ovaj post je posvećen mom best frendu koji je danas navršio 18.g!!!

Image Hosted by ImageShack.us
uživaj burki u svemu lijepom što ti život donosi, a ono loše ćeš već preživjet jer imaš nas prijatelje..:)

28.06.2005. u 19:28 | 3 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

smijalica

koji je jučer show bio u pivari i ispred nje...vrane,mlađo i gizmo su se tako urokali da je to strašno...sve su miješali...uglavnom,izađem ispred pivnice a ono mlađo leži na stepenicama,iza njega gizmo,i jura malo dalje od njih....onda im se vrane na klupici pridružio,sam je izlazilo iz njega....pa smo otišli u parkić iza pivare...i opet lud prizor; ja na ljuljački,3m od mene vrane spava na klupici i tu i tamo povraća,desno od mene 3m jura leži na klupici i priča kako se zvijezda miče,od vraneta par metara na toboganu leži mlađo i po 6.put bljuje,a kraj njega par metara gizmo sjedi na penjalici i pokušava bljuvat...ja sam gizmu malo provocirala jer nije mogo bljuvat...ma zezancija...onda smo vraneta pratili doma...a da ste to vidli!! dvojica ga drže dok je hodao,a vranetu hlače spadaju....a zurka da ne pričam.....strašno....poslije toga smo otišli do pivare pokupit vladu i irenu pa smo krenuli prema doma...dođemo do stanice i onak vidimo tramvaj dolazi!!ušli smo u br 31,i vozili se do mosta,a mlađo i gizmo su izašli u savskom gaju i išli su do gizme...jura,irena i ja smo sjedili na rizolu kod stanice na mostu i čekali da se okrene tramvaj,ali nije tak skoro...u međuvremenu zove mene neko na mob,kad ono gizmo. ja se javim i pita on di smo i da dođemo do njega. otišli smo,a kad smo došli više nije bilo hrane,sve su njih dvoje pojeli...gizmo nam je dao mutavi ab tronic za vježbanje....meni je na trbug stavio i stavio do kraja,a boli isus ti e...peko me trbuh kasnije...kasnije mi je na ruku stavio,i na jačini 7 je bilo negdje,strašno...ruka mi se tak zdeformirala....ma smijeh...ali bol...svi smo to probali i crkavali istovremeno i od boli i od smijeha....onda smo otišli doma....a bilo nam je ludo....smijalica totalna.....pusek

26.06.2005. u 14:54 | 5 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

....da....

danas bilo problema,i to gadnih,u i ispred johnnya...neka dvojica se zakačila i radila sranja...ovaj jedan ode doma,i vrati se kao smiren,kad ono on dofuro nož;htio ubost ovog drugog,i uspio,i to u guz!! naganjo ga je oko auta s nožem.... mislim strašno...i bolno...ubijali su se na cesti...onda su došla 2 policijska auta a nakon njih i džip sa specijalcima...cirkus....mi se pokupili i otišli šetat...zezali smo se okolo i tak...a sutra ne znam di ćemo...u sigetu ćemo bit ziher,u to nema sumnje uopće,tak da....čujemo se sutra...pusek:)

25.06.2005. u 00:55 | 1 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

I'm so sleepy... :|

bili mi na bazenu jučer,ali bili smo irena,kika,goran(kikin dečko) i ja..ovi iz sigeta nisu išli...onak ja plivam i vidim čaplja je u bazenu,ali je ona uz rub bila...da,da...."sutra na bazen,sunce prži; ja ću plivat dok se Druga treba za rub drži"...mislim,pa upravo to...i tak...bilo nam je dobro ful i zabavili smo se...a navečer...ja brijem da se u životu nisam tak puno i dugo smijala...dovoljno je bilo da vidim mlađu kak me gleda onim pogledom "ova mala nije pri sebi" i uhvati me smijeh...mislim strašno....i tak...tak sam umorna,tj pospana da je to strašno...ustala sam u pola 8 da bi se nacrtala ispred škole u 8.20. i bili na sjednici za učenike kojih 20tak min...mislim strašno...danas van, opet slično,prvo u johnny pa negdje šetat po kvartu..bumo vidli.. uživajte pipl...pusek:)

