...JeDnOm sAm ProBaLa Iz SrcA dA Te iZbrIšEm aL SvAkI DaN nA TebE MirIšE...

30.05.2006., utorak

ljudi griješe, ali ja sam pogriješila i previše...

Ovaj post je samo za emy... Dogodilo se nešto, uglavnom tea htijela bih znati kako ti je al jednostano nemogu, nemogu ni zamislit koliko smo te povrijedile, ali vjeruj mi u ovom trenutku bi sve dala da se osjećam kao ti, da doslovno shvatim koliko ti je teško... al nemogu... sorry, tu riječ ću stalno ponavljat, neznam šta je bilo, zašto je tako ispalo, al jednostavno se dogodilo i sad mi je žao... htijela bi da mi oprostiš al to je tvoja odluka, ti sama znaš kako se osjećaš i što želiš u ovom trenutku, budi sigurna da ću ja poštivat tvoju odluku ma kakva god bila, htjela bi da znaš da mi jako puno znaćiš kao prijateljica a i puno više od toga jer sam uz tebe provela jedne od najljepših trenutaka u mom životu... al opet to je tvoja odluka, ti si na redu da izabereš... samo bi htjela da budeš sretna, da ne budeš tužna zbog svega jer ja sam ta koja bi trebala bit tužna i kajat se, i kajem se al jebiga sama sam si usrala sve ono što sam imala, a to je prijateljstvo s tobom... za kraj ti još samo želim reći da upamtiš da mi je neopisivo žao i htijela bi da sve opet bude kao prije, jer ionako ćemo se morat trpit još 4 godine =) w.t.n.n.s.
MySpace Layouts

MySpace Layouts



- 19:32 - Komentari (11) - Isprintaj - #

27.05.2006., subota

finaly alone, hihi =)

pa da krenemo, prekinula sam sa "dragim" i sad mi je ful ok jer sam shvatila da je baš kreten tako da, hm... idem sad da uživam u životu bez njega i bilo koga drugog... jučer sam malo popila, hehe... baš je bilo ludo al nije za javnost... danas neidem u uljanik jer mi se neda al zato sljedeću... hehe bit će fešte... pogotovo kad ja i moja seka pošandrcamo... pa da pozdravim emy, annu i seku ofcourse... P.S. simpa pa nisam znala da ti poznaš katju sa mz-a, hm pa evo da i tebe pozdravim... pu$$a swima =)
Myspace

Myspace


MySpace Layouts

MySpace Layouts


- 12:15 - Komentari (8) - Isprintaj - #

23.05.2006., utorak

...stvari se mijenjaju...

Ah, da baš tako, al za sada kod mene se mijenjaju na bolje, a sad ko zna koliko će to trajati, ali boli me ona stvar jer sam odlućila da kad već mogu bit sretna to ću najbolje iskoristit... a sad ša je sve bilo...hm... puno toga... al najvažnije da smo ja i moj majeni opet zajedno...hihi baš sam happy... u školi je sad ludnica, ovi ludaci siju kontrolne na sve strane a mi sve manje ućimo, baš smo loćesti, al ajd još tri tjedna bumo izdržali i onda ljetoooooo... pih can't wait, hih spavat ću po cijele dane... a uzrok spavanja će bit... dobro neću u detalje, zna moja seka katja o ćemu ja to prićam, hehe... moram je posebno pozz jer nisam već dugo pa eto, jojim te mucho, hihi... pozz i cijeli 8b jer smo stvarno legende, i emycu naravno... i još jednu važnu osobu koju nikako nesmijem izostavit...annu...

...hihi, ovakve šuze imam ja samo ša ono S imaju plavo, baš su linde kako bi naša teuta rekla... još sam neš zabila a to je da sutra gremo u zagreb s plesnom tako da nam držite fige da neš ne zajebemo...pozz svima, joji vas moni puno puno, kissa...
MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts


- 15:07 - Komentari (18) - Isprintaj - #

18.05.2006., četvrtak

...došao je kraj...

Ah, dogodilo se ono šta se oćito trebalo dogodit... nisam ne sretna jer šta više dana prolazi to mi je gore al preživjet ću ja i to... samo sam htjela napisat da sam ga ful voljela i još uvijek ga volim ali od toga nije bilo ništa jer on mene nije volio premda mi je to puno puta rekao... uglavnom vraćat se tim uspomenama više nije vrijedno i zato idem dalje, pokušat ću živjet bez obzira na sve... ali htjela bi da on zna samo jedno ali mislim da to nikad nit neće saznat ali nema veze... BRLJAFA JOŠ UVIJEK TE VOLIM...

Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com

samo želim punooooooo zahvalit mojoj annici... HVALA TI!! znat će ona zašto, hehe...
- 20:25 - Komentari (31) - Isprintaj - #

16.05.2006., utorak

...treba mi netko tko će me voljet, a htjela bih da je ta osoba on...

Ovo moram napisat jer stvarno...Zašto ja jednostavno nemam sreće u životu... Želim biti s njim i volim ga ali osjećam takvu prazninu da svakog dana želim biti sama, želim ga ostavit ali ne mogu jer ga volim, ali jednostavo osjećam da on mene ne voli i to me ful baca u depru, svaki dan želim plakat ali suze kao da nikako ne žele skliznut na moje obraze... koliko god pokušavam biti sretna sve sam više u bedu i stvarno neznam više šta ću sa svojim životom... toliko ga volim da bi se ubila za njega, a on je prema meni tako hladan kao da ni nismo zajedno... zašto mi se nikad ne dogodi nešto zbog ćega ću biti sretna, iako bi to trebali biti ovi trenuci moj život je gotov zbog njega a nebi trebalo biti tako... više ni sama neznam kako ću izdržat jer ću na kraju poludit ako se ovako nastavi...
...bebi volim te...




- 16:02 - Komentari (10) - Isprintaj - #

03.05.2006., srijeda

...koje sranje...

Evo na brzinu jedan kratak post jer mi je stara zabranila da idem na net MJesEc DaNa zbog ocjena, jooooooooooooj...kill the bitchburninmad I šta je najgore nesmijem ići u uljanik ovu subotu, poludit ću... Moram pozdravit moje bestice a pogotovo emy...beba nadam se da ćeš brzo ozdravit... i annu. I jedan poseban pozz mojoj trećoj bebi, hihi, volim te punoooooocerek E ja sad moram da idem i neće me bit neko vrijeme, al jebiga život je usran... pozz sve i šaljem vam puno puno pussa... =)

Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


- 15:21 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

bLoGicHi =)

christina's songs