< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes or no?

Opis bloga

sve i svasta=)))))


***PjEsMiCe I sLiKe***
sjeti se da imas nesto
vrijednije od zlata,odneba i
zemlje,nesto ljepse od
ljubavi,slade od cokolade
sjeti se da imas pravog
prijatelja MENE!!

Image Hosted by ImageShack.us


da mi je imati tu moc
pretvorit se u noc,pa da
vidim cijeli grad i doznam
gdje si sad da se uvucem
u snove tvoje i doznam
kako ti se ljubav zove

Image Hosted by ImageShack.us


uvjek te povrijede
oni koji te najvise vole


nikad se ne prestaj smijat cak ni
kad si tuzan.netko ce se
mozda zaljubit bas u
tvoj osmjeh

Image Hosted by ImageShack.us


posljedna ruza ce uvenuti
posljedni grad ce se srusiti
svi snovi u kosmar pretvoriti
a ja cu te i dalje voljeti!!!

Image Hosted by ImageShack.us


lijepo je znati da postojis
u mom zivotu...nije bitno
otkad,koliko a ni zasto.
lijepo je otvoriti oci i jednostavno
znati da si blizu....

Image Hosted by ImageShack.us


ti si bio samo jedan..
prva zora sta se rada..
prvi grijeh na mom tijelu..
PRVA LJUBAV..
prva svada..font>Image Hosted by ImageShack.us


zasto places malena,cemu
oci vlazne zar da mladost
svoju gubis zbog ljubavi
lazne!nemoj prijo da
te tuznu ikad gledam
jer te on NIKAD NIJE
BIO VRIJEDAN!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moji prjatelji=)

Image Hosted by ImageShack.us
ana

Image Hosted by ImageShack.us
dača

Image Hosted by ImageShack.us
dolores

Image Hosted by ImageShack.us
dora i barby

Image Hosted by ImageShack.us
mrla

Image Hosted by ImageShack.us
moja sreca

Image Hosted by ImageShack.us
ja i marina

Image Hosted by ImageShack.us
marinela i ja

Image Hosted by ImageShack.us
marija i ja

Image Hosted by ImageShack.us
ima nas

Image Hosted by ImageShack.us
biky i ana

Image Hosted by ImageShack.us
peky i j@@@

Image Hosted by ImageShack.us
jadna ja =))))

Image Hosted by ImageShack.us
@n@ i j@=)

Image Hosted by ImageShack.us
dobra vremena

Image Hosted by ImageShack.us
pijevicka

Image Hosted by ImageShack.us
dundi=)

Image Hosted by ImageShack.us
ljepotica

Image Hosted by ImageShack.us
dača&ja=p

Image Hosted by ImageShack.us
dača=))

Image Hosted by ImageShack.us
prosle godine skolsko


Image Hosted by ImageShack.us
moje ljepotice


Image Hosted by ImageShack.us
8.b forever

Image Hosted by ImageShack.us
blazen medu zenama

Image Hosted by ImageShack.us
kita,ja i daca=)bff

Image Hosted by ImageShack.us
opet=)

Image Hosted by ImageShack.us
ja i dača=p

Image Hosted by ImageShack.us
opet..omg

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Image Hosted by ImageShack.us
kikeee

Image Hosted by ImageShack.us
marija

Image Hosted by ImageShack.us
mihaela

Image Hosted by ImageShack.us
nela i marina

Image Hosted by ImageShack.us
NELA marina i ja

Image Hosted by ImageShack.us
nela=)

Image Hosted by ImageShack.us
mihe i nela

Image Hosted by ImageShack.us
mea

Image Hosted by ImageShack.us
petra

8.b FOREVER
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

o meni=)

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ime:antonia
prezime:zaboravila
nadimak:čiće,čićka....
datum rodenja:19.12.93
treniram:odbojku
volim:prijatelje,odbojku,msn,
mobitel,
kad sam dobre volje.........
nevolim:kurve,skolu,profesore,
ogovaranje,lazi....
prijateljicedaca,kita,ana,mrla,
rapa,nela,mea,marija,nike,alena,
sve iz 8.b....
prijatelji:svi iz razreda....
slusam:malo narodnjake.....svasta
ljubavsretno slobodna no
msn:antonia.sica93@hotmail.com

svasta =)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



OMIS
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ana barbara i marija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

neki iz razreda


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




petak, 28.03.2008.

