srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (65)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ime:samanta boja rozna naj frendica josipa živim u vk


Cool Clocks at Wishafriend
Image Hosted by ImageShack.us
rget="_blank">Wavy Myspace ScrollerImage Hosted by ImageShack.us
boomp3.comImage Hosted by ImageShack.us

Dynamite Text At WishAFriend.com
boomp3.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Free Site Counters
Free Site Counters

boomp3.comdolls-buttons">boomp3.comboomp3.comboomp3.com

Tutor.BlogRihanna tekstoviFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 28.07.2008.

hvala vam na komowima ima ih stvarno dosta par dana vam neću komat dosadilo mi je al ću vam onda svima!! vratit komowe e da i nemojte mi prijetit prijavljivanjem moja dobra volja ako ću vratit komowe i vraćam ih a par dana neću jer mi se neda ali onda ću vam sve komowe vratit i ja nikog ne silim da mi koma zato skejter ne prijeti se

|Komentiraj 9| Printaj| #|

petak, 25.07.2008.

ludi dan

thumbupsmokindana smi je dam super došla mi frendica i onda smo se poswađale ali i odlučile naručit pizzu ehehehehe i pojele smowinkbang je ko d mene u garaži jer nismo znale di ćemo sjele na pod i žžderale i onda sam bila kod nje i super dan puno va pozzzzzzzzz bokkomajte mi vraćam komove

|Komentiraj 109| Printaj| #|

četvrtak, 24.07.2008.

njamiblablaewo danas je lijep dan i dosađujem se vrijeme je tmurno i eto ne znam o čem da pišem komajte wavemi ljudi i ja ću vam vratit onoliko kolko vi meni thumbupblabla

|Komentiraj 10| Printaj| #|

srijeda, 23.07.2008.

bok blogeri kako ste mi šta ima ewo ja drmam po kompu eheheheh puno vas pozzzzzzzzzzzzzzz i hvala na komovima

|Komentiraj 1| Printaj| #|

utorak, 22.07.2008.

pozzzzzzzz blogeri dosadio mi je ovaj blog pa ću pisat kad stignem pozzz

|Komentiraj 0| Printaj| #|

ponedjeljak, 21.07.2008.

eto ponedjeljak dan super vesela sam ewo uprawo kod bake nagovorila tatu da mi da laptop pa drmam po njemu valda ga neću izdrmat do kraja igram se sa sestričnama s barbikama naterale me al ajd štaš male su tnx na komowima pozzzzzz

|Komentiraj 1| Printaj| #|

nedjelja, 20.07.2008.

blog

greedybeljzubothumbupdanas mi se nepiše dosadno mi je pa vas pozdravljam a što se tiče razreda takvi su nekad dobri a nekad ne pozzzzzzzzzzzzz

|Komentiraj 3| Printaj| #|

subota, 19.07.2008.

rastanak

madheadbangzijevne razumijem jednu stvar a ta je da nakon što smo se greedyrastali nitko nikoga ne zove da pita kako je da se nađemo neki dan prođe jedan jura iz mog biwšegthumbupcerek razreda i jedino što je reko je bok a ići ću s njim u razred dok drugi i pozdravljaju hoću reć da se neki pravecryrofl blesavi a neki ne bilo nas je 23 pa 22 pa 21 i na kraju 20 i wiše ne postojimo al eto briga me ako njima nije stalo nije ni meni p.s. možda i ostavim blog pozzalivenparty

|Komentiraj 3| Printaj| #|

petak, 18.07.2008.

dragi blogeri

smokinburninmadcerekdosadilo mi je pisanje bloga pa ću ga pisat kad stignem a možda ga nutzijevi obrišem tražim vaše misljenje e da danas sam provela super dan sad sam bila sa frendicama i provela na vrtuljku super je bilo recite vaše mišljenje o zatvaranju bloga pozzzmahlud

|Komentiraj 6| Printaj| #|

četvrtak, 17.07.2008.