23.06.2005. u 17:53 | 0 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

hih..:P

evo mi opet naravno u johnnyu bili...ista ekipa,i tak to...poslije tog smo otišli šetat malo,pa smo bili kod mlađine zgrade;jeli banane iz njegove garaže,grejp,naranče i mirisali koru limuna,a irena valkija otišla šišat doma,mlađo i vrane izvode gluposti,gizmo aka dj sklado nekaj na mlađinom mobu,ja sjedim i slušam ostale kak cimaju irenu prije neg kaj su ona i valki otišli...onda smo otišli do njihove osnovne u kvartu dočekat (naj)mlađeg vraneta jer su trebali doć s maturalca...dok nisu došli a i kad su došli bila je takva smijalica to je strašno...i onda me cijela ekipa pratila doma...hehe:) koje ja povlastice imam...:P i to je to...došla doma,išla jest,popit kakao i sad pišem post...a sutra na bazen...pa brijem da neću preživjet s njima...:) pusek:)

22.06.2005. u 00:55 | 0 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

I love.... - amaro of course!!:)))

NE IDEM NA POPRAVNI IZ KEMIJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jej!!!!!! ispravila sam danas i imam 2 iz kemije!!!! prošla sam s 4,točnije,prosjek mi je 3.64!!! i tak...malo smo se urokali večeras.....pala sam s ograde u vrtiću u gaju i sad me boli mutavi zglob...bili smo na klackalici i gizmo naglo ustane i naravno dajana strada...udarila sam s leđima tj kičmom u željezo i to ful jako...strašno....tak me bolilo....k tome još i zglob i lakat od pada i trbuh od mc-a...i tak....poludila sam....sutra možda navečer kod mene....malo zezancije......uglavnom,ljudi gotova je škola do jeseni!!!! a neki su završili skroz... ludovanje sad prek praznika sa ekipom...ljudi uživajte dok možete,a ja ću upijat inspiraciju od ovih luđaka iz sigeta da napišem koju pričicu tu i tamo,jer sam jučer probala napisat neku pričicu ali nisam imala inspiracije jer nema niš novoga...aj pa se čujemo,pusek svima:)

18.06.2005. u 00:27 | 1 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

just a little bit

još samo sutra!!! pa imam filing ko da nikad neću dočekat sutra i da će taj šugavi petak trajat vječnost! odgovaram 3 predmeta: informatika,engleski i mutava kemija...Nadam se da će sve dobro završit da imam dobrih razloga za partijanje u petak i subotu!! računala sam ako budem imala zaključne ocijene koje mislim da hoću prosjek će mi bit 3.7!! super!....ali samo da prođe taj misteriozni i dugoočekivani petak...i nadam se da ćemo na jesen u punom sastavu činit 2.e! držim fige svima koji idu na popravne!!! sretno ljudi!! ja se samo nadam da neću bit među njima...jer ne znam kak bi ja cijelu godinu kemije naučila....aj pa se čujemo sutra il prekosutra,sumnjam da sutra jer neću imat vremena ili neću bit u mogućnosti pisat na komp..:) pusek

16.06.2005. u 22:58 | 0 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

(h)eh...

evo ljudi ja danas bolje volje....tri frendice iz razreda su trebale past razred,ali izgleda da neće...a ja možda dobim šansu za kemiju u petak,jer sam vidla u imeniku da mi NIJE niti zapisana jedinica za kraj!...molim Boga da ma pita i da dobim 2!!!!!!!! držite mi fige ljudi!!!!!!!!! jer ako bude sve ok i ne odem na popravni bit će rokanja i u petak i u subotu!!!!!!!! puno pozdrava,pusek:)

15.06.2005. u 22:39 | 5 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

I Bruise Easily

My skin is like a map, of where my heart has been
And I can't hide the marks, but it's not a negative thing
So I lay down my guard, drop my defences, down by my clothes
I'm learning to fall, with no safety net, to cushion the blow

I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark you leave, like a love heart carved on a tree
I bruise easily, can't scratch the surface without moving me
Underneath I bruise easily, I bruise easily

I found your finger prints on a glass of wine
Do you know your leaving them all over this heart of mine too
If I never take this leap of faith I'll never know
So I'm learning to fall with no safety net to cushion the blow

14.06.2005. u 22:54 | 1 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

ej ljudi...ne znam kaj da vam više kažem...99% je da idem na popravni iz kemije...tak se bojim da ne prođem na prvom roku...pa onda ću se stvarno ubit,ali stvarno e....strašno...kemiju imamo jednu godinu i ja zbog mutave kemije ću zasrat prvi razred,to je strašno e.....uglavnom,svi su mi se problemi skupili,sad samo čekam kad će naić Netko da se mogu iskalit na tom nekom.....već mi je jedna osoba u planu,tak da,mislim da će mi bit lakše tad....preveliki pritisak,a u petak će bit vrhunac.....ustvari jedva čekam....a onda u ponedjeljak opuštanje uz osobu zahvaljujući kojoj ću se maknut od problema na tjedan dana.....