~Moli me da ti oprostim,voli me i kada pogrijesim.~

eeeeee...bangsta ima???svi me ceraju da pisem post pa.. a i dosadno mi je..madu ponedjeljak skolaheadbangdonosi testove iz engleskog a u utorak iz matematikebang...u srijedu je bio aleni i krili rodendan mislim slavile i bilo nas je 8..bilo je super bili smo u lapadu na plazi nasli nekakav stol i tamo jelenjamiplesale pjevalepartysmokin...pa je pocela malo padat kisa onda smo posli da se negdje sakrijemo i pronasli smo i tamo smo se nastavile ludiratismijehnije bilo puno ljudi pa smo mogli raditi sta smo htjelethumbup...onda su neke skinule teniske i pocele trcatirofl...pa su neke morale biti doma do 11 onda smo krenule i bio je sudar ja mislim da nije nikome nista bilozubo...jucer sam bila sa marinelom u gradu ona mi je malo tuznapuknucu...stalno smo pricale samo sto je padala kisa pa me je to zivciralo ali je napokon prestala padati...na kraju posta cu napisati neke pjesmice i tako...zujotnx svima sta su mi komentirali samo tako nastavitesmijeh...novi post ce biti nakon 150 komentara pa se potruditezubo....
pozz:
ANIkisskiss&MEIkiss&DAČIkiss&KITIkiss&NELI(NEMOJ BITI TUZNA)kisskiss&MIHIkiss&MARIJIkiss&
KIKIkiss&MRLIkiss&RAPIkissPETRInut&NIKOLINIbelj&
ALENIparty&MARINInaughty&ANI BARBARIkiss&ANIfino
&EMIzujo&KRILImouthwash&BARBARIkiss svim osmasima i osmasicama & 8.bkisskisskisskiss

Nasa ljubav prestala je,
sad smo samo prijatelji,
mucim sebe da odolim zadnjoj zelji,
poljubi me bar jednom,ispuni mi zelju,
nek ti moje usne kazu: JOS TE VOLIM PRIJATELJU...yes

Ako te neka druga pogleda,reci joj :
" I ona me tako gledala "
Ako te neka druga poljubi,reci joj
" I ona me tako ljubila "
Ako ti neka druga sjedne u krilo,reci joj
" I ona je tako sjedila "
Ako ti kaže volim te, ti joj reci tiše :
I ona me voli, al mnogo mnogo više.tuzan

~Ako ikad budes volio neku drugu,
onako kao sto sam ja tebe voljela,
pazi da je ne izgubis
kao sto sam ja tebe izgubila..
ali ako je izgubis nemoj
plakati kao sto sam ja plakala,
jer te suzama nisam vratila.cry

Imam te al ti si daleko od mene,
zelim te al to su samo uspomene,
trebas mi al znam nemozes doci,
i dok te nevidim ta bol nece proci!!!nono

Ne vjerujes u ljubav na prvi
Pogled? da jos jednom prodem
Kraj tebe??? smijeh




|Lonely... 160| Printaj| #|

utorak, 25.03.2008.

ljubav nije matematika i nije vazna razlika u godinama sto su izmedu nas

eeeeeeebang...rekla sam da cu doc nakon 100 komentara pa...sta ima u vas???nutkod mene uobicajno....sutra alena i krile slave rodjendanpartypartysmokin u gradu pa ja se nadam da ce biti dobrozujo idemo skoro pa sve zenske iz razredathumbup.....ovih dana je dosadno barem meni medina mi je otisla u austrijucry njome je tamo odlicno.......neznam sta cu pisat tako je dosadnoheadbang marinela nam je zaljubljena(L) (L) (L) neka neka...cerekcerekneke me osobe zivcirajumad a sta cu...headbang misle da se cijeli svijet vrti oko njihlud.......malo mi nedostaje skola mislim ne ucenje nego prijatelji zajebancije i takoo........za 2 mjeseca je krajcryal dobro necu vise o tome...ja stvarno neznam sta cu vise pisat nesto buncam samo da pise nesto.......tnx svima koji su komentirali samo tako nastavite sve vracam novi post ce biti nakon 100 ili vise komentara kad budem imala sta za pisatbangi tako pozz:
ani(koja mene nikad ne pozdravlja)kiss&dačikiss&meikiss&nellicerekkiss&kitikiss&kikikiss&mrlidead&rapinaughty&aleniparty&nikideadbelj&petrithumbup&ani barbarikiss&anipjevazujo&mariniyes&emismijeh&mihikiss&marijinut&krilimouthwash i 8.bkiss
ma svima !!!!!!!!!!!kisskisskiss

|Lonely... 109| Printaj| #|

petak, 21.03.2008.

