ponedjeljak, 14.01.2008.

New Post

Evo moj prvi pravi post...prosli mi je bia prije 12 dananaughtynaughtynaughty.jos puno moran napravit na blogu i zelin da bude puno komentara bangbangludvaljda bi sad triba napisat kako mije bilo za praznike:::::::::ovako bozic san proslivia u krevetu jer mi se nije dalo nista radit pa san lipo komiaaaaaaaaaludlud,,, za bozic sa dobia neki tamo printer i skener...nako nije los.Do nove godine sa se zajebava u kuci, na ulici i ko roka.Za novu godinu smo nas desetak bili u roka u njegovoj takozvanoj pecenjaripartypartyi uzivali.Kasnije je neka rokova susjeda sta ju moja baba zna pocela srat(to je bilo oko ure)dok smo mi bacali petardesretansretanmouthwashta baba je glupa ki kurac njoj mi smetamo a ona gleda TVludludbang.za dva dana san sazna da mi je susjedu zeuska pukla u ruci a nije mu nista bilo(koji supak) smokinsljedece dane san najvise provea u knjiznici skidajuci muziku i u biljarnici(to mi je bia prvi put da igran biljar a i nisas bia tako losbangbang)zadnja dva dana san dobia novi tako rec hobi , ja i roko smo se vozili na skejtovima i to mi isto ide nelosenaughtynaughtysad iden gledat TV i budite pozdravljeni:wavewavemahmahwavewavemahmahwavewavemahmah

19:58 | Komentraj (54) | Printaj | #

petak, 04.01.2008.


Graffiti Comments

12:50 | Komentraj (21) | Printaj | #

srijeda, 02.01.2008.

MOJ PRVI POST

Napokon i moj blog.Evo i moj blog nakon onih experimenata sa blogovima i ja sam napravia svoj blog.
Zelim da na ovom blogu komentirate kao da vam zivot ovisi o tomethumbupheadbangheadbang.
Ja ne znan sta da napisen na prvom postu osim da mi ostavljate puno komentara.wavewavewavewavewavemahmahmahmahparty

12:14 | Komentraj (6) | Printaj | #

utorak, 01.01.2008.

evo sad jedan videjo od batiste

14:27 | Komentraj (12) | Printaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.