utorak, 30.08.2011.

Dve noge

Leva mi je Manja, a desna mi je Nemanja

*zbog uganutog zgloba, noge su dobile novo ime

| 15:15 | Komentari (2) | Isprintaj | #

subota, 27.08.2011.

U narodu poznat kao Hromi Daba, a kad nabavim štap biću dr.Haus smijeh cry

*"repetirao" sam članak/gležanj i sad hramljem. Nadam se da će biti bolje za par dana

| 15:37 | Komentari (0) | Isprintaj | #

srijeda, 24.08.2011.

Početak crnih dana za moje ljude

Prvo će izumrijeti Bosanci..." Bosno moja, jabuko u cvijetu što nas pusti da lutamo po svijetu! Pa jebiga, kad bi svi muško belj

| 00:06 | Komentari (0) | Isprintaj | #

utorak, 23.08.2011.

...a ja sam mislio da je ono sa pedofilom i znojenjem fora

Hladan tuš: banja drama u šest činova sa cirkusom i vatrometom


*Naslov knjige koji unosim u katalog za praksu

| 15:25 | Komentari (0) | Isprintaj | #

četvrtak, 18.08.2011.

...sem zato što nemam Facebook :P

Kako to da mi, kad razgovaram s djevojkama na Facebooku, one ne odgovaraju?

| 20:34 | Komentari (2) | Isprintaj | #

utorak, 16.08.2011.

Patologies!

How many patologies on MSN? One, two, three, four... Milion patologies!!

*brojanje na BA festu publike

| 20:16 | Komentari (0) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 15.08.2011.

Doživljaj u Češkoj

Ja nisam ljubitelj Coca-Cole, ja sam ljubitelj češke Černe Hore smijeh

*Pivo s tradicijom iz 1298.

| 12:03 | Komentari (1) | Isprintaj | #

srijeda, 10.08.2011.

Brutal Assault here we come

Neizdrživ svrab! Otišao u Češku, možda oni znaju nešto više o tome cerek

| 08:58 | Komentari (1) | Isprintaj | #

nedjelja, 07.08.2011.

Elektra Živić - Antonija Bilić

Uz puni support da se nađe mala Tonka, jedna moja prijateljica na dve slike skoro pa ni ne liči na nju. Međutim, kad ste jako pijani kao ja, mogli biste da se zajebete pa kažete da liče. E, onda kreću statusi, čisto da nervirate osobu. Pa evo sad nekih


Antonija je u Vukovaru i zove se Elektra Živić!

Naćićemo te, Elektro, ne brini!

Ipak je umrla mala Elektra Bilić cry

Chuck Norris je silovao Paravinju! Elektra je osvećena

Koja je omiljeni stihovi Antoniji? "Joj što volim miris kamiona"

"U Zagori na izvoru rijeke Čikole,
ustopirala Antonija kamion Paravinje"

Još jednom, uz punu podršku, nadam se da će je naći, živu ili mrtvu, a presuditi Paravinji. Jebiga, ja jedino crnohumorno mogu da podržavam

| 00:29 | Komentari (1) | Isprintaj | #

petak, 05.08.2011.

Turneja za Oluju

...cause I'm the king of Gombos, baby, I'm the king of Gombo Gomb!


*Bogojevo (mađ. Gomboš se čita, piše se Gombos) bio malo do ovih preko Dunava da vidim šta oni, 70km sveukupno, sve sa bicom

| 19:15 | Komentari (0) | Isprintaj | #

četvrtak, 04.08.2011.

Čuvarkuća

Povoljno čuvam kuće, hranim stoku i šetam pse. U obzir dolazi samo ako ima hrane u frižideru belj

| 20:31 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.