cuvaj moju sliku srce te moli jer kopija te gleda al orginal te voli

hello.....sta ima kod vas????????kod mene svacega....neko nam je prohodo ali necemo o tome=))))kissnapokon su praznici poceli malo odmoranutnutu skoli je dobro zafrkavamo se ocjene su dobre moram nesto ispravitibang al dobro..u nedjelju je aleni rodjendanparty ali ga nece tad slaviti nego u srijedu pa ja se nadam da ce nam biti dobronjamismokinpartyu srijedu smo ja,darija i kita isle lapadankama na odmor...bilo je dobrothumbupsamo sta su meni otpale noge pa kad smo dosli u mokosicu ja i darija smo otisle na trening bzvz ali nismo igrale jer nismo imali opremu...smijehu srijedu smo mi neke iz razreda otisle malo u park bzvz pricale,smijale se dosla doma u 1.30 a talijanski u 2 malo sam zurila al nema veze..nutpisali diktat (iz talijanskog)marinelu je premjestila od menecrya ja mislila prepisivat nesto sam bila naucila zujotnx svima koji su mi komentirali sve sam vratila ja mislim...bang.......novi post nakon 100 komentara stavila sam neke slike u box na kraju pa vidite
pozz:
darijikiss
kiticerekkiss
nelicerekcerekcerekcerekkisskisskiss
mihicerekkiss
aniroflkiss
mrlipuknucunut
rapidead
meikisszujo
aleniparty
nikolininjamikiss
petrinaughty
marinipjevadead
anizujofino
emiwinkbelj
kikibeljkiss
ani barbarikisscerek
krilimouthwash
cijelom mom 8.b kisskisskiss
svim osmasima,osmasicama,sedmasicama ma svima kisskisskiss

|Lonely... 107| Printaj| #|

nedjelja, 16.03.2008.

ANA SRETAN TI RODJENDAN!!!!!!

eejjj!!!!sta ima kod vas???danas je mojoj ani rodendakisskisskiss!!!!meni dosadno pa pisem post a i bilo je vrijeme da ga napisemzubo......kod mene sve po starom...u skoli je dobro ocjene su u reduwink...sada nam pocinju praznici weeenaughty..u petak u skoli je bilo svacega pogotova na zemljopisu ali necemo o tomegreedy...ema samo da znas ja sam se sve ono salila znas ti menesmijeh sutra pisem diktat iz talijanskogcrycrytako mi se neda......u cetvrtak nam bila neka iz engleskog i odma nam dala dvije opaske dariji i cijelom rezredu zato sto smo lupali i svasta radili boze sacuvaj....tnx svima na komentarima...mogli bi svratiti medini na blog onaplacekaodakajese.blog.hr pa i njoj komentirajte........yes ja neznam sta da vise pisem pa.....novi post za tjedan dana mozda malo manje...ustvari neznam kad mi se bude dalo valjda ce biti brzo...stavit cu neku pjesmu pa vi komentirajte sve vracam.....dead
pozz:
ANIkisskissSRETAN RODENDAN
KITIcerekkiss
DAČIcerekcerek
NELLIkisskissnut
MEIpartykiss
MRLIsmokin
RAPInaughty
KIKIbeljdead
ALENIcerek
MARINIpjeva
ANIsmijehfino
NIKOLINIrolleyeskiss
PETRIyes
ANI BARBARIkisskisskiss
EMIkissnutfino
KRILImouthwash
BARBARIbelj
DOLORESnutnaughty
svi osmasima,osmasicama,sedmasicama
i 8.bkisskisskiss

jole:otvori mi draga

|Lonely... 87| Printaj| #|

petak, 07.03.2008.