dragi blogeri

jučer sam htjela napisati pst negdje oko 11 navečer al mi kompjuter nije radio zezo me al eto sad radi danas mi je ok dan nije mi dosadno i eto hvala wam na komowima

|Komentiraj 10| Printaj| #|

utorak, 15.07.2008.

ej danas je lijep dan idem do frendice da se zezamo hvala na komićima tnx

|Komentiraj 10| Printaj| #|

ej danas je lijep dan idem do frendice da se zezamo hvala na komićima tnx

|Komentiraj 0| Printaj| #|

ponedjeljak, 14.07.2008.

hehehe danas je lijep dam eto sad sam tatu naučila slat poštu jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee uglavno mpomirila samnm se s frendicom jeeeeeeeee i dan je krasan pozzzzzzzz

|Komentiraj 2| Printaj| #|

nedjelja, 13.07.2008.

frendica

eto samo da znate pomirila sam se s frendicom jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

|Komentiraj 3| Printaj| #|

Image Hosted by ImageShack.us
200x90

|Komentiraj 8| Printaj| #|

hvala na komićima al eto moja bivša naj frendica na svom blog napiše tako glupi post o našoj swađi stvar je u tome što me ogovarala izdavala i dosadna je ako se ja ne mogu s njom nać njoj je važno da je neko s njom i odmah zove drugog ač briga me za nju samo se živciram pozzzzzzz

|Komentiraj 9| Printaj| #|

subota, 12.07.2008.

izgubljena frendicapartyparty::party

eto samo da znate nemam više frendicu josipu poswađale smo se zato što me stalno izdavalawink i kada bi me nazvala da se nađemo a ja ne bi mogla nonaljutila seburninmadblabla i odmah pozvala nekog drugog njoj nije bitno tko je s njom već samo da je neko s njom namcornamcornamcori eto od sada više nismo najbolje ona bi se po cijele dane nalazila i gledala tv a ja ipak imam pametnijeg poslabang al eto ionako kad krenem u ekonomsku a ona u medicinsku više se nećemo wiđat žao mi je što smo se rastali pritom mislim na moj biwši razred nonoa i na nju i pozdravljam ju ovim putem bok šmrccrycrycrycrycrycrycry

|Komentiraj 13| Printaj| #|

Image Hosted by ImageShack.us

|Komentiraj 0| Printaj| #|

hvala na komowima

hvala svima na komovima yesyesbila sam cijeli tjedan zauzeta pa sam tek sada vratila swima komowe hvala što posjećujete moj blog pozzz swimamahwavedead

|Komentiraj 1| Printaj| #|

petak, 11.07.2008.

[--->my blog,my life,my rules!<---]


|Komentiraj 0| Printaj| #|

GLUPE REKLAMEnut

NADAM SE DA ĆE TE SE SLOŽIT SA MNOM ALI OVE REKLAME NA TELEVIZIJI NISU NORMALNEburninmadburninmadburninmadPOJAVLJUJU SE SVAKI 5 MINUTAbangbang I PREKIDAJU FILMOVE.I JOŠ K TOME BAŠ ME ZANIMA KOJI IDIOTI NEPISMENI PRAVE REKLAMEheadbang ŽIVCIRRA ME POGOTOVO ONA KAO SPOJIŠ 1 I 2 AXS PA DOBIJEŠ AXS 3 I TAKVE SLIČNE GLUPOSTI.zalivenNE MOGU VJEROVATI DA HRVATSKI PROIZVOD REKLAMIRAJU NA TALIJANSKOM DOĐE MI DA LUPAM GLAVOM U ZIDheadbangheadbangheadbangSADA SE TRENUTNO NE MOGU SJETIT NITI JEDNE REKLAME ALI AKO VI ZNATE SLOBODNO MI KOMAJTE

|Komentiraj 3| Printaj| #|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

|Komentiraj 0| Printaj| #|

hrvatskafinosvima ću sve komiće vratit sutra nisam stigla ovaj tjedan uglavnom evo sad sam se vratila bila sam s frendicom vrtile smo se na vrtuljku i bilo je super i molim govnara smrti da prestane pisat glupe komentare puno pozzzzzz do sutra ćaowinksretancoolrofl

|Komentiraj 0| Printaj| #|

četvrtak, 10.07.2008.

