rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us








Image Hosted by ImageShack.us

Ja sam Tanja, imam 16god., idem u jednu šugavu turističku školu...
živim u jednom učeničkom domu...
jebiga, to je sve šta trebate znati... smijeh



adopt your own virtual pet!




petak, 22.09.2006.

iz početka

ne znam zašto mi je puhnulo radit sve iz početka, al eto. valjda zato što sam napokon skužila (SAMA!!!) kak se stavljaju slike po izboru na blog, hehe! cool domska groznica se nastavlja, međutim - katastrofa je napokon pokazala svoje pravo lice... barenje!! ma to je presmiješno kak su se to fazani počeli međusobno bariti, slamati si srca i tjerati poneke na plač... nekako me to sve podsjeća na prošlu godinu kad sam i ja bila fazan. PRRRRR!!!!! smijeh smijeh smijeh baš jučer sam bila dvostruko rame za plakanje i tješila cure zbog nekih dečkiju. smiješno je to kak trava može bacit čovjeka u depresiju.. čak manje od cuge? fascinantno. lud danas je motherfucking friday i moram ić vlakom doma. navečer. poslije škole. vlakom. da. a neda mi se ić doma i slušat svoje stvoritelje (mislim na Evu iz čije sam utrobe potekla i Adama koji je majstorski popunio tu utrobu), u domu je puno zabavnije! eh da, da se opravdam zašto ko manijak pišem ovako rano dok ostatak psihičko stabilnog svijeta spava - sinoć sam Grgi maznula ključ od sobe i on to nije skužio do jutros kad se krenuo u školu, pa je došao - zamislite! - u MOJU sobu i PROBUDIO ME gunđanjem gdje je NJEGOV ključ dok su MOJE DVIJE cimerice uplašeno STAJALE sa strane u strahu od moje koji-vrag-si-me-probudio-majmune reakcije. i u vezi toga reći ću samo da se (nakon te moje reakcije) pokunjeno odvukao u školu. ma vratit ću ja njemu ključ, nisam ja zločesta curica... burninmad headbang mad puknucu velika fala i pozdrav mom daljem bratiću koji mi se javio na blogu, stvarno se nisam nadala da ćeš posjetiti moju malenkost! wave vjerujem da nikoga ne zanima moja brojna rodbina (pa tako ni benjo s onim svojim prejebenim blogom smijeh) pa tako ni mene. sinoć sam pokupila batina od Šake, Kreše i Grge, a tijela nam se svima blistaju od plavih masnica al nije to bila tučnjava, samo smo se štipali, gurali, hrvali i pljuskali po nogama i guzici. al moram pozdravit susjede iza doma - fala šta niste i ovaj put zbog nas zvali policiju! U RULE! rofl thumbup



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.