee trebalo bi razmisljati o ciscenju godine ali... ma to cu posle.. ne bih da spominjem da sam doticni uslov imala pre dva meseca i kao na leto cu ja spremiti bar jos jedan ispit... da da da dok sam obisla Jadransku obalu, London uzduz i popreko ko je stigao da razmislja o ispitima?!?

Lepo lepo... upravo mi je bila koleginica na kafi... danas je polagala ispit (poslednji) i super je uradila.. he he sta reci ona ce imati cistu godinu a ja nezaboravno leto puno dozivljaja, avantura, litre i litre dzin - tonika iza sebe a ona... pa svoju sobu i knjigu i polozene ispite.. ako zanemarimo ovo poslednje (njeno) ko je u sustini imao bolje leto?!? mislim... krivo mi nije uopste samo moram malo da izduvam ovde... he he
mama mi malcice sedi za vratom pokusava da mi obrazlozi ozbiljnost situacije... ali.. ma sve ce to biti u redu.. verujem..

Nikad ne zaboravite: dok postoji dzin i cokolada, postoji i zivot!!!
- 12:53 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Otvori OCI da bolje VIDIS o cemu sanjas a onda to i OSTVARI !!!

Linkovi

Ja..

Sam Kristina, zivim u NS-u, studiram.. obozavam London i zelja mi je jednog dana ziveti tamo .. i takoc.. skromno sa moje strane zujo