< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us








Image Hosted by ImageShack.us

Ja sam Tanja, imam 16god., idem u jednu šugavu turističku školu...
živim u jednom učeničkom domu...
jebiga, to je sve šta trebate znati... smijeh



adopt your own virtual pet!




ponedjeljak, 04.12.2006.

kad cijeli svijet poludi

blizi se vrijeme bozica pa i mene hvata to bozicno sretno raspolozenje.
grad ureduju najljepsim lampicama, ulicama se osjeti miris borova, klinci nose crvene djedomrazovske
kapice... sve bi trebalo biti savrseno. meni su se nanizali razni problemi i mislim da
mi bozic ove godine nece biti tako sretan. ali trudim se! smješim se koliko mogu al valjda je to
sve sta mogu napraviti za sebe.. a dobro... mogu i rijesit te svoje probleme.
jedan od njih je sad u skoli, a bio je i tema ovog predhodnog posta.. ma neda mi se pisat o njemu.
ae... imam i par novosti...
- nakon nekoliko godina odlucila sam ponovno pokusati pisati pjesme
i prijaviti se na jedno drzavno natjecanje... moram samo napraviti mapu
od deset pjesama i poslat tam negdje... a moram nac adresu.
- ali isto tako nakon godinu dana pauze odlucila sam ponovno se prijaviti i na europsko
natjecanje iz engleskog. zapravo na dva. na jednom rjesavam medunarodni
test, a na drugom pisem knjigu na engleskom.
- vec mi je duuuugo zelja naucit svirat gitaru i sad ce mi se to napokon valjda
ostvariti jer bi trebala dobiti motherfucking gitaru za bozic!!!!!

eh da... sutra je i sv.nikola pa cemo u domu imat nekakvu svecanu veceru i priredbu...
mene ne veseli to kolko me veseli cinjenica da cemo svi pokupit poklone... smijeh

to bi bilo sve za ovaj post...

veliki pozdrav benji koji me redovito cita i trpi moje hirove... ae.. i fala sta si me podsjetio
da napisem novi post uopce.. hehe...

i pozdrav najboljim frendicama na kugli zemaljskoj (makar sad sjedim tisucu klupa iza njih), THE
TEI & PETRI!



| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.