z@dnj@ dv@ d@n@


pa ewo... 49 kommova na prošlom postu, ma niste mogli onaj jedan još dodat pa da bude 50. uhl. prošla su "samo" dva dana kako san ja ovo čudo otvorila. i da... tko bi ja bila da ne "bacim oko" na nekog dečka. mislim, i prije mi se malo svidija, ali u utorak, tj. juče, jaaaaaaaaaako. neću sad pisat tko je, jer bi moglo biti ljudi koji ga znaju cerek
ugl. u utorak prvi sat bija vjeronauk. ajme... izgađali smo se ko budale. jadnog sam Šilju ilivam ga Milku pogodila posred čela, ali eto. onda bila povjest. neko odgovaranje ovo ono i Parać meni da se preko sata previše zabavljan. ja ono... aaaaaaaaaaj dooooooooobroooooooooooo. onda bila biologija i ovaj me ispita. ono... ommmmg... dobila san 4 i 5, ali san baline neke valjala rofl onda bija v. odmor. meni najdraži dio škole (a kome ne?) i onda matematika. omg, omg... no comment i onda engl, pa zam. Role sija do mene, Pujo iza mene i izgazija mi cilu jaketu. ccc na njega. i na kraju kaže ona Semaforma da Role i ja moramo naučit za sljedeći sat, tj. sutra. ujutro san imala i talijanski. dobila san 5 iz ispita jeeeeeeeeeee... i tako...
pa ewo danas. prvi sat SRZ... shit. drugi sat hrv. dobila san 4 iz ispita i falija mi bod do 5. i ja napisala trenera O/N (objekt/neizravni) i Božonja napisa isto i njemu točno meni netočno. i dođemo mi kod razrednice i ona njemu skine bod i on dobije 3. sorry XD. onda bija TZK. ajme ona ccc Šparica mi ide na živce više i na qrac. ma ugl. to mi je hiper-brzo prošlo. preko v. odmora smo otrpratili Tinch do negdi tamo u Tunguziji i onda se vratila. onda je bila matka i ja Smrdljivog posrala... opet. XD svi smo ispred ploče... yap, yap... onda bila kemija... dobila san 5 iz ispita i Role (zahvaljujući meni) 4. onda bija zbor. dva puta me istirala. kod Smilje san se zajebavala sa Vulon i tako... XD na kraju san vidila ćećerića cerek za kojeg Kiky i Tinch tvrde da je ružan, a meni baš nije lud .
ajme, ewo mater pizdi. moran ići. ciao i kiss. neam vrimena za pozzove
pozdravljam sve koje poznajem, one koji se tako osjećaju i sve vas u studiju i režiji.

12.12.2007. u 22:26 | | Komentari. (37) | L | K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



o meni

Ime: Andrea
Prezime: S*****
Godine: 13
Škola: OŠ Smiljevac
Razred: 7.b
Grad: Zadar
Msn: nemo3105@hotmail.com
BF-ovi: Kiky, Niky, Tinchy, Marty, Mathias, Mile i Ax
Datum rođenja: 31.05.1994.
Horoskopski znak: blizanac
Veza: (ne)sretno zaljubljena
Nadimak: Aicha, Riddle, Smooth Criminal, Toxic, Soldanka, Soldo, Zomby
Glazba: sve, osim jazza
Best grupe: Azra & Bullet For My Valentine
Best solisti: Eminem, Thompson i Škoro
Bets solistice: Rihanna, Shakira, Tarja i Ciara

Avril Lavigne - The Best Damn Thing


Free Music

Free Music



Free Music

Let me hear you say hey hey hey!

Hey hey hey!

Alright, now let me hear you say hey hey ho!

Hey hey ho!

I hate it when a guy doesn't get the door,
even though I told him yesterday and the
day before...

I hate it when a guy doesn't get the tab and I
have to pull my money out and that looks bad!

Where are the hopes? Where are the dreams?
My Cinderella story scene. When do you think
they'll finally see......

(Chorus)

That you're not, not, not, gonna get any better,
you won't, won't, won't, you won't get rid of me
never, like it or not even though she's a lot like
me....

We're not the same, and yeah, yeah, yeah
I'm a lot to handle, if you don't know trouble,
I'm a hell of a scandal, me, I'm a scene, I'm a
drama queen, I'm the best damn thing that your
eyes have ever seen!

All right, All right, yeah...

I hate it when a guy doesn't understand why a
certain time of month, I don't want to hold his
hand, I hate it when they go out and we stay
in, and they come home smelling like their
ex-girlfriends...

but I found my hopes, I found my dreams.
My Cinderella story scene. Now everybody's
gonna see.....

(Chorus)

That you're not, not, not, gonna get any better,
you won't, won't, won't, you won't get rid of me
never, like it or not even though she's a lot like
me....

We're not the same, and yeah, yeah, yeah
[The Best Damn Thing lyrics on http://www.metrolyrics.com]



I'm a lot to handle, if you don't know trouble,
I'm a hell of a scandal, me, I'm a scene, I'm a
drama queen, I'm the best damn thing that your
eyes have ever seen!

Give me an A!
Always give me what I want!
Give me a V!
Be very, very good to me!
R!
Are you gonna treat me right?
I!
I can put up a fight!
Give me an L!

Let me hear you scream loud!
Let me hear you scream loud!
1..2..3..4...

Where are the hopes? Where are the dreams?
My Cinderella story scene. When do you think
they'll finally see......

(Chorus)

That you're not, not, not, gonna get any better,
you won't, won't, won't, you won't get rid of me
never, like it or not even though she's a lot like
me....

We're not the same, and yeah, yeah, yeah
I'm a lot to handle, if you don't know trouble,
I'm a hell of a scandal, me, I'm a scene, I'm a
drama queen, I'm the best damn thing that your
eyes have ever seen!

Let me hear you say hey hey hey!

Hey hey hey!

Alright, now let me hear you say hey hey ho!

Hey hey ho!


Hey hey hey!
Hey hey hey!
Hey hey hey!

I'm the best damn thing that your eyes have ever seen!

Moji ljudi

Pepy
Kiky
ja - wish i had an angel
ja - Heroes story

Credits

Pic: !!
Brushes: !! | !!
Dizajn: Simpa