ponedjeljak, 28.02.2011.

Muška svinja

Pita mene jedna devojka za moje seksualne navike i ja kažem da ja jebem devojku, na što je ona rekla da sam muška svinja, kako to mogu da kažem, zar ja ne volim moju devojku, bla bla... Odgovor je proizašao kao muška seksualna mudrost i status:

Možda moja devojka vodi ljubav sa mnom, ali ja je samo jebem

| 16:26 | Komentari (2) | Isprintaj | #

subota, 26.02.2011.

Poražavajuća istina, pogotovo ako ne slušaš...

U svakome od nas u dubini duše čuči jedan mali narodnjak zubo

| 16:02 | Komentari (4) | Isprintaj | #

srijeda, 23.02.2011.

Kad porastem, biću ...

Kad porastem biću najveći i najbolji! Ima jedan problem... nikad neću porasti

| 19:49 | Komentari (3) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 21.02.2011.

Ćelavi ljubimci

"Muškarci koji ćelave u 20-tima i 30-tima imaju veću opasnost od dobijanja raka prostate" - A ja kontam kojeg ljubimca da nabavim, a već mi je rak osiguran

| 21:04 | Komentari (1) | Isprintaj | #

petak, 18.02.2011.

Priroda protiv tehnologije

Eksplozija sunca osetiće se na komunikacijama... Pa nećete ići na Fejs! reče Garavi zubo

| 20:31 | Komentari (4) | Isprintaj | #

nedjelja, 13.02.2011.

Kako je propao rokenrol parti na Brodu

Bolje da sam s drugovima pio rujno vino nego što sam sinoć na Brodu parti napravio

| 12:28 | Komentari (5) | Isprintaj | #

subota, 05.02.2011.

Posl. kom.

Poslovne komunikacije iliti kako nekoga da pošalješ u pičku materinu na lep način

| 00:07 | Komentari (3) | Isprintaj | #

utorak, 01.02.2011.

Avantura

I was on a risky naked trip from my room to the bathroom and back. Oh, the thrill and joy!

...baš me zanima šta će cimeri reći kad jednom vide moje dlakavo dupe, hihi...

| 00:45 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.