< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us








Image Hosted by ImageShack.us

Ja sam Tanja, imam 16god., idem u jednu šugavu turističku školu...
živim u jednom učeničkom domu...
jebiga, to je sve šta trebate znati... smijeh



adopt your own virtual pet!




subota, 11.11.2006.

back but with no special news

nekad imam pasje sreće... ovaj tjedan sam trebala doslovce najebat sve predmete da bi na kraju ispalo da me na kraju nitko nije htio ni pogledat a kamo li ispitat. moje neraspoloženje i zlovolja su
se nastavili al nekako mi je sad bolje...

u srijedu se dogodilo nešto šta sam dugo htjela... a sad se ni ne sjećam kako je bilo...
mislim, dogodio se NETKO... a ja sam bila poprilično bez pojma šta se događa jer sam bila vani
i ... recimo, slavila. i sve je bilo super... ON je bio super al eto, sad je sve to izbrisano kad me ne
doživljava.. tak to ide valjda. nisam ništa drugo ni očekivala od njega jer ipak je dobio šta je htio...

ma ne mislim na ONO...

nismo se mi... ma razmumijete da nije to... ipak sam premlada! smijeh

... nije da mi je srce slomljeno, samo sam... jel... povrijeđena. al valjda će se i on skulirat...

ipak, mislim da on i nije vrijedan mog spuštanja glave i skretanja pogleada.

ja nastavljam dalje.

to bi zapravo svi trebali napraviti... mislim, nastaviti dalje. bez obzira na tog nekog koji
nas je povrijedio. dal vrijeme liječi sve, to ovisi samo o pojedincu...

sve ostalo je sad ok

ovo me ne muči i nisam u psihičkim bolovima zbog njega, zbilja. trebao mi je samo
jedan mali ispušni ventil.

bilo - prošlo

i šaljem jedan veeeeliki pozdrav TEICI & PEPI bez kojih ne bi mogla funkcionirati...













| komentari (4) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.