morning view's blog

28.03.2007. 14:34

...novi post

Još uvijek se drogiram...Led Zeppelinom. smijeh

Preporuka dana je Led Zeppelin III.
0 Komentara | Print | # | ^

21.03.2007. 10:03

inspiracija



Most High
album Walking into Clarksdale
by Jimmy Page and Robert Plant

Who guards the truth
Oh lord most high
A frightened dove in a starless sky, oh-oh, oh oh oh
So high, most high, so high

Who hides the east from the blind man's eye
In the land of peace
Where the righteous cry, oh-oh, oh oh oh
So high, most high, so high

Where are the words? I'm the king
Who moves the stars and then the sun
To the light where my spirit was born
Bring this wanderer home

While mercy sleeps in the hearts of liars
And the olive tree is consumed by fire, oh-oh, oh oh oh
So high, most high, so high

Where are the words? I'm the king
Who moves the stars and then the sun
To the light where my spirit was born
Bring this wanderer home, come on, come on, come on

When David's seed talks
Through his paper crown
And he spits hot steel
See all the kids fall down
Ohhh yeah, mmm
So high, most high, so high, Oh oh yeah

Oh oh

Come on, come on, come on
Come on, come on, come on
Come on, come on, come on
Come on, come on, come on

Better hurry, hurry
Better hurry, hurry
Better hurry, hurry

Most high, most high high high
Most high, so high, so high
So high


p.s. pojačati do kraja

....radim pjesmu, tuning totalno čudan, arapski štih...

javim se kad dovršim pjesmu, pa je stavim na net... 0 Komentara | Print | # | ^

19.03.2007. 15:12

a šta da radim...

...kad već duže vrijeme se osjećam kao da NITKO na ovom svijetu nije na mojoj strani. Sve me živcira, od svega bih najradije pobjegao, svega mi je ponekad dosta. Znam da to zvuči kao klišej, ali jebiga, ja se stvarno osjećam prokleto neshvaćeno! headbang

A onda si pustim bilokoju od Zeppelina...i ispada da jedini ljudi na svijetu koji me poznaju su Plant i Page od prije skoro 40 godina...ja full kasnim za ovim vremenom...



Music

Dazed & Confused - Led Zep I - 1969 nut
Moby Dick - Led Zep II - 1969 lud
Immigrant Song - Led Zep III - 1970 smokin
When the Levee Breaks - Led Zep IV - 1971 headbang
The Ocean - Houses of the Holy - 1973
Kashmir - Physical Graffiti - 1975 burninmad
Fool in the Rain - In Through the Out Door - 1979 (more) 0 Komentara | Print | # | ^

18.03.2007. 20:09

Frikovi na gitari 101: Hendžo rastura na akustari sa 12 žica.

Gledajte i divite se...



lud lud lud 1 Komentara | Print | # | ^

18.03.2007. 14:26

...relaksacija...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

...chill pill smijeh 3 Komentara | Print | # | ^

15.03.2007. 14:14

svašta i ništa....recimo

prije nego što počnem išta pisati, glazbena preporuka:

LED ZEPPELIN

ako ih još niste slušali, ne znam što bi vam prvo preporučio da poslušate, ja sam počeo sa LED ZEPPELIN III ali sve u biti ovisi o tome što inače slušate, odnosno što ste prije slušali... Jer, (bar za mene) Zeppelini su nešto što nema nigdje, oni su jednostavno nešto posebno, ne mogu to opisati riječima, treba ih jednostavno poslušati... Ali vjerojatno ako ste slušali Hendrixa, Janis, T-Rex, Deep Purple, AC/DC itd. onda ste ih i već malo dotakli, i neće vam biti strani. Vjerujte, vrlo malo treba da se potpuno navučete na gospodina Planta i gospodina Pagea, kao što sam ja totalno ovisan...

Zeppelini su droga... nut Oni koji ih slušaju znaju o čemu pričam...