~ ~ ~°bff°~ ~ ~

evo mene opet ovaj post cu posvetit svojim prijateljicama....kisskisskissu mene je sve dobro u skoli je odlicno zajebavamo se a usto dobijem i dobre ocjene dobila sam jucer matematiku 5,hrvatski test 4 i tako dobro mi je krenulo...weenutnaughtytnx svima koji su mi komentirali...komentirajte opet sve vracam...thumbupnovi post za nekoliko danalud....sad cu staviti od mojih prijateljica slike i pjesmice...pozz svimakisskisskisskiss


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

SJETI SE DA IMAS NESTO
VRIJEDNIJE OD ZLATA OD NEBE I
ZEMLJE NESTO LJEPSE
OD LJUBAVI SLADE OD COKOLADE
SJETI SE DA IMAS PRAVOG PRIJATELJA
MENE!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


MENI MOZES REC SVE
SVE TAJNE I STRAHOVE LJUBAVI
BOLNE I SRUSENE SNE MENI
MOZES PRIZNAT SVE I KAD SI
SRETNA I KADA TE BOLI ZNAJ
DA TE TVOJA PRIJATELJICA
VOLI!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


1000 JE SUZA U MOJIM
OCIMA BILO,
1000 JE ZELJA KOJE MI ZIVOT
NIJE ISPUNIO...
MALO JE LJUBAVI KOJU OSJECAJU
SVI,A JOS MALJE PRIJATELJA
KAO STO STE VI!!!

|Lonely... 94| Printaj| #|

nedjelja, 02.03.2008.

~Moli me da ti oprostim,voli me i kada pogrijesim~

ej....ja se sjetila napisat novi post jer me svi nagovaraju da napisem...madpa da krenem.......bangsta ima u vas??u mene sve ok...u skoli mi je dobro krenulo weesmijeh...u petak sam dobila matematiku 4 i zemljopis 4i4 sama sam se javila a nisam bas bila naucilabang...u zadnje vrijeme svi su tuznicry...zbog ljubavi,zbog prijatelja...u utorak bilo natjecanje iz nogometa i nasi su oba dvije pobjedili zasad su prvi..naughtyu srijedu je bilo natjecanje iz kosarke valjda su prvi neznam nisam sigurnasmijeh....u petak na odmor dosle neke lapadanke i muski ih izgadali pomadorama i takozujosmijeh....hvala svima sta ste mi komentiralikiss...sutra mi ujutro skola ko ce se dizati u 7.....headbangtako mi se neda....jos imamo engleskibang ajme meni....jos samo 3 mjeseca i gotovocry...pocinje srednja svi ce krenut svojim putem...na putu kad se sretnemo vise se necemo ni javiti jedni drugimarofl...kako glupoheadbang...mozda ce neke zenske iz razreda ici u istu skolu ko i ja ali sve cemo vidjeti u 6 mjesecu mozda se sve promjenimadpuknucu...najbolje bi bilo da idemo svi u istu skolusmijeh ali to je nemoguce..namcor...sljedeci post cu napisat za nekoliko dana kada mi se bude dalo...komentare sve vracam...jedino ako mi nebude moglomad..staviti cu neke pjesmice a sada sljede pozdravi:
nellicerek&anikiss&meikiss&kitidead&daciparty&rapinut&mrlipjeva&kikicerek&marijifino&mihizujo&marinipjeva& nikolinigreedy&aleninjami&anibelj&abvegokiss&petrismokin&krilimah&emirofl&barbarikiss&dolorescerek
&svim sedmasima,sedmasicama,osmasima i osmasicama
&mom 8.bkisskisskisskisskiss

~Oči su ti sumorne kao da si plakala
usne su ti umorne kao da si ljubila
ne laži malena nisi ga prebolila
ostalo je traga koliko si ga voljela...tuzan

~Ostavi me nece boljeti,
nekako cu vec preboljeti...
Kasno je da se mijenja sve,
idi sad bilo gdje,tako je najbolje... mad

Bila bih postelja u kojoj spavas i jastuk na kojem se budis, zvijezda koju sanjas, suza kada places, osmjeh kad se smijes, usinula bi sve samo da sam uz TEBE!tuzantuzan

Ne vjerujes u ljubav na prvi
Pogled? da jos jednom prodem
Kraj tebe??? sretansretan


|Lonely... 101| Printaj| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.