Mucek Mali

utorak, 27.05.2008.

Terenska nastava

Ewo mene opet. Jucer sam isao na terensku nastavu sa sedmasima, pa nisam isao u skolu.sretansretan Krenuli smo u sedam ujutro, nisam se ni probudio do kraja a vec sam bio u busu.banglud Isli smo u Osijek i Kopacki rit.deaddead Do Osijeka smo se vozili 2 sata, a do Kopackog rita 3 sata.madmad Iza mene je sjedila sestra mog najboljeg frenda.winkrolleyes U busu su pustali razne vrste narodnjaka, za poludit.deadburninmad Kad smo konacno dosli u Osijek bilo je 27 stupnjeva, za poludit.bangburninmad Gledali smo razne rusevine i crkve.namcornamcor Bilo je tak vruce. U Kopackom ritu je isto bilo malo dosadno i jako vruce. Najprije smo se vozili camcem punih sat vremena.nonoeek Vidjeli smo razne ptice i otok mrtvih, jezivo.zaliveneek Kasnije smo gledali neki film i slusali predavanje. Tam nije bilo tak dosadno. Poslije smo isli na rucak i sladoled.njami Hrana je bila dosta ukusna.fino Poslije rucka smo isli u Djakovo, opet smo se cijelu vjecnost vozili u busu.blablapuknucu I onda smo konacno krenuli prema Zagrebu.sretansretan Dosli smo tek u 22 sata.thumbupsmokin Al dobro nije bilo bas tak lose. Aj bok ljudi pisao bi ja jos al moram ici.mahsretan Komaj te mi. Pozzzzzzzzzzz
- 10:05 - Komentari (34) - Isprintaj - #

petak, 23.05.2008.

Boooooook, ljudeki. Konacno malo odmora, 4 dana nema skole.smijehsretanyes Jucer je kod mene cijeli dan bil moj susjed Leo i njegovi roditelji, mislili su ostat do sest al su ostali do deset.namcordeadsretanBilo je malo dosadno al O.K.. Palili smo vatru i svasta drugo, moral sam ic po glupa drva.naughtyburninmadbang Najbolje mi je bilo kad sam Lea pogodio lopticom u glavu,malo se naljutil al O.K.thumbup Mislim da od kose nije nis ni osjetil, ima bas smijesnu frizuru.smijehsmijehsmijeh Moj tata je pustio muziku na kompjuteru pa ja nisam mogao igrati svoju novu igricu TITAN QUEST igra je zakon.sretanwinkbelj
Al sad prelazim igricu DUNGEON SIEGE isto je predobra.sretansretan Aj moram sad ic, komaj te mi. Pozzzzzzzz.mahwavemahwave






- 13:00 - Komentari (13) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 19.05.2008.

Uzasssssssssssss

Evo meee! Neznam kaj da radim pa pisem novi post!!!!thumbupbangwave Ovaj vikend dogodilo se pono toga, najbolje da pocnem od pocetka. Bio sam na rodendanu kod prijteljabangbangbangUzas bila je hrpa klinaca, nitko od djece nije imao vise od 7 godina uzaaaaaaas!!!!!!!!!blablapuknucuburninmad Al dobro bilo je brdo slatkisa i prsuta!partynjamifino Drugi dan isao sam na rodendan kod bratica tam opce nije bilo djece, sam moja dosadna sestricna. Bilo je tak dosadno,al dobro jedino sta mi se svidjelo na tom rodendanu je gadanje moje sestricne lopticom.rolleyeszujolud Komentirajte mi!!!!! Pozzzzzz!!!!!
- 19:25 - Komentari (22) - Isprintaj - #

nedjelja, 11.05.2008.

Crikva


Bok ljudeki.sretannaughtywave Evo dogodilo se i to cudo otisli
smo i vratili se iz Crikve.deadzujohrvatskaBilo nam je zakon,
snimili smo jack ass i to cemo staviti na you tube.:zujosretanwink thumbup Isli smo u neku spilju, ja sam slucajno otisao sa drugom skolom, pa sam morao ici jos jednom.eekburninmadheadbangmad Kavecic je slucajno stavio ruku u koziji drek!nutnononaughtyBili smo u nekom glupom disku. Covjece terbali smo otpjevat kad si sretan kao reper. Joj kak smo se osramotili.namcornonono E,da kad sam isao kupovati lizalicu neki munjeni deda me trazio da ispraznim depove, kapuljacu i carape, covjece da nema 80 godina supio bi ga nogom. Al dobro, sve u svemu bilo je dobro.sretanwavezujo Komentirajte mi!!!!!!!!!!!!! Boooooooooooksretansmokinthumbupwink
- 13:23 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.