Ako netko bude zainteresiran, napisat ću mu/joj par njihovih stvari koje bi obavezno trebali poslušati...

I da, ofkors, slobodno ostavljajte komentare na blog... Ako želite da prokomentiram neki bend ili neku pjesmu, samo naprijed, rado ću to napraviti.


Ok...sad kad sam zadovoljio svoju egoističku potrebu za širenjem vlastitog ukusa rofl, sad mogu nastaviti pisati današnji post.

Uglavnom, planirao sam otvoriti novi blog i zatvoriti ovaj, ali sve mi se više čini da to neće biti slučaj, jer se i na ovom blogu da raditi... Ja ustvari želim da moj blog bude nešto posebno, ali nažalost nemam previše vremena da ga uređujem, ali soon, very soon, ću naći vremena da ga totalno sredim...
Kao što vidite slike su nestale, jer blog nisam dugo nisam koristio, ali bez brige, vratit ću ih možda još i danas, tak da blog bude i vizualno zanimljiviji... smijeh volim ove smajliće...

Sad bi trebao učiti jer imam sutra neki kolokvij, koji nije težak, ali 130ak stranica ipak treba pročitati... ali stići ću ja to...zanimljivo je štivo, kao i većina toga na mom faxu... Bar meni! Još da mi se da i štrebat...rasturao bi.

Danas se idem nać s jednom malom, javit ću kak je bilo...ako bude dobro onda neću, he he he! Diskrecija na prvom mjestu, zar ne? cool

To mi u biti ide na živce kod te cijele biti BLOGA, trebao bi se otvoriti i pisati sve ono o čemu razmišljam, s namjerom da to netko čita i da ga to zabavlja, a opet da nitko meni poznat nebi to mogao zloupotrijebit protiv mene... Ljudske misli, u to sam duboko uvjeren, su čovjekov najopasniji neprijatelj, jer nas misli čine onime što jesmo, čine našu bit, a ako dođu u krive ruke......može biti svašta.

Moram paziti, moram se i dalje skrivati... 0 Komentara | Print | # | ^

13.03.2007. 21:53

Plan za sutra:

10.00 Buđenje, brzi doručak
10.30 Trčanje na bus, pa na drugi bus
11.30 Trening
13.30 Skoknut do Filozofskog
15.30 Doći po Irenu u dućan, pa s njom na kavu :)
17.00 Predavanje (sjetit se pitat profesora u vezi seminara)
20.00 Doma 2 Komentara | Print | # | ^

11.03.2007. 14:57

...evo me natrag....huuuraaaa :-P

A evo, dugo me nije bilo ovdje... Nije mi se dalo pisat, i tako.... A znate kako to ide...

Jučer sam bio u Čvari, glazba je bila genijalna... Svirao je neki bend (mislim da se zovu Nexus, nisam siguran jer ne pratim baš previše ove naše bendove), ali svirali su stvarno odlično... To je prvi put da sam bio na koncertu u čvari, i da je ozvučenje bilo za 5. Inače uvijek nešto krči, ovo ono, ili su vokali pretihi, ili je bas pretih... Ekipa se totalno opustila, to je bio doživljaj za gledat. Ja sam uglavnom ispijao pivu, palio jednu za drugom i gledao bend.
Teško mi se opustiti u zadnje vrijeme, prije godinu dana sam bio totalno drukčiji, sve mi je bilo lako... Sad nekako osjećam da ne vjerujem ljudima, sve odmjeravam više puta, analiziram. To je loše, ali što ću kad se tako osjećam... Čekam da me netko izvadi iz te odvratne rupe, i da mi malo samopouzdanja...

Do tada se skrivam.... :) 0 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

retro/intro/futurospekcija mladog zagrebačkog individualca

Keywords, top keywords, adsense keywords, expensive keywords, adwords keywords.


Recite NE! TurboFolku!

Linkovi

www.google.com
www.blog.hr
www.forum.hr
www.youtube.com
www.ultimate-guitar.com

pearl jam

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Led Zeppelin

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Zahvale