01.07.2006. / subota

aloha.......

ewo..
weč sam rekla kako oway blog uređuyemo ya i priyatelyica...
ayli ye prblm u tome shta ya nyu weč tisučlyečima nagowaram da napishe nekay nowo....
ali ne. nebi ta lyenguza prstom makla....
pa ya uzimam stwari u swoye ruke... kad weč imam inspireyshn.... lolchina...

e da i.... od sad pa nadalye.... moy ye nick dirty franka....ni ne pokushawayte odgonetnit...al niye ono shta mislite....

eniwey..... zalyubila sam se.... u pyesmu..... yeli iko čuya za pyesmu dade topića i ex yu grupe time.... zowe se makedoniya...?
omfs.... pyesma ye preodlična... prelipa... preyebena.... ma... neznam..... poslushayte...
ewo riči....

Makedonija

Tamo gdje vjecno sunce sja
Tamo je Makedonija
Narod i zemlja koju volim ja

Dok Vardar grli polja zrelog zita
Ponosna i gorda kao gorska ptica
Pjesmom je svojom zemlja ta
Ocarala srca sva
I vino sa izvora njenih sad pijem ja

Besmrtna ko srce sto vjekovima bije
Tudinska nikad ona bila nije
Zastava njena nek' se vjecno vije

Kad si sam, kad je sve
Tuzno ti se sjeti nje
Makedonija ti pruza ljubav i sne




a ewo i yedna sličica....samo da upotpuni doyam:::
Image Hosted by ImageShack.us


eto ciyenyena naciyo.....odoh ya..... a idučči post oččekuyte idučče godine.... kako ye ONA krenila...
pufa.

- 21:59 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.