14.06.2005. u 21:46 | 1 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

još malo...

ej,evo i ovaj dan prošo...tako da ostalo 4 dana do kraja šk...a u petak rokanje s ekipom negdje! hihi:) i tak...samo ću to napisat....:/
pi.es.: mlađo,koja ljubav?! strašno...:/ prema kome?

13.06.2005. u 22:46 | 2 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

subota...:)

ovako...izvješće od subote....bili smo u sigetu naravno...prvo smo jura,vlado i ja bili na terasi. dok su njih dvoje pili juice-votku ja sam pila studenu limun...:) otišli smo na klupice kod crkve i tamo se zezali malkoc dok nije došo mlađo pa smo otišli u 10ku iako nismo tamo planirali ić,ali eto....i tako smo završili dole unutra iako smo brijem bili više ispred nego unutar pivnice....ekipa je vani poludila,svi su se svađali,tukli,ukljućujući i ove 'moje' iz sigeta koji su se na kraju i međusobno svađali a skoro neki i potukli....uglavnom,na kraju svega smo završili na igralištu u mom kvartu gdje smo ležali i zezali se...do trnskog nas je vozio stipić;bilo nas je ukupno 7 u autu;ja i irena smo ležale prek ove trojice iza.....strašno....tak je bilo i kad nas je vozio doma,ali ipak je bilo malo lakše jer se auto polako praznio....a meni i ireni je bilo zlo od vožnje jer stipić je vozio ko da nikog nije bilo na cesti i ko da nikog nije bilo u autu osim njega...mislim,strašno,ali ipak i smiješno...i to je to...još jedan ludi dan nakon petka;povodom toga pozdravljam sve one koji su samnom sudjelovali (i) u petak i u subotu...a ovaj tjedan treba(m) učit jer ipak je ovo zadnji tjedan škole.....e i da,pozdrav swiftu koji je imao rođendan! sve najbolje;i pozdrav bruni koji je još prije tjedan dana imao laganu prometnu nesreću na motoru..velika pusa svima(pogotovo bruni koji mi stiže u zg za tjedan dana)!!!

12.06.2005. u 23:58 | 2 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

bila ja vani danas sa ekipom iz sigeta...malo kod vlade i tak..muzika jebena;pjesme su savršene bile,cugica,ekipa...super...sutra ne znam kaj ćemo,glavno da budem s njima a di ćemo to je nebitno...bit će nam super zajedno,kao i obično...u pivaru teško,tj ja ne idem tamo...ekipa trula,ono cijeli kvart unutra,ova mlađa ekipa i tak...tak da neću ić...čut ćemo se sutra,tj danas ili sutra (nedjelja) sa izvješćem od subote! pusek svima i laku noć:)

11.06.2005. u 02:13 | 2 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

šmrc...:(

Prije par dana na vratima caffe bara Johnny B.Goode je osvanuo papir,bolje rečeno natpis na kojemu piše "ZABRANJEN ULAZ MLAĐIMA OD 18g" . To vrijedi samo za prizemlje,dok na kat mogu i dalje mlađi od 18g. Ja naravno nisam punoljetna i nema šanse da uspijem uć unutra,kad već nisu pustili moja 2 frenda koji brijem imaju 18 ili samo jedan od njih. Mislim,šta aljoši sve padne na pamet...Vidim da mu je dosta klinaca,ali dolje baš i ne izlaze klinci,ali nema veze...Uglavnom,neću u johnny više;na kat ne želim jer je ubitačno,u biti ok je,ali mi se više sviđa(LO) dolje...Ali kaj je tu je...

10.06.2005. u 19:57 | 0 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

POST ZA SVE LJUBITELJE AUTOMOBILA

Putem ovog posta vam ponosno predstavljam burazovu stranicu koju je složio s par frendova. Vidjela sam stranicu i stranica je super, tako da vam savjetujem da ju što prije posjetite i da se registrirate jer će u budućnosti biti određenih povlastica za članove te nagradne igre.
Link za stranicu vam se nalazi pod linkovi na desnoj strani bloga pod nazivom TuningPuls
UŽIVAJTE!!!!!!

