Helloo!!

Evo mene opet …
U subotu sam bio s POL-om u Sloveniji na gostovanju! Bilo je zakon, jedino što je bilo na suncu 40 stupnjeva…
Taj susret se zvao „Glasba ne poznaje meje!
U autobusu smo izmislili riječi za pjesmu
„Dober dan sosed“, a išlo je otprilike ovako:
„Dober dan sosedek moj, zakaj si popil lonček moj…“!
Ja kao i obično nisam bio na miru namcor smokinsmijeh, a kao tema dana mi je bila Sandra Dabo,
legendarna „kraljica“ Novalje, ljepša od Severine i naravno hrani se paškim sirom i njegovom janjetinom smijeh smijeh bangbang smijeh
Koliko sam je puta taj dan spomenuo došla je i meni na vrh glave…
Kao za uspomenu na taj dan skinuo sam njezin nastup na „Dori“ koja se održala ove godine na Z1 Televiziji.
Pa pogledajte…
p.s.preporučujem vrećicu za povraćanje!
HVALA NA RAZUMJEBANJU...smijehsmijeh




9 • KOMENTIRAJ!!! • 26.06.2007. • 20:05 • P#

MRZLA BIRA

Pozdrav ljudi…
Image Hosted by ImageShack.us

Mislim da će me objesit ako ne napišem nešto o ludom provodu prije dva dana, da, da… bili mi na Hladnom pivu!!! Moram li napominjat da je bilo odlično?! yes
I da krenem od početka…
Pročulo se jednom davno kako će Hladno pivo krenuti na turneju. Već sam tada rekao da ću ići. Naravno, Hladno pivo iliti Mrzla bira odlučili su jedan od svojih koncerata održati i u Rijeci…(to se zove pamet, nema šta thumbup).. I tako… dok je ideja o tome kako idemo bila, kako bi mi rekli friška, Mala i ja smo čvrsto odlučili da nas ništa neće spriječit u namjeri da odemo na koncert! yes Aki je bila zadužena za karte.. (koje su stigle do nas rofl)… i nakon ubitačnog čekanja, napokon je došao taj 1.6. party party
Naravno, ne bi ja bio ja da nemam školu popodne, pa eto, na koncert se mora, a škola, ma lako za nju.. Nagurali se mi u auto i krenuli prema Trsatu, prema legendarnoj dvorani Mladosti. …i gle, stigli smo… smijeh
Lokacija: tribine
Zadatak: uživanje
Dodatni materijali: žuja
..i eto ti zabave za 5… yes yes
Kao što se zna, šećer uvijek dolazi na kraju, tako su prije Hladnog piva pozornicom vladala dva benda. Oni koji su prije svirali.. ma ne znam… nisam previše obazirao pažnju na njih, ali bilo je jasno vidljivo kako im je pjevač stajao ko robot (raskorak, ruke uz tijelo i pjeva ..lol…). Drugi bend, isto su se nešto derali… ali, otpjevali su jednu pjesmu koju znam (super veš mašina).. hehheheh… strašno… uglavnom, tipica se kljuka… (zaključeno!!)
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii….. (bubnjevi)… ono što smo svi čekali… Ugasila su se svijetla, dvoranom je odjeknuo vrisak i sve ruke bile su u zraku kada je legendarni Mile izustio prvu riječ!!! Uh.. odličan osjećaj.. thumbup thumbup
Pjesme koje su izvodili bile su jedna bolja od druge.. ma nemam riječi, stvarno predobro. Dečki sviraju fenomenalno… thumbup stvarno, skidam kapu. Uglavnom, na koncertu su predstavljali svoj novi album, Knjiga žalbe… Mogu samo reći da je bilo nezaboravno, fantastično, odlično… i kad god budem imao priliku ići, ić ću opet!
I da, da ne zaboravim navest ekipu kojoj uz žuju nije sve tako sivo, a tooo suuuuuuuu…
1. Aki
2. Un
3. Peacemaker
4. Magnum
5. Mala
6. i naravno ja…
I za kraj, po želji Male.. jedna njihova legendarna pjesma:

Jednim osmjehom, ti puniš me
I daješ snagu mi da ustanem ujutro
Kada je vani mračan dan
Kao prikovan za prozore
Slika što tjednima se ne miče ujesen
K'o da je ljeto bilo san
Ulaziš mi u svijet kao vatromet
I daješ svemu neki smisao i ime
Strah me a nas ne stigne
Ovaj grad
A ti mi kažeš: "Ma ne brini se,
Navuci zastore, isključi svijet
Barem za nas"
Moramo se maknuti ili ćemo usahnuti
A ti me uspravljaš onako k'o što znaš
Samo ti
Jednim osmjehom, ti puniš me
I daješ snagu mi da ustanem
ujutro
Kada je vani mračan dan
Kao prikovan za prozore
Slika što tjednima se ne miče
ujesen
K'o da je ljeto bilo san
Tad mi se učini da nešto u nama
Prijeti usahnuti od vakuma rutine
Ovaj grad
A ti mi kažeš:"Ma ne brini se,
Navuci zastore, isključi svijet
Barem za nas"
Moramo se maknuti ili ćemo usahnuti
A ti me uspravljaš onako k'o što znaš
Samo ti
Ovaj grad
A ti mi kažeš:»Ma ne brini se,
Navuci zastore, isključi svijet
Barem za nas»
Moramo se maknuti ili ćemo usahnuti
A ti me uspravljaš onako k'o što znaš
Samo ti


Do sljedećeg posta, pozdrav!!!! mah mah mah mah
15 • KOMENTIRAJ!!! • 03.06.2007. • 11:48 • P#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Mrzlabira i na You-tubeu zubosmijehthumbupsmokin



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Oni koji kometirisaju... yesyes

...LeiCh...wink
*TiNaMaR*rofl
...LaRa...fino
...mala... rolleyes
Unbeliever cool
Magnum smijeh
SAnjY wave
BabyVampire wink
Sister of metal blabla


Ako želite ovo ispunjavati preporučljivo je da blizu sebe imate
Mirka Miočića!
HVALA NA RAZUMJEVANJU!!!thumbup
Započni s testom...