06

utorak

travanj

2021

Ne znam kako da pocnem  H

Mislim da sam dobra 2 sata sjedila na kaucu i razmisljala sta zapravo moram raditi ovdje,kako da zapocnem sa ovime sto sam krenila da pisemH televizija je radila, djeca spavala, muz hrkao a kazaljka na satu otkucavala... evo i dalje sjedim i razmisljam ali dobra stvar je sto sam započela sa necim(barem mislim) i da zanemarite gramatiku vjerovatno necu staviti zarez na pravo mjesto, ponekad i tocku 
Krenila bi sa ovime da za vrijeme zatvaranja, corone i svega ovoga sjedim kuci navecer najčešće gledajući neke glupe emisije da budem iskrena naucim koju novu psovku koju ponekad iskoristim u svadaju sa mužem  ponekad vjezbam, crtam, citam i tako sam veceras odlucila da započnem sa necim novim. I razmisljam i razmisljam i evo sta mi padne na pamet pisanje bloga  dobra ideja, ali dolazim do problema i sto pitanja u glavi prvo je bilo kako da pisem gramatika mi nije najjaca strana ali ja se nadam da necete zamjeriti na tome bitna je namjera ovoga 
Druga stvar sta da ja pisem ovdje iskreno nemam sta ponuditi...ne bavim se ničime zanimljivim da bi privukla ljude
I onda se sva ona prethodna pitanja u mojoj glavi izbrišu i dode samo jednom: zasto nebi pisala o onome sto sam proživjela u svome zivotu? zasto nebi pisala o tome sta jos proživljavam i sa cime se borim svakodnevno kao i vecina vas ?
Kako od odustajanja od zivota sam jos uvijek ovdje i borim se na svoj nacin jedan dan sretna i podignute glavi, a drugi dan mrzim sebe i sve oko sebe ?
Hmm... mozda prodje, mozda ne7ü@
Ne znam da vam budem iskrena
Ali mi vi mozete pomoci s time.... dali biti iskren i pisati svoju životnu pricu i nastaviti sa ovime ili ipak odustati na vrijeme ? 7ü@d
Ps. Sretna

Oznake: ispovijest, zivot

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.