trenutno mi se užasno puši...cigareta....onaj opušajući dim...ali jbg nemam cigarete, a i ne ide mi se van po cigaretu....nisam se vratila u svoju ovisnost,,,iako tu i tamo zapalim cigaretu...shvatila sam da mogu bez nje a mogu i s njom, LOL...kao i s muškarcima...mogu s njima a i bez njih... ali kad nađeš onog pravog onda ne želiš biti bez njega,,,ali ipak znaš da možeš, ali jednostavno ne želiš,,,jer ne želiš...
...danas sam free...ne radim,,,aleluja, ne sjećam se subote kad sam bila slobodna...katastrofa...mislim kakav je to život,,,pitam se ja...kakav je to život,,,samo radiš i radiš.... a sve ostalo je margina,,, u želji da preživljavaš u današnjem kapitalizmu posao ti je prvi a tvoj pravi, iskreni, emocionalan život je tamo negdje,,,posjetiš ga nedjeljom za ručkom,,,ako nemaš neki date sa starcima ili prijateljima, koje nisi vidio mjesecima, i pričaš, djeliš priče,,,živiš u nekom polu svijetu polu životu i pitaš se čemu to?
zašto tako živim?
ako mijenjam da li ću ga uistinu promijeniti ili će biti inačica istog u drugom pakiranju, pitam se...kad stignem smanjiti tenzije proživljenog dana,,,pritisak je velik...tenzije ne popuštaju...a ja pravi i iskreni diplomata plivam kako voda teče,,,jer sam takva, jer mogu to, jer znam to...koliko je to umijeće, toliko je karakterna osobina,,, to jednostavno jest...dio tebe i tvog personalitija...hard words ali ipak istinite...
osjećam da su moje misli izgubile strah...osjećam da sam u stanju podnjeti sve,,iako znam da je to iluzija dana,,,jer ziherš u duši je uvijek ziheraš...ali i najveća zabluda ziheraša jest da imaš kontrolu...kontrolu nemaš i kad je imaš,,,kad si gore, vrlo lako možeš biti dole,,,ali se isto tako možeš dignuti iz pepela..i krenuti ponovno,,,od nule od početka...
zato je kažem,,,,budi čovjek prema sebi i prema drugima...ljudi osjete iskrenost,,,čovječnost,,,,dobrotu....ako to imate u sebi vi ste sretni ljudi...btw treba mi je jedaaaan duži godišnji,,,,odmak od svega...i povtratak sebi,,,moram priznati da od silnog stresa razmišljam o djetetu,,,o želji da budem majka,,,ali sam isto svjesna da bi to sada bio samo bjeg od posla,,,ali bio bi to pravi bijeg...ali i onaj pravi život,,, jednostavno ne mogu zamisliti sebe u toj ulozi...niti se zamišljam,,,jer bit će kako će biti,,,ali pitam se da li je vrijeme,,,iako osjećam da još nije, ali bi moglo biti,,,,ruku na srce biološki već kasnim ali mentalno sam se distancirala od pomisli na tako nešto,,,bojim se da ću izgubiti sebe u svemu tome,,,a moja ljube zna da je to moj najveći strah...izgubiti sebe...ne znam...pitam se...

,,,jedino što znam da sam umorna, već duže vrijeme, od posla, od nesreće, suda, selidbe tri puta, zaruka itd. ova godina mi je bila ful promjenjiva,,,stalo se mijenja, unutarnji doživljaji su jaki, stres je jak...i osjećam velik umor,,,strašno velik umor,,,ne znam na koji način da regeneriram sve to skupa u sebi,,,previše se nakupilo,,,previše toga....želim biti u fokusu, želim dati sve od sebe,,,ali jednostavno me obuzelo i ne vidim trenutno način kako bi povratila tu silnu energiju...a potrošila sam je više nego što mi se vraća...not good...

ako netko zna neki dobar savjet kako se napuniti energijom, a da ne iziskuje napor i previše energije neka mi javi,,,,ok :))))

05.12.2009. u 19:30 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga i blogera

...kratke priče, razmišljanja, komentari, avanture, filozofiranja, gluparanja, sranja...

VODENJAK, podznak: VAGA
nadimci: mala, slatkica, medenakiss

Po čemu je ova osoba prepoznatljiva ?Ova osoba je izrazito odmjerena. U svemu želi postići ravnotežu i pravednost. Izuzetno je "senzibilna", odnosno slaba na sve što je lijepo i harmonično. Voli se družiti i udruživati sa ljudima, pa u svakoj svojoj aktivnosti voli imati druga ili partnera.

