');

MTR-Monster Team Rulz

25.01.2007., četvrtak

SOVAAAAAAAAAAAAAA

Kristo, Mario i ja se jedne veceri isli prosetat po gradu. Kada smo napokon stigli do grada, Kristo ugleda neku guzvu(neka se dica tiskala), a Kristo onako kuriozan isa vidit sto se događa, a ja osta sidit na zidu i gleda u gužvu. Vidim ja Kristo se poce smijat ko da ga je kogo škaklja 300 na sat. Dolazi on prema meni i nosi u ruci maloga psa govoreci da ce ga odnit doma.(i jos se hvali da je musko, a na kraju se uspostavilo da je kujica, HE HE) Naravno pasu je bilo zima pa ga Kristo ni ima di stavit pa ga je stavi, ni vise ni manje, nego u kacigu.(ali ce mu lipo mirisat).No sve u svemu kada ga je doni doma ni ga ni tamo ima di stavit, pa ga je stavi u ormar sa robom. I tako sad svaku vecer stavlje pasa u ormar (ali ako mu se navikne tamo spat, bit ce ga lipo vidit). Ja, Mario i Teo smatramo da to vise nije pas; nego SOVA, jer koji čovik pasa drzi u ormaru??? Vi procjenite jeli to normalno!?



POSTED BYYYY
HAZARD!!!





22.01.2007., ponedjeljak

Back in AKCIJA!!!!(uff ali je neki nepismeni ovo napisa)

Mislim da bi se ovaj post trebao nadovezat sa onim od Ivee, e sad baš za dišpet necu napisat nista u vezi njenjog posta headbang:)))) Nema žive čanse. Hochu samo rec da ovaj blog jos ni umri i da cemo ga nastavit pisat kad mene prođe ''fjakathumbup'', sad je u djiru benzina gumethumbup i cesta, a staces, jebiga, tako ti je tooo..........Eto tako Ivewave za dišpet necu napisa ono sto si trazila, e bas za dispet, e.....
Pozdrav svim dobrim ljudima, svim onima koji vole vozila na 2 kola, uglavnom SVIMA!
Od danas pocinjem skupljat ideje za novi post :))))))))))))))))))))
PoZz Exodus MX 06

01.01.2007., ponedjeljak

Sretna Nova 2007

Eeeee evo jos se oporavljamo os sinošnje proslave!!!!!
Nekima je bilo a nekima jos veselije!! Evo nekoliko slika da predočim sto se događalo jutros!!!
Kristo i Teo su bili u Krista domai poceli sa palacinkama i kokicama.....hehe....joooj meni, ali kasnjije se Kristo predomislija i počeo derat bocu viskija!! Neka neka, posteno! Na drugoj strani bili smo Tonči gej i ja u Borisa na partiu, bilo je puuun k**** ekipe i mogu reč da je to bio (barem meni) najbolji i najluđi pArTY kojeg je ekipa načinila!! Neču puno duljit da ne dosađujem, pa ukratko..... Na kraju smo se SVI skupili u gradu na plokati i mogu reč da taj doček u gradu nije bio ni do kolina onom nasem!! EEE, u gradu smo sreli Krista ko0j je izgleda bio ošamučen od alkohola i razočaran od strane ženske koja ga vara sa Kljufasom....ajme...... jadan......bio je gotov, evo neču više nista rec a ostavit koje govore puuuno...... Eto, svima sretna nova godina, puno sriće zdravlja benzine i guma.....

Posted by ZoZo















<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>