booooo!!!! I'm a monster!!!!

utorak, 23.08.2005.

Evo me napokon!!!!

Hej ljudovi, nisam se javljala vec duugo vremena! Pitate se sta ima kod mene na
Karibima? Pa... NISTA!!!!! Dosadno je . I vruce! No ima i par novosti.
Upoznala sam jednu ludu crnkinju mojih godina kad sam isla u dosadne goste
sa starcima. Cura se zove Kimberly (voli da ju se zove Kim) i ful je simpa. Odmah
smo se sprijateljile jer smo i jedna i druga vrlo otvorene osobe (i totalno spaljene).
Kad malo razmislim, ja i ona smo dva razlicita svijeta ( ona voli Backstreet boyse!),
ali se slazemo u svemu! Nevjerovatno! I tako smo provele noc sijeduci na kaucu
i pricajuci o Mrak filmu 3, o Ringu, o onoj glupoj Avril, o preslatkom Chadu, o
deckima kako mogu biti totalni kreteni.. i tako.
Starci ce se zaposliti u jednom ducanu blizu nase kuce, zapravo, dijelit ce taj
ducan s jos jednom ludom debelom crnkinjom, Korin. Ja i moja djavola sister
pomazemo u ducanu i istovremeno zaradimo lovu. :)))))
U tom ducanu radi jos jedan 18ogodisnji crni decko koji je TOTALNO zatreskan
u mene. Pravi se kao ono da voli rock mjuzu (mos’ si mislit...) i pravi se vazan.
No nije los. Simpa je. Sutra cu se slikat s njime pa da vidite kako izgleda, vazi?
Sto se skole tice, prvo cu ici u jednu jezicnu skolu, gdje cu prvo ucit holandski.
Za mijesec-dva cu krenut u pravu skolu.
Moram se pozalit na moje susjede u kuci do nas! Svako jutro nabe muziku do
daske! I to kakvu muziku: reagge, hip-hop i latino! AAARGHHHHH!!! Poludit cu!
A znate sto onda ja napravim? Ha. Preko dana pojacam metal i punk taakooo
glasno! Sweet Revenge.
Mislim da bi to bilo to. Imam par novih slika koje sam nacrtala, ali scanner nam
je riknuo… Bit ce kad bude… Kiss svima!


Ovo smo ja i moja boksreica Ambra na terasi. Ne znas koja je lijepsa... :)

- 03:24 - Komentari (34) - Isprintaj - #

srijeda, 10.08.2005.

Hola!

.: Get one @ PixelBee.com :.
Buon giorno svima! Kod mene sve[priblizno] ok.
U skolu se jos nisam upisala, ali nema nikave zurbe
(valjda..). Nadam se da ne cu opet trebat nosit uniformu kao u Dominikanskoj!!! Ako je budem trebala nositi opet...
ja cu.. ja cu.. ARRRGH!!!!! ARRRGH! ARRRGH!!!
Nemam pojma o cemu da pisem jer kod mene nema
bas niceg novog! Tako je doosadnoo! Jedva cekam
zavrsiti srednju i zbrisati natrag u Europu! Ili u
Holandiju ili opet u dragu Italiju.
Covjece, ljudi iz Latino Amerike su tako dosadni!
Svi slusaju hip-hop i samo hip-hop! Mrzim hip-hop
i svu tu "crnacku glazbu"!!!!! Gdje nestao punk???
Metal??? Rock??? Glupi Latino-Amerikanci! Svi se f
uraju na isti stil. Nisu mi uopce zanimljivi!
Pa valjda cu u skoli naci nekog tko slusa isto sto
i ja. Nadajte se samnom...
Mislim da se blizim kraju. Opet vam govorim da nema
niceg novog i da je tako D-O-S-A-D-N-O!!!!!
Sayonara svima!beso


AVRIL LAVIGNE SUCKS! BUT GOOD CHARLOTTE.... OH YEAH, OH YAEH...
- 21:45 - Komentari (27) - Isprintaj - #

srijeda, 03.08.2005.

O DECKIMA



BON DIA! Vidim da mi svi govorite kako nama skola
brzo pocinje. Istina, na Curacaou je tako, ali svaki
skolski mijesec traje najvise 17 a njamnanje 11
dana!! Sve ostalo su praznici!!! Hahahahaha!
Meni je bolje!
Za Teu: ona stvar na mom blogu se zvala "Helena",
a sad svira "I'm not okay" od mojih njdrazih MY
CHEMICAL ROMANCE-a!!!!!!! Obozavam ih!
U ovom postu zelim pisati malo o deckima jer nikad
ne pisem o njima...
Evo kakve decke volim:
- PUNKERE (hello!)
-SKAJTERE(PRESLATKI SU)
-S PIERCINZIMA (tako mogu zakljuciti da li imaju muda podnijeti bol!)
-SA STILOM(ne treba pratiti modu. Treba imati svoj stil!)
-ARTISTI (palim se na njih jer su originalni!)
-SA NEKOM COOL ZURKOM(boja kose uopce nije vazna)
-S LIJEPIM OCIMA(boja opet nije vazna. Vazno je kako me gleda!)
-DEPILIRANE(barem pazusi i ona stvar!! Mrzim dlake!)
-ZABAVNE(s njim mora biti zabavno! Ne??)
-COOLERE (keep cool man!)
-VISOKE(decko nije decko bez visine.)
-BOGATE(HEHEHEHE...)
-ROMANTICNE(i mi pankeri volimo romantiku...)
-ITAKO DALJE... I TAKO DALJE...

To je sve, narode! Cujemo se ubrzo!!! Kissam
- 20:44 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>