Što dobiješ kad ukrstiš nilskog konja i buhu
Nobelovu nagradu za medicinu.
Koja je razlika između violine i viole?
Viola duže gori.
Kako dva ludaka dele 7 bombona?
-Tebi 3-4, meni 3-4.
Šta radi stado ovaca nasred okeana?
Tone.
Kako ćeš toplomerom izmeriti visinu zgrade?
Daš portiru toplomer u zamenu za podatak o visini zgrade

|Komentiraj 0| Printaj| #|

dobar dan blogeri danas mi je dan dosadan i zabavan sve komiće vraćam u subotu puno pozzzzzzzzzz

|Komentiraj 0| Printaj| #|

srijeda, 09.07.2008.

pozdrav blogeri današnji dan sada još traje i lijep je sretansretanuglavnom danas sam fino spavala do sada od 2 satawinkyes hehehehe zato što sam se digla rano ujutro pa zato frendica me zove da se idemo naći a meni se nedanonono zahvaaljujem svim blogerima na komovimafinoroflkissrolleyesbang svima ću im vratit u aubotu pošto nemam vremena pozzzzzzzz

|Komentiraj 0| Printaj| #|

utorak, 08.07.2008.

finonjamiyesdanašnji dan je bio ok samo je poadala glupa i dosadna kišurinamadheadbang al sve u svemu ok osim toga sad sam bila s frendicama i vrtile smo se na vrtuljku i ljulale i to smo radile jučer i tada je prođo naš nastavnik iz fizike sa psom i gledo nas ko 3 glupače hehehehehenaughtyzalivenal dan je bio ok veliki pozzzzzz

|Komentiraj 2| Printaj| #|

ponedjeljak, 07.07.2008.

puknucusmijehthumbupwaveyesnjamieto dragi moji blogeri hfala na komovima ali nažalost zbog sretansretanbeljkissnekog razloga ja ne mogu više komati kao korisnik beć samo anonimno neznam zašto danas mi je lijep i sunčan dan uživam u suncusmokinlaze i pozdravljam sve one koji me znaju a i one koji me nez znaju ako metko zna kako da nastavim komentirat kao korisnik bila bih mu puknucumahnjamizahvalna da mi komma i daodgovor dopjeva sutra ili kad mi se bude dalo pisat pozdravlja vas blogerica samymahnamcorzujozujo

|Komentiraj 6| Printaj| #|

nedjelja, 06.07.2008.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
200x120

|Komentiraj 1| Printaj| #|

ovim putem pozdravljam sve Vinkovčane wavemahwavemah puno pozdrava želi vam samyfinogreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedy

|Komentiraj 0| Printaj| #|

evo vam slika i komajte mi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

|Komentiraj 0| Printaj| #|

waveEto današnji dan sam provela lijepo izležavala se i uživala pričala s frendicom i uglavnom ništa posebno,sretna samyessretanbelji sve u svemu lijepo mi je bilo veliki pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzwavewavewavezujohrvatskaludsmokinparty

|Komentiraj 1| Printaj| #|

moj 8br

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

|Komentiraj 3| Printaj| #|

glazba

ako vam se sluša stavila sam player s pjesmom buttons pa možete slušat samo stisnite play maknila sam rihanninu pjesmu onu koja se stalno palila sama pa je sad možete slušat jedino ak hoćete pozzzzzzzzzzzzzz

|Komentiraj 0| Printaj| #|

danas je nedjelja i dan za odmaranje pa neću puno pisat samo ću malo i ostavit par slikica.

|Komentiraj 0| Printaj| #|

subota, 05.07.2008.

