Mors Imortallia

ponedjeljak, 11.12.2006.

Hehe, od nikud se pojavi... ovo! :)

Pa sad, nije baš od nikud, ali kladim se da ovo niste očekivali naughty

Zašto uvijek kad imam posla bježim u ovu sobu? Vjerovatno zato što sam ovdje rođen. Nije ovo nešto velika soba. Kauč, moj naslonjač, stol, moj kamin... i moj prvi trofej. Kojak, prvi kojeg sam sam ubio. Otac je bio tako ponosan.
Ali sad mi Corwin stoji na vratima.
"Trebaš nešto Corwine?"
"Da."
"Pa zašto ne uđeš?"
"Jer me nisi pozvao unutra."
Molim?! Nije to napravio! Nije valjda?!
"Corwine?"
"Da,znam na što misliš. I jesam." Nasmije se, a ta dva zuba mu provire preko usne.
"Morao sam, Loki. Znaš i sam da neću moći ući u Delhi nego ovako."
"Ali to je izgubljen grad Corwine! Umro je kad i ti, kad je tvoje ime palo u prah!"
"To nije mrtav grad, Loki, i ne govori takve gluposti. Ja sam još živ, što znači da Delhi i dalje ima
svog vladara."
"Ne možeš me uvjeriti u to Corwine, svi su vidjeli tvoju smrt. Pogubljen si na gilotinji, na sred trga!"
"Ali sad sam se vratio. I vrijeme je da vratim i Delhi."
"Znaš što će se dogoditi ako tamo odeš, Corwine?"
"Znam."
"Ona Nije vrijedna toga! Corwine, Luna će te ubiti ako tamo odeš!"
"Znam i to."
"I možeš se pomiriti s tim? Imaš nešto za što ja ne znam?"
"Možda."
"Corwine, ovo je važno, a meni je dosta tih sranja, nekad je prolazilo, dok smo bili mladi, i dok je prolazio taj "ja sve znam, a vi pokušajte pratiti" stav. Ali sad sam prestar da to trpim. Ovaj razgovor nema smisla ako nećeš odgovarati kako treba!"
"U redu, u redu. Možda i je vrijeme da razgovaramo. Ovako, ti znaš zašto me Luna dala ubiti, zar ne?"
"Da."
"Pa, kad me dala ubiti, očekivala je da će moje pravo na prijestolje nestati sa mnom. Ali nije."
Dignuo je rukav.
?!
Lijeva ruka mu je bila potpuno istetovirana, sliak lava, kako ubija jednoroga, crnog jednoroga, na bojištu iz snova, s mjesecom kao svjedokom., ispod Srca Delhija.
"Da, ključ Delhija. Luna je smatrala da će nestati, s mojom smrću. Šteta što sma je zeznuo, i nisam ostao mrtav."
"Znači da je gospodar Delhija još uvijek živ?"
Corwin okrene ruku. NA nadlaktici se nalazilo, njegovom krvlju ispisane, riječi Boreas iz Delhija- A na svjetlu kamina se vidjelo ono što je Loki tražio, dva slova, LL, Luna Lockheart, nemeza grada Delhija, gospodarica Ceha umjetnika, bez čijeg se potpisa ni jedan gospodar Delhija nije okrunio.
"Znači tako, još uvijek možeš uću u Dvoranu Srca?"
"Da, mogu. Prijestolje je i dalje moje."
Klekenm pred njega.
"Onda dopusti da ti dam svoju prisegu, moj gospodaru."
"Vodit ću rat Loki."
"Znam gospodaru. Ali vrijeme je da prestanem s ovim. JA sam anđeo smrti, i vrijeme je da se počnem ponašati na takav način. A moja zakletva da neću ubiti ni jedno razumno biće je dano u boljim vremenima, čovjeku koji je sad mrtav."
"Onda moj prijatelju, ustani. Od sada si moj vojskovođa."
"Nadam se samo da znaš što radiš Corwine."
"I ja, Loki, i ja."
- 20:03 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.