...JeDnOm sAm ProBaLa Iz SrcA dA Te iZbrIšEm aL SvAkI DaN nA TebE MirIšE...

07.04.2006., petak

...so happy...

Danas sam bila s mojom malom emycom i curkama iz D razreda na klizanju... ah šta reći, bilo je preludoooooo, i još smo poslje išle na tramp=)))) i sad sam tako umorna, hehehe...lol=) tako da pozdravljam emy naravno, tinu, sve curke iz D razreda koje su danas bile na klizanju, tonia i alexa iz D razreda i danijela... Sutra idem u uljanik, mislim nadam se da idem ako mi starci opet ne budu srali =(( I ono ša moram reć je to da sam odlućila da više neću bit u depriiiiiii... Ah zaš si bezveze uništavat život, pih, i još ako je to zbog nekog kretena... Uglavnom moni je sad happy, happy i samo happy... I jedan mali savjet za sve " drž guzu prema zidu ak ne želiš dobit sidu" to mi je sinulo nakon predavanja našeg učitelja iz biosa, hehehehehe, loll=)) pusa svima, buki vas moni... hehehehe, ma neznam ša mi je al baš mi se smije, hehehehehe... kisaaaaa...
Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com
- 21:24 - Komentari (55) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

bLoGicHi =)

christina's songs