Image Hosted by ImageShack.us

|Komentiraj 0| Printaj| #|

evo vam jedna igra
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > PUNO SRECE ALI NEMOJ VARATI I SLIJEDI UPUTE KAKO JE NAPISANO!
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > SAMO BEZ VARANJA!
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > Ova igra ima misteriozan kraj. Nemoj citati redove unaprijed, idi po
> > > redu.
> > > Odvoji 3 minute za ovu igru. Prvo uzmi olovku i papir.
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > Kada trebas izabrati imena, neka to budu osobe koje poznajes i
slijedi
> > > svoj prvi instinkt.
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > Idi red po red i nemoj citati unaprijed jer ces
> > > tako upropastiti igru.
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > Idemo:
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > 1. napisi brojeve od 1 do 11 u jednu kolonu.
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru!
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > 2. nakon toga, pored brojeva 1 i 2,napisi
> > > dva broja koji su ti najdrazi.
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru!
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > 3. Pored brojeva 3 i 7 napisi imena dvije osobe suprotnog spola.
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru!
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > 4. Napisi imena osoba (prijatelji ili rodbina na primjer) iza
> > > brojeva
> > > 4,5 i 6
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru!
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > 5. Napisi naslove pjesama iza brojeva 8, 9, 10 i 11
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru!
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > 6. Na kraju, zazeli jednu zelju.
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > i evo odgovora..........
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > 1. Moras ispricati o ovoj igri onolikom broju ljudi koji si
stavio/la
> > > iza broja 2 ove igre.
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > 2. Osoba pod brojem 3 je osoba koju volis.
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > 3. Osoba pod brojem 7 je osoba koja ti se svidja ali to ne
> > > funkcionira.
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > 4. Jako se brines za osobu pod brojem 4.
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > 5. Osoba pod brojem 5 te stvarno poznaje.
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > 6. Osoba pod brojem 6 je tvoja sretna zvijezda.
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > 7. Pjesma pod brojem 8 odgovara osobi pod brojem 3.
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > 8. Pjesma pod brojem 9 odgovara osobi pod brojem 7.
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > 9. Pjesma pod brojem 10 govori o tvojem duhu.
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > 10. Pjesma pod brojem 11 govori o tome kako se osjecas u
> > > zivotu.
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > Posalji ovo na adresu 10 osoba u roku od sat vremena nakon citanja.
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > Ako to ucinis, ispunit ce ti se zelja!
> > >
> > >
> > > Ako ne, bit ce suprotno.
> > >
> > >AJD EVO,,,,NEKI LUDJAK MI OVO POSLO(ZENSKO),NENORMALNO (KRIPL 04.02.2007. 14:29)
• ahaaaaaa
sam u pRoLaZu:::. (.-~*´`*•.¸¸.•*´`*~-
Image Hosted by ImageShack.us

|Komentiraj 0| Printaj| #|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

|Komentiraj 0| Printaj| #|

pjesma

ako vam se nesluša pjesma samo stisnite stop

|Komentiraj 0| Printaj| #|

eto meni je dosadno ajd pišite šta vam ne valja da promjenim pozzzzzzzznaughtypjevalaze

|Komentiraj 0| Printaj| #|

postić

headbangcerekwavemouthwash:evo o meni netreba te znat ništa drugo osim da se zovem samy i ono što napišem.
danas mi je lijep dan evo vam par slikica pusekkisskiss:kissi ovim putem veliki pozzzzzzzz mojoj frendici NAJBOLJOJ joskiyesyesyesyeseekyesyescryImage Hosted by ImageShack.us

|Komentiraj 0| Printaj| #|

slike video

slike i video osim na ovoj starni imate i u ARHIVI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pooooozImage Hosted by ImageShack.us
zzzzzzzzzzzzzzzz

|Komentiraj 0| Printaj| #|

.....Kako plawuša riješawa križaljku......


