...JeDnOm sAm ProBaLa Iz SrcA dA Te iZbrIšEm aL SvAkI DaN nA TebE MirIšE...

01.04.2006., subota

.:April-li-li:.

Evo danas je 01.04. hehehehehe...wink Jučer sam bila u gradu s moje dve bebice, katjom i emy... ma bilo nam je prepre super, stvarno neznam kad sam se zadnji put tako puno smijala...!!:) tako da im šaljem punoooo pusa koje nit ne stanu na ekran... hehe... E da za one koji slušaju narodnjake samo da vam kažem da morate poslušat od Tanje Savić Tako mlada i Zašto me u obraz ljubiš jer su, bar meni odlične, hehe.. pa mi javite, mislim ostavite komentar ako ih poslušate... Danas napokon mogu u uljanik i baš sam happy yes I ovo moram reć... kUpiLa sAm NovE PaTikE... baš su cakane, i to skechers, lol =)) pozz sve moje ludake iz razreda, stelliumke, ma sve koje poznam i ne poznajem... hehe... kisssssssssss
Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com
- 11:39 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

bLoGicHi =)

christina's songs