muirgheal

subota, 03.06.2006.

dolje ispod


molim lijepo cijenjeno pučanstvo ne smijati se boci «đuro đaković» s kojom ronim, to je jedna časna starina koja pamti masu dobrih terena i tko zna hoćete li još imati priliku vidjeti nešto slično.
klik na sliju:


i onda se vidi skoro cijela muirgheal

Isplovili smo prema poziciji na kojoj je potopljen parobrod Tihany. Na taj uron su išle sve grupe zajedno i postojala je velika vjerojatnost da se bar dvoje troje neće izbalansirati kako treba i pri tom se zabiti u dno što znači da će vidljivost biti slaba od podignutog mulja. To se, međutim, nije dogodilo; moja grupa je prva zaronila i uspjeli smo obići cijelih 45m metara nesretnog Tihanija prije dolaska ostalih. Vidjela sam dva zaljubljena bačvaša, jednu usamljenu škarpinu i svu ono floru i faunu što tu živi još od 1917-e.
Nisam baš luda za "čoporativnim" uronima i velikom gužvom ali kako sam već uspjela vidjeti najbolje od Tihanija nije mi smetalo kad su ostali banuli kao djeca na školsko igralište za vrijeme velikog odmora. Blitzkrieg taktikom zaposjeli su čitav brod i kamo god sam se okrenula bila su tijela u pokretu. Netko je vrlo ozbiljno, u stavu mirno, lebdio u kabini na komandnom mostu i službeno pozdravljao a posebno optimističan prvi časnik je pokušavao poslati u strojarnicu naredbu o usporavanju kretanja.
Dekompresijski zastanak na tri metra je bio malo duži i ja sam viseći o sidrenom konopu grijala stare kosti u već toplijem površinskom sloju mora i još uvijek se uvijek se smješkala.
Ko ovo more platiti! :)
- 20:20 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje