< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

ejj ljudi ovo je moj 3 blog u njemu cu pisat
o ljubavi,skoli, i frendovimathumbupcerek
i tak i ostavljaj te mi punoo komava pa cu ja vamasretan
Image Hosted by ImageShack.usejjj ljudi za 1 dan skolano
uzivajte jos kolko mozete

moj msn je SARAA1995@HOTMAIL.COM

O meni

zovem se Sara
prezime nije bitnono
zivim u dugavamathumbup
idem u 6.a najbolji razred u zagrebunutthumbup
imam 12 godina
imam 2 bratabang
slusam sve osim narodnjaka
treniram hip-hop
najbolje frendice su mi maja,kika,kety...
i to bi bilo to...
Image Hosted by ImageShack.us


ejjj ljudi danas mi se nije nis posebno
dogodilo tak da vam nis nemam pisattuzanno

volim i ne volim

*volim slusati pjesmepjeva
*plesat,gledat telkueek
* volim dugo spavatzijevdruzit se sa frendovima,thumbup
*cips,cokoladu,snijeg...dead

*ne volim kisu,skoluburninmad
*profisore,ucenje uglavnom
*sve sto ima veze sa skolom,headbang
*bahate i umisljene ljude ...mad

Image Hosted by <br />
<br />
<br />
<a href=Image Hosted by ImageShack.us

evo slikica

waveImage Hosted by ImageShack.us

evo dosadno mi je pa da nes bezveze napisem
pozdravljam majuwave
ketywave
kikuwave
fica wave
anu dedovic belj
šekycuwave
jasminuwave
karluwave
petrawave
imaranawave
sehuwave
domijawave
ivana b.wave
i ak sam nekog zaboravila nek mi kazebeljzujowave



e ljudi evo sad sam se vratila bila sam
vani s svojim pesekom rikijem i s majom
malo smo se zezale,setale i pricale
smo bilo nam je superthumbupnut


******hi******

ejjjj ljudeki dosadno mi je pa cu vam napisati par
viceva


kako vi dobro izgledate
mogli biste biti idealan model nekom kineaskom
slikaru kaze zet punici punica,sva presretna
zapita a zasto bas kineskom?
pa,jedino oni vole slikati zmajeve...rofl


dolazi policajac u slasticarnu
i pita kakvih kolaca imate?
imamo svih oblika i velicine...
dajte mi onda dva oblika i tri velicine
rece policajac
wavezubowave"http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us

TESKO JE BITI COVJEK TESKO JE SVATITI SVE TESKO JE VOLJET NEKOG A ON TEBE NE
crybang

utorak, 08.04.2008.



komentari (9) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.