...JeDnOm sAm ProBaLa Iz SrcA dA Te iZbrIšEm aL SvAkI DaN nA TebE MirIšE...

17.04.2006., ponedjeljak

...opet ispoćetka...

Zašto baš kad pomislim da sam krenula dalje i da sam ok moram sve okrenuti na najgore... Ma ja samu sebe mrzim jer cijelo vrijeme mislim samo o jednoj osobi i jednostavno mi ne ide iz glave... Najgore ti je kad voliš jednu osobu za koju bi dao sve na svijetu, a znaš da ta osoba tebe ne voli, i još mi svi govore da moram nać nekog drugog, al kad ja to jednostavno ne mogu... Ma moj je život postao tako jadan, voljela bi reć da je on kriv ali kad to nije istina jer sam ja sama kriva zašto se ovako osjećam... Uf, ma ja samu sebe zamaram s tim, nemam o ćemu drugom pisati kad mi se samo on mota po glavi... Samo se nadam da se moje bebice neće naljutit zbog ovog posta, jojim vas punooooo i nadam se da ćete mi oprostiti... Uglavnom u petak idem u Zagreb i jedva ćekam da se malo odmorim, mislim idem s mojim besticama sa plesne, hehe tako da pozdravljam sve pet... Pozz sve vas i puštajte komentare naravno... Kissa
Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com



- 10:49 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

bLoGicHi =)

christina's songs