muirgheal

četvrtak, 19.10.2006.

život to je feferon




Nevjerojatno, ali istinito: kad sam preselila u novi stan onoj t-komi je trebalo tri mjeseca da mi preseli telefonsku i internetsku liniju.
Dok sam ja prisilno apstinirala blog servis je proširio svoju ponudu. Tako sam zahvaljujući novoj opciji pregleda komentara primijetila posjet putnika namjernika iz Slovenije na prošlogodišnjem postu o Tomi Križnaru. Tako naknadno saznah da je Tome ponovo zatvoren u jednoj državi u kojoj su svi ljudi jednaki, osim što su neki jednakiji od ostalih. Na svu sreću, međunarodnom intervencijom Tom je već pušten doma i sad je na sigurnom…barem se nadam; puno je nepravde na svijetu, bojim se da neće dugo mirovati.
Ja sam i previše mirovala tj. uz sva nadanja i očekivanja nisam uspjela otići u Zagreb na gostovanje, kako Marko Brecelj reče, tipičnog folk pop ansambla iz Slovenije. Buldožer je bio važan dio mojeg odrastanja. Koliko su jedinstveni bili u ono vrijeme; kako su dobro svirali; kako su imali smisao za humor i kako su im omoti bili fantastični prepuštam stručnijim da opišu. Otići na koncert Buldožera je bio posebno dobar provod i to ne samo zbog dobre svirke. Kad je Mate Parlov poslije osvajanja važnog naslova dao intervju stranoj tv i pri tom pokazao veliku osebujnost i kreativnost u pristupu engleskom jeziku, Brecelj je na koncertu koji je uslijedio poslije tog važnog događaja izašao na pozornicu skakućući u svilenim boksačkim gaćama i na pitanje reportera "how do you do?" odgovorio "aj du veri du!".
Ah, znam da će još biti mladosti, al ne više ovakve…(:bljuv:)

prilog:
Marko Brecelj: In memoriam
Buldožer: Monolog u baru
Buldožer: Helga
Buldožer: Another freak in the hall
Jani Kovačič: Žare Lepotec (kad sam već kod buldožera, ne mogu zaobići Janija:)
CNN Crossfire, 1986: frank zappa vs john lofton, washington times
Volite li hokej?
...ili možga ragbi?
Dave Allen: Funeral sketch

- 12:15 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje