mouna

28.05.2008., srijeda

RENT A POLITICUS, DOMESTICUS VULGARIS

Mano ti se ja ćorava posla i pravac u privrednike. Kao što i samo tržište diktira tako ti i ja metodom kupi jevtino, prodaj poskupo i na rate uz kamate, pa udri tuđu brigu na vlastito veselje!
Otvorim ti ja agenciju za rentanje političara, nebilo to tako ni dvajst minuta kad udariše, nahrliše pozivi na tajnicu, drž-nedaj.

Kaže zovu Slovenjonci:
"Oćme jenog fajn Slovenjonca da dela za sitnu pinku, kaj bu iskal kaj ni njegve, da je dobar z pribiranje tujđe štednje (in da ju nigdar ne vrne), da se razme u Vinjeti i da ima čisto slovenjonsko ime: Bajro ampak Rastko ne. Viksa v Slovenjonskoj Istri mu je zagarantirana, taman uz meju da može dizati slovenjonsku zastavu svake jutre."

Zovu Srbijadijci:
"Jebe se nama za te vaše političare, bre kod nas tog ima ko govneta. Digneš kamen, a ispod diplomata i prvo bre što kaže jest: Kosovo je Srbija. Bre mi izgubimo rat, a dobemo pol Bosne. Bombarduju nas - dobemo Evrosonk! Pa tko nam bre šta može!"

Zovu Bosanjani:
" Vako ban, siđe ako imate der kakvog bošnjaka... Kako: Tko je Bošnjak?, pa musleman jebo ga Tito! ma ja! ja, al nako znate diskretno nek uzme neko hrišćansko ime tipa Željko ili tako nešto... ma ja ja... pa ga zavučemo Europskoj zajednicu u zicugu kontaš ovo-ono transparentnost..., i daj pošalji sa njim dva šlepera kisele vode, ma ja sve znaš dvi palete vode ostalo rakijom napuni, ajde ban sad će nafta iz Ercegovine krenut prebit će se to, preko Neuma.. ha ha ha, vozdra!"

Zovu ovi preko puta iz Hrvatske d.o.o. (država ograničene ovlasti):
"Čuj, evo ako do kraja godine poklonimo Slovenjoncima četvrt Istre, te priznamo agresiju na Beograd, te se odreknemo Zapadne Hercegovine, pardon to već jesmo, te rasprodamo još par otoka koje smo zabunom zaboravili prodati, tada bi nam Europska unija dala suglasnost da uzmemo dva tri pollitikanta/ekonoma koji bi ufurali prestavništva ostalih firmi koje smo zabunom do sada zaboravili ufurat. Zakoni se već pišu, no pa normalno, normalno!
Za dom! (od austrijskog Knaufa i slovenske PVC stolarije)

Zovu Eercegovci:
"Eej, Eevo me iddem preema Ljuubuškom, noovi poolitičari stiižu u doogovoreno vriime, kaa štoo smoo se i doogovorili, rođo će te čeekat u lookalu Aante. Poošalji ove istrošene kuući, recii Ljubi, Mati, Nikici i Milanu da im je bilo dosta, nek neešto ostane i za noove, ako nebudu tili zalipi im Juru iz porezne za vrat... aj čujemo se!"

Zvali su brate i albanci, al jebo me pas ako sam ih išta razumio, osim dakako: Kosovo nije srbija!

I tako šta da ti pričam, biznis cvate brate! Tržište bogom dano. Još da se i crnci odvoje od gorana, Bosanci od Hercegovaca, Cigani od Makedonaca, Vino od vode, Štef od rakije, ja od tipkovnice...


- 15:02 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O mouni::

Mouna sluša::
Lista ovog mjeseca:
1.
2.
3.

SEPTICA

Mouna čita::
E-NOVINE

protest.ba


Mouna podržava:
ZELENA AKCIJA

Mounu čita komada::
web counter

Mouna skida s:
Rapidshare Search

A mouna piše o::
O njima i malo o nama, doduše. Neće sad mnogi htjet reći da je o njima, a jest o nama. Jest treba se hraniti.
O tonovima, o distonalitetnim faličnostima, jest. O marži hranjenja, možda. O riječima više, manje. O slikama i slikama u pokretu, o savijanju svjetlosti. O eonima. O nepravilnosti jezičnog izraza. O lijeku, o bolesti. O njima i malo o nama, doduše.

Linkovi

Stranje::

-> Neprofitabilno i zarazno.
-> Tifusno oko grudi.

Mouna::

Mouna
Swami Niranjanananda Saraswati

The word mouna has two meanings. The first is silence. Learning to be silent is a practice of pratyahara. Speech, or shabda as it is known in Sanskrit, is an expression of prana shakti or pranic force. A lot of energy is wasted in speech. If you analyze what you say during the day, you will understand that very little speech is constructive or worthwhile. The more you speak the more pranic energy you lose; the less you speak the more pranic energy you conserve. We all like to chat but there is no awareness, no concept, of words being related with prana or energy. If you have to give a lecture for one hour continuously, you feel tired afterwards. Why? You only spoke, you did no physical exercise, yet you feel tired. This is due to the loss of pranic energy. So if you can control your speech, you retain the pranic energy.

Mouna is also important during meal times in order to conserve and direct the pranic energy to fulfil the digestive function. If you can practise absolute mouna when you eat, you will notice that your digestion improves. You can experiment. Try a month of silence, not just one or two days, during meals and observe how well your digestive system functions. Then go back to your regular habit of chatting and see how your system is affected. Mouna is a rule in the ashram. It is very difficult to follow, but those who can benefit from it greatly. For those who can't, the loss is theirs.

The second meaning of mouna is measurement. If you speak measured words then they have power. Mouna also represents a state of mental awareness. Before speaking you remove the chaff which surrounds the words and only say what is required. Then, in the course of time, speech will become powerful.

(Yoga Magazin)