Kakve su njene komunikacijske mogućnosti i odnosi sa bliskom okolinom ?Sposobna je da se prilagođava okolnostima. Posjeduje prirodni šarm i profinjene manire. Njezina mašta ne poznaje granice, pa je spremna da prihvati sve nove ideje i rado stiće nova neobična iskustva. Njezina interesovanja pobuđuju putovanja, filozofija, religija, naučna fantastika i mitologija, pa vrlo rado i sa lakoćom priča o tim temama.

Kakvi su njeni kreativni potencijali i sposobnosti realizacije ?Istraživačkog je duha, osobito ako je riječ o ljubavi i seksu. Ima potrebu da sve iskuša. Djeca će joj u životu mnogo značiti, a naročito u periodu kad budu već išla u školu. Sposobna je da ih prihvati onakvima kakva jesu, odnosno zna da razgovara sa njima na njihovom nivou, pa vrlo povoljno djeluje na razvoj njihovih mentalnih sposobnosti.

Kakve su njene navike, posao, zvanje, zdravlje... ?Vrlo je senzitivna i kritična. Intuitivna je i vrlo dobro zna kada treba stupiti u poslovnu akciju, a kada se treba povuči, pa može biti poslovno vrlo uspješna i dobar šef. Uspjeh može postići na svim područjima koja su na ovaj ili onaj način povezana sa umjetnošću, glazbom, fotografijom, estradom i pomorstvom.

Kako surađuje sa drugima, brak i bračni odnosi, partnerstva ... ?Vjerojatano je rano stupanje u brak, prije nego što bude dovoljno zrela da zna što stvarno želi i kakav partner joj najviše odgovara. Gaji velike ambicije u pogledu svoga bračnog i porodičnog života, pa će najverovatnije izabrati vrlo uspešnog i društveno afirmiranog bračnog partnera, prema kojem će ispoljavati veliko poštovanje ili čak divljenje.

Što može očekivati od drugih, nasljedstva, seks, smrt ...?Ljudi na koje se ona oslanja su pouzdani i korisni. Gotovo sasvim je sigurno da će imati koristi od svojih partnera, a naročito bračnog partnera, no i njezini partneri će imati koristi od nje. Ima povjerenja u svoje sposobnosti i u nepovoljnim okolnostima, i sposobna je da ih preokrene u svoju korist.

Kakvi su njeni moralni kvaliteti, ideali, nivo obrazovanja, odnosi sa strancima... ?
U pokušaju da razriješi svoje unutarnje sukobe između instikta i razuma, rijetko će krenuti putem mističnog ili religioznog pristupa životu. Vrlo je verovatno da će u jednom periodu svoga života živeti u inozemstvu, pošto je jako interesiraju strane kulture i ljudi, i pošto ume da se uskladi sa ljudima koji imaju drugačije navike i interese od njezinih.

Kakvu karijeru, reputaciju i poziciju u društvu može očekivati ... ?
Tradicionalnog je odgoja i njezini roditelji mnogo od nje očekuju. Ima izrazito naglašeno osjećanje dužnosti i odgovornosti pa se dobro snalazi na rukovodećim položajima. Većina njezinih aktivnosti motivisana jr željom da dokaže sebi i drugima da je netko, da na nju treba računati, da može, da hoće i mora biti uspešna.
Kakav je prijatelj i kakvi su joj prijatelji, društvenost ... ?Sposobna je postići uspjeh i postati popularna. Zainteresirana je za grupne humanitarne aktivnosti, a njezini najbolji prijatelji su muškarci. Njezini prijatelji provode dosta vremena u njezinoj kući, a i ona njih često posećuje.

Koje su njene skrivene osobine, tajne, ograničenja, hendikepi ... ?
Privlači je rad u zdravstvu, pošto je interesiraju fundamentalni egzistencijalni ljudski problemi, odnosno priroda zdravlja i uzrok bolesti. Možda se odluči za bavljenje psihologijom ili sličnom aktivnošću


Loading

DELIRIUM ft. SARAH MCLACHLAN

Give me release
witness me
I am outside
give me peace

Heaven holds a sense of wonder
and I wanted to believe
that I'd get caught up
when the rage in me subsides

Passion choke the flower
'til she cries no more
possessing all the beauty
hungry still for more

Heaven holds a sense of wonder...
and I wanted to believe
that I'd get caught up
when the rage in me subsides

I can't help this longing
comfort me
I can't hold it all in
if you won't let me

Heaven holds a sense of wonder...
and I wanted to believe
that I'd get caught up
when the rage in me subsides

I am sinking
in this silence
in this white wave
in this silence
I believe
(2 times)

I have seen you
in this white wave
you are silent
you are breathing
in this white wave
I am free
(2 times)

I am free...