1. najzdravije piće (4 slova) -PIVO
2. telefonski poziv (3 slova) - ZVR
3. grad u Italiji (3 slova) - TRS
4. vrsta životinje sa kućicom (3 slova) - PAS
5. nije gladan (3 slova) - JEO
6. vidi sliku (5 slova) - JESAM
7. ženin brat (5 slova) - JOSIP
8. neizlječiva bolest (4 slova) - SMRT
9. dragi kamen (4 slova) - MILI
10. dio pribora za jelo (3 slova) - ZUB
11. žensko dijete (3 slova) - ONA
12. najmanji troznamenkasti broj (3 slova) -000
13. mjera za težinu (4 slova) - UTEG
14. svečano odijelo (4 slova) - CRNO
15. hladno oružje (3 slova) - TOP
16. neizlječiva bolest (3 slova) - KAP
17. kokošji proizvod (4 slova) - JUHA
18. zajednica muškarca i žene (4 slova) - STAN
19. mužjak vrane (6 slova) - VRANAC
20. mjera za dragocjenost (5 slova) - NOVAC
21. sestrin muž (3 slova) - IVO
22. morski greben (2 slova) - MG
23. inicijali pjesnika Jesenjina - PJ
24. zlato - ZL
25. kisik - K
26. stanovnik Tirane (7 slova) - TIRANIN
27. doživljaj pri spavanju (3 slova) - SEX
28. dio kupatila (4 slova) - VODA


|Komentiraj 1| Printaj| #|

:........:ŽeNsKi RiJeČniK:........:

Da= Ne
Ne = Da
Možda = Ne
Treba mi... = Ja hoću...
Žao mi je. = Teško tebi!
Trebamo razgovarati = Hoću kukat'
Naravno, samo naprijed = Nosi se!
Radi šta hoćeš = Platit ćeš mi kasnije
Nisam loše volje = Naravno da sam loše volje, morončino!
Slušaš li me? = Mrtav si!
Trebaš naučit komunicirat = Slušaj što ti govorim
Budi romantičan, ugasi svjetlo = Imam celulit
Tako si muževan = Trebaš se obrijat i okupat
Da li me stvarno voliš? = Sad ću tražit od tebe nešto komplicirano ili skupo
Baš si uzbuđen večeras = Kako ti ne dosadi mislit samo na seks?
Bit cu spremna za pet minuta = Izuj cipele i odgledaj neki film
Koliko me voliš? = Uradila sam danas nešto što ti se nikako nece svidjeti

|Komentiraj 1| Printaj| #|

kisseekcrybang15 KoRiSniH i MuDriH miSli, iStiNa i SaVjEtA (iz ženskog kuta)

1. Nemoj se zanositi da nešto možeš promjeniti na muškarcu, osim ako nosi pelene.
2. Što trebaš napraviti kad ti muškarac zalupi vrata s vanjske strane? Zaključaj ih iznutra.
3. Ako su već jednog muškarca poslali na Mjesec, trebalo bi biti izvedivo da ih sve pošalju!
4. Ne dopusti da misli tvog muškarca lutaju. Premale su da bi bile same vani.
5. Uvijek izaberi mlađeg muškarca. Ionako nikad ne sazru.
6. Muškarci su svi isti - imaju različite face samo da bismo ih mogle raspoznati.
7. Definicija neženje: muškarac koji je propustio priliku da unesreći neku ženu.
8. Nije istina da žene prave kretene od muškaraca. Većina muškaraca se diči motom "Uradi sam!"
9. Jedini način da muškarca navedeš da nešto uradi je da mu kažeš da je prestar za to.
10. Ljubav je slijepa, ali brak je iskustvo koje otvara oči.
11. Ako baš želiš muškarca koji će biti vezan za tebe, potraži ga u bolnici za duševne bolesti.
12. Sinovi Izraela lutali su pustinjom 40 godina. Eto, i u drevna vremena je muškarcima bilo ispod časti putovati putem.
13. Ako te pita voliš li kartanje, reci "da, ali samo kreditnim karticama".
14. Zapamti da imati smisao za humor njemu ne znači pričati viceve, nego se smijati njegovim.
15. Svi su ljudi stvoreni jednaki. Na nesreću, to se odnosi i na muškarce
mahmahmahmahzujozujozujozujothumbupthumbupthumbupwavewavecerekcerek



