mrtva kopriva
ponedjeljak, 11.02.2008.
Riblja čorba - Dobro jutro


Svanulo je iznad crkve Svetog Marka,
cistaci u zutom ulice su prali,
kuci su se vukli parovi iz parka,
sta smo mogli, mi smo jedno drugom dali,
dobro jutro!

Otresas sa sebe lisce i prasinu,
struzem s pantalona ostatke od blata,
polako i sigurno, bezis u tisinu,
cekaju te dole taksisti kod JAT-a,
dobro jutro!

Cele noci ti si forsirala konjak,
jutro kvari sinoc zapocete veze,
zorom si me sutnula ko poslednji dronjak,
ja sam ti uz pice dosao ko meze.

Dok veselo cvrkucu pticice sa grana,
sakrivas rukama razmazano lice,
u ustima vucem trulez od duvana,
u daljini laju dzukci lutalice,
dobro jutro!

21:17 | Kaj ti veliš na to? (5) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.





Layout by Free Image Hosting at www.ImageShack.us


< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Oš/neš čitat komentare


Opis bloga
Ofaj blog trebao bi mi pomoći da održim svoje psihičko stanje na normali. Ne očekujte da pišem nešto suvislo i pretjerano jasno..

Koprivec grad, posjeti ga sad



hit counter

ima vas, kaj je, je!





OGLASNA PLOČA
Samo za one koji studiraju samnom i redovito me žicaju informacije o faxu...

Raspored sati za 4. semestar objavljen je na stranici fakulteta

Predavanja počinju u ponedjeljak, 25.


moj fax



Linkovi
LJUDI IZRAŽENOG STAVA KOJE RADO ČITAM:

MOJI KOLEGE

Lana, moj dnevnik
Vlado, moje rame za dramu
Breskvica
Dora, fantasy girl
Stariji kolega šumar

SPALJENI

Satan

MUDRICE

Pakao ili bajka o iluziji
Pilence



PJESNICI

Zbunjena u bojama
Dečko koji piše super pjesme
Vanilladawn
Theft angel
Diary of one girl

PUTNICI

Crtice iz Kijeva
Oko svijeta
Krešimir Mišak je prešao rub znanosti...

HIBRIDI

To je kao ono...
Kelly
Ante
Leana
Put do srca tvog



UMIROVLJENI

Mokra trava
Entri blog
Pitbullica
Ananikita
Sanas, majka anđeo
Lara
Tinčica
Pahulja
Dionaea
Buduća novinarka
Pelinho
Ljuto djevojče
Moniq
Kolega Drago
Bivši kolega Boki

moj omiljeni bend

kako napraviti vlastiti design

SAZNAJTE KAJ IMA:

Jutarnji list
Večernji list
Pola istine, cijela cijena
Metro

SC
StudentNet

Net. hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

IZAĐITE MALO, DRUŽITE SE...

u Zagrebu ovih dana...

DANAS NA TELKI:




mrtva_kopriva@hotmail.com