08.06.2005. u 19:27 | 4 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

..incomplete..(namjerno neću napisat tko to pjeva..)

Empty spaces fill me up with holes
Distant faces with no place left to go
Without you within me I can’t find no rest
Where I’m going is anybody’s guess

I’ve tried to go on like I never knew you
I’m awake but my world is half asleep
I pray for this heart to be unbroken
But with out you all I’m going to be is incomplete

Voices tell me I should carry on
But I am swimming in an ocean all alone
Baby, my baby
It’s written on your face
You still wonder if we made a big mistake

I don’t mean to drag it on, but I can’t seem to let you go
I don’t want to make you face this world alone
I want to let you go (alone)

07.06.2005. u 18:36 | 1 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

ovaj post je posvećen mojoj frendici za njen 16.rođendan!!

Image Hosted by ImageShack.us
TAMARA želim ti sve najbolje u 16.godini života,puno cuge,sreće,dečkiju i da mi naravno i dalje pomažeš na kontrolnima (hihi) !!!! :))
pi.es.: prije točno 6mj je bio i za 6mj će bit moj rođendan! točno 6mj...hihi:) tamy je točno pola godine starija od mene..tako dok je ona danas navršila 16. ja na današnji dan imam 15 i pol...hehe:P

07.06.2005. u 16:26 | 0 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

ah,da...:)

evo prošo i ovaj radni utorak...hrvatski i geografija su prošli tak-tak...iz hrv možda,ali veliko možda navučem 2,ali možda..a geografija..ma ne znam..uglavnom,cijeli sam dan dobre volje,dobro ne baš cijeli,ali eto..živim..pozdrav onima koji se brinu za mene i hvala vam...ali sve je ok...:))
e i bruno,još 2 tjedna,točnije 13dana...jedva čekam kad ćeš doć mali..pusa:P

07.06.2005. u 16:22 | 0 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

i tak...

kaj da vam kažem...u totalnoj sam banani i poludit ću stvarno....:(

06.06.2005. u 19:58 | 4 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

I've got SLOM ŽIVACA :/

danas mi je tako šugav dan da je to strašno...moram za sutra učit hrvatski i geografiju...s time da mi je neko popalio čitanku iz hrv u školi i sad ja moram fotokopirat 50 strana da mogu iz tog učit,a još moramo i iz bilježnice učit....a geografija...tog pola nemam u bilježnici jer je lik tako dosadan iako je mlad i slatki ali ne da mi se ne da pisat na geografiji već mi se ne da disat na tom satu!! strašno... i tak,sad se moram nekak snać... živci su mi na rubu rubova, kipim i mislim da ću dobit slom živaca ak već nisam...

06.06.2005. u 19:50 | 1 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

problems,problems and problems again:/

jučer je bilo ok s time da su frnedovi opet imali problema i ful sam se bojala za njih...ali bilo je sve ok s njima kasnije..hvala bogu..i tak..opet smo bili na igralištu i smijali se;jura je pričo o trofaznoj,kak ju on zove,a misli na saki...ma humor totalni...onda nas je kiša ulovila pa smo se razbježali doma...nema niš novo posebno,osim da mi je sekica happy jer je otišla 'negdje'...a luda je...veliki pozdrav ekipi iz trnskog i iz sigeta!!
vejika pufa mojoj plavuši i bruni (koji se ne zna javit) ..... :))

05.06.2005. u 16:32 | 4 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

bla-bla

dugo nisam niš normalno pisala...pa eto...sinoć smo bili na igralištu u trnskom!ko bi reko da ne u sigetu...nas četvero smo ležali na betonu i gledali velikog medvjeda na nebu..."teško je mislit na romantiku,slušat razum i logiku.."......uglavnom,uskoro nas je bilo i šestero.......došla dva dečka koji su donedavno bili posvađani-zbog kog?-zbog cure naravno..a cura nije vrijedna toga...ali nema veze...kad smo krenuli prema doma,pridružili su se još dvojica,tako da nas je bilo osmero. i ostave nas 2 ispred nebodera i krenu doma. a meni susjed u liftu dođe da je mislio da je neki party bio u neboderu kad je tolka masa išla od nebodera...ja reko ne, to irena i ja imamo određene povlastice pa nas cijela masa prati doma...hehe:) to je to