|Komentiraj 0| Printaj| #|

Top 10 načina da vas dečko šutne i što oni znače...

(navedeni razlog == stvarni razlog)

10. Ne mogu, ti si mi kao sestra.
== Ružna si.
9. Postoji mala razlika u našim godištima...
== Ružna si.
8. Ne privlacis me na 'taj' nacin...
== Ružna si.
7. Moj život je trenutno previše kompliciran...
== Ružna si.
6. Vec imam djevojku...
== Ružna si.
5. Ne želim sklapati veze sa ženama sa kojima radim.
== Ružna si.
4. Nisi ti kriva, to je zbog mene.
== Ružna si.
3. Trenutno se koncentriram na svoju karijeru.
== Ružna si.
2. Ne želim se ženiti.
== Ružna si.
1. Ostanimo samo prijatelji!
== E stvarno si ružna

E SAD SE BACITE NA KOMANJE.. SRETNO VAM BILO... PUSEK

|Komentiraj 0| Printaj| #|

DESET MUŠKIH GLUPOSTI

1.Ako si ljubazna prema njemu, misli da si u njega zaljubljena.
2.Ako nisi ljubazna prema njemu,misli da si umišljena.
3.Ako se šminkaš ,misli da ga pokušavaš zavesti.
4.Ako se ne šminkaš, misli da si jadnica.
5.Ako se prepireš s njim, misli da si tvrdoglava.
6.Ako šutiš u svađi, misli da si glupa.
7.Ako ga ne voliš, pokušava te zavest.
8.Ako ga voliš, pokušat će te ostavit.
9.Ako ne želiš spavat s njim, misli da ga ne voliš.
10.Ako želiš spavat s njim, misli da si laka.



PA MISLIM STVARNO, UBITE ME AK TOOOO NIJE ISTINA!!!

|Komentiraj 0| Printaj| #|

u arhivi ima videa pa ako vam se gleda ima i jedan smiješni pooooooooozzzzzzzz

|Komentiraj 0| Printaj| #|

LJUBOMORNI LJUDI

:eto i njih nažalost ima u sve većem broju,nonono
nekidan na mijem drugom blogu kojeg sam izbrisala ostavljali su mi komentare osobe koje me mrze.
priča počinje ovako:blablablabla
nazvala sa "frendicu"da ju pitam je'l upala u matematičku gimnaziju i ona je rekla da je i pitala je sam i ja u ekonomsku,ja sva hepi rekla da jesam i pritom joj spomenula da pravim blogsmokin i dala joj adresu pitala me je sama i rekla da će ona samo iskomentiratinonothumbup
prvo što je komentirala bila je neka zafrkancija i kasni je se potpisala s nekim drugim nadimkom i ocrnila me na mom vlastitom blogu
e sad kako ja znam da je to ona
pa ona jedina je znala za taj blog jer sam ga tad i napravila i pisala je dve što zna o meni al jako bezobrazno i nadodano
ona jako dobro glumiyesyesyesyesyes:
yes:yes
al koga briga za nju
no tu priča nije gotova
dok smo još razglabale na telefonu prije nego što sam joj rekla da imam blog pitala me hoću li ić u razred s nekim nazovomo ga sada u ovoj priči "martin" jer ne ču otkrit njegovo pravo ime
i ja sam rekla da ću ić s njim u razred jer idemo u isti smjer i isti jezik smo uzeli a ona nato meni:"jesi ti normalna,pusti ga na miru,šta ti očeš od njega itd,kao ono da se prebacim moš mislit a on je išao s nama u razred svih 8 godina i ja njoj kažem ma znam ja da bi ti da on ide stobom u razred a ona počela glumit nešto kao šta je meni a prije 2 minute me napala nek se maknem od njega
sve u svemu "martin" se njoj sviđa uglavnom ona je na mene ljubomorna al briga me ja na nju nisam pusaaaaa i komajte mifinonamcormahmahe da neka ona mene mrzi ja nju nemam zšto pusaaaaaaaaImage Hosted by ImageShack.us

|Komentiraj 0| Printaj| #|

lijep danzaliven

zujoeto,pozzzzzzzz svimamahmahdanas je baš lijep dan,čim sam se probudila odmah sam sretna i super vesela škola je završila ja upala u ekonomsku i nemam nikakvih obveza pa ću malo uređivat blog,stavljat ću svašta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!naughty
NAJBOLJI 8 RAZRED JE MOJ
8b THE BEST 4EVERbangsretanyesyesyesyesPOZZZZZZZZZ DO SLJEDEČEG PUTAImage Hosted by ImageShack.us

|Komentiraj 0| Printaj| #|

petak, 04.07.2008.

RAZRED

LUTA'ĆU SVIJETOM
TRAŽITI SREĆU
ALI SVOJ RAZRED
ZABORAVITI NEČU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8b 4EVER
ANA
MARIJAROZA
LUKA
ADRIANA
ANAMARIA
BRANIMIR
KRISTIAN
KRISTIAN
DAVOR
MELITA
FRANA
VEDRANA
JURICA
MARIJA
ANA
JOSIPA
JAKOV
JOSIPA
MARSEL
SAMANTA
4EVER
2000/2008

|Komentiraj 0| Printaj| #|

pala razredcry

eto kao što znate upisala sam se u ekonomsku jako sam happy ali...
jedna josipa iz mog sada već bivšeg razreda je pala godinu i sada mora ić sa 7 razredima u školu,crycryja smatram da nije uredu da su je sada srušili a 7,5godina je puštali velikiiiiiiiiiiiiiiiiii pozzzzzzzzz do sutra od samy:pjImage Hosted by ImageShack.us
eva:

|Komentiraj 0| Printaj| #|


Free Counter
Free Counter

|Komentiraj 0| Printaj| #|

sretanFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! jupifino

|Komentiraj 0| Printaj| #|

pare

Image Hosted by ImageShack.us

|Komentiraj 0| Printaj| #|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! evo nešto malo ljubavno

|Komentiraj 0| Printaj| #|

post

sretan ovaj blog će sadržavat sve zanimljivo o meni i poznatima.prvo sam mislila pisato samo o rihanni al onda mi morala svaki dan nać nešto o njij a to je teško pa ću o svakom ponešto šta nađem nadam se da su vam slike si mahmahvideo super veliko pozzzzzzzz pjevapjeva

|Komentiraj 0| Printaj| #|

|Komentiraj 0| Printaj| #|

evo vam smješni video

|Komentiraj 0| Printaj| #|

|Komentiraj 0| Printaj| #|

|Komentiraj 0| Printaj| #|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! evo vam slike

|Komentiraj 0| Printaj| #|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

|Komentiraj 0| Printaj| #|

gotovi upisi

napokon su gotovi upisi upisala sam se u ekonomsku jako sam happy žao mi je mog bivšeg razreda šmrc

|Komentiraj 0| Printaj| #|

prvi post

eto vrijeme je da i ja krenem opet po 100. put pisat blog,jer svaki put zaboravim lozinku,al nema veze,tu će se naći svačeg zanimljivig,tek sam počela počela pa strpite sebangsretansretanpozz

|Komentiraj 0| Printaj| #|

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.