THE WORLD IS MINE !!!!!!!!!

Objavljeno: 29.01.2007., ponedjeljak

sssaaat informatike....


evo pozdravljam vas sve sa sata informatike....kao i obično tlaka je....niš novo....dean igra neku igricu...flego i marina pitaju me tko stariji od njih dvoje izgleda....nemam pojma...ma....poslije ovog sata sam slobodna...ne mogu više gledat...fali mi kofeina za poludit...zzzzzzzzzzz..
..idem....prije nego što me uhvati profka..
.ae pozzzz ljudovi....

nadam se da se pojedine osobe okej od subote....znat će oni na koga mislim....naughty

pusssaaaaakiss

Objavljeno: 22.01.2007., ponedjeljak

pronađi se.....

OVAN - bahati gadovi, uvijek moraju biti šefovi i glavni u svemu. Uzrok je vjerojatno mali penis ili male sise.

BIK - samozadovoljavane šutljive seronje, dosadni kao saborski zastupnici

BLIZANCI - glavni ogovarači i trač - babe, izdajice i prevrtljivci sa dvostrukim mjerilima koja se mijenjaju svakih 10-15 minuta. Valjda je i sam Juda bio blizanac

RAK - posesivni luđaci, uvrijede se čak i ako im dobro jutro niste poželjeli u pravilnoj intonaciji, mijenjaju raspoloženje kako im padne na pamet

LAV - arogantni, viječni podcjenjivači, puni velikih planova za sve koji na kraju koriste samo njima (kao da ih je briga za druge)

DJEVICA - opsesivno neurotični koji se stresa oslobađaju čisteći stan, slažući robu i porculan..njima ni previše nikad nije dovoljno, uvijek nešto cjepidlače

VAGA - narcisoidni šizofreničari, ogledalo im je najbolji prijatelj, treba im tjedan dana da se odluče koju će cugu naručit kao npr. Coca-colu ili Pepsi, toliko su lijeni da je pravo čuda kako uopće ustaju iz kreveta

ŠKORPION - samosažaljevajući ljudi koji svoj problem ne mogu podnijeti sami pa sa sobom povlače 100 ljudi sa sobom, da je sutra kraj svijeta oni se nebi šokirali, vjerojatno sudjeluju u sado-mazo orgijama

STRIJELAC - raspikuće i kockari, uživaju soliti pamet, a entuzijazam im je toliki da je oživjeti mrtve sasvim moguće, naravno, samo ako oni to rade, užasavaju se priznati da znaju za osjećaj tuge

JARAC - pravi pravcati goniči robova, vjeruju u sudbinu do zadnjeg slova, riječ "oprosti" ne postoji u njihovom rječniku, naređuju...

VODENJAK - vulgarni i nepristojni perverznjaci, vječita zabadala u privatni život drugih, vjerojatno ne iznenađuje činjenica da je po statistici u CIA najviše špijuna u znaku vodenjaka

RIBE - samosažaljevajući dosadnjakovići, čekaju da ih netko utješi, ne mogu se ni popišati bez tuđe pomoći, i najmanju sitnicu vide kao vrhunsku senzaciju pa gnjave ljude okolo. U pauzi kad su dobre volje bave se tuđim problemima, pa opet padnu u depresiju - i tako u krug...


PA LJUDI MOJI BEZ LJUTNJE....shvatite ovo kao zajebanciju...originalno ne potječe od mene.....pozzzzzwavemah

Objavljeno: 17.01.2007., srijeda

MUČI ME INSOMNIA!!!!!

Nikad nisam vjerovala meterolozima.....i to su mi neki magistri i doktori, ni manje ni više nego fizike...prognoziraju vrijeme godinu dana unaprijed...a ono vrijeme se mijenja iz sata u sat..bang..mislila ja da ću zaspat ka beba...kad me napala insomnia..dead..bacam se ja s jednog kraja postelje na drugi...ne zna se što više škripi..ona ili moja mater koja piva na sav glas u 4 ujutro...uz nju , pivaju prateći vokali. 5 klapa...ni manje ni više :" Da te mogu pismom zvati"....plješće Arsenu..coolcool..pomislila ja da je žena dobila glavni zgoditak na lotu..greedy..puca od sriće i veselja....ja onako snena i mamurna...ne znam za sebe....počnem pivat u sav glas....zanilo i mene....pivamo nas dvi...kad eto ti noćne more na vratima..headbang..ma koja Malnarova...ova joj nije ni sjena...uletila baba kroz zatvorena vrata i viče : "Vrag vam sriću odnia, oli ste popizdile...pustite pametne ljude da spavaju " ..a mi pivamo i pivamo....

LJudi sad mi recite da je ovaj svijet ružan !!!!smijeh

Mama volim te...ti si zakon !!!! thumbupsmijeh
bako, sorry, upala si u pogrešno vrijeme...drugi put se pridruži...ti si moj idol!!!!smijeh

I da su Dvornikovi prgava familija...ovo je familija i po.....naughtysmijehsmijeh

POOOOOOOZZZZZZZ mahwave

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.