Mucek Mali

utorak, 23.09.2008.

Nakon dugo vremena..............

Ey ljudovi. Kao prvo zelio bi se ispricati swima kojima nisam mogao komat. Razlog je taj sto nisam opce mogao uc na neciji blog, a da me ne izbaci iz interneta.bang Uzasssssssssssssssssss.burninmad Nego da predzem na stvar. Ovaj, i prosli tjedan dogadzalo se puno stvari. Najbolje da pocnem od pocetka. Bio sam na Rimcevom rockasu bilo je ludoooooooooooooo.party Igrali smo playstation 3, skrivaca, bocu istine, nogomet i kosarku. Najbolje je bilo kad smo plasili cure, po noci.....yes Uglavnom bilo je zakoooooooooooon. Drugi dan mi je uglavnom bio naporan, makar je bila subota, i bio je vikend. U 9:30 sam imao rukometnu utakmicu, ito jos vani. Utakmica je bila u Mariji Juric Zagorki, i odmah nakon te, imao sam jos jednu utakmicu, isto vani. Onda sam dosao doma. A u 17:00 sam isao na koncert, Hladnog Pivaaaaaaaaaaaaaa.thumbup Bilo je Cooooool. Hladno Pivo is the beeeeeeeeeeeeeeeeest. Za vrijeme koncerta slucajno sam mamu zalio PIVOM.yes Jos je nastupao TBF, i Mladen. Kad smo se vracali doma kod nekog mosta je bila takva guzva, guzvali smo se ko srdele, u konzervi, i jos su mi stalno gazili znirance.lud No svejedno je bilo zakoooooooon.thumbup U nedjelju sam isto imao utakmicu, samo je ovaj put bila u mojoj skoli, i bila je u dvorani.hrvatska Kad sam se vratio doma odmah sam isao pisat zadacu.namcor Jucer mi je u skoli bilo full dosadno. Kad sam se vratio doma Isao sam na Engleski u gradu.mad Nakon Engleskog sam imao rukometni trening, bilo je ludoooo.hrvatska Danas i jucer sam imao skolu ujutro.nono Bezveze.bang Al bilo je O.K . I eto ga dosao je kraj mom postu. Komaj te mi. Booook.wave Poooooooooooooooooooz.mah

- 13:53 - Komentari (20) - Isprintaj - #

utorak, 09.09.2008.

Skola. 5.b

Elouuu ludeki moji.wave Skola pocinje, a prazinici su gotovi.cry Uzaaaaaaaas. Prvi tjedan skole je bio popodne, aj fala bogu nesta dobro. Prvo nam je profa podijelila knjige, a onda smo isli u dvoranu vjezbat govor za prvasice.bang To je bar proslo O.K. Kad smo to napravili konacno smo isli kuci.yes Drugi dan mi je pocela nastava.no U petom razredu je koma, a s druge strane je super, koma je zato sto stalno imamo zadacu iz swih mogucih predmeta, a super je zato sto poznam swe od 5 do 8 razreda. Poznajem ih zato jer im moja mama predaje hrvatski.hrvatska Dobili samo neke dvije ucenice iz Bacuna. Obje su super. Treci dan je bilo ludo ja i Filip Mucnjak smo krepavli od smijeha. Moj frend je nesta citao pa je procitao (zamljopis) umijesto zemljopis.lud I takve stwari. Najbolje je bilo na Lucijinom rockasu. Igrali smo nogomet, skrivaca i bocu istine. Onda smo malo gledali utakmicu. Kako smo rarbili Kazakstance. Sad se mozemo samo nadati da cemo dobiti Engleze. Nakon rockasa sam htio pisat ovaj post, al nisam stigao. Slijedeci dan je bilo malo dosadno, i opet smo dobili hrpu zadace.namcor Tako je prosao i sljedeci dan. Dosadno, eeeeeeee, da skoro sam vam zaboravio reci idem na koncert hladnog piva.smijeh Jeeeeeeeee. Jedva cekam moji roditelji su vec rezervirali karte. Eto ga ljudeki neznam sta da vise pisem. Tako da objavljujem da je ovom postu dosao kraaaaaaaaaj. Komaj te mi puno. Booooook. Pooooooooooooz.mah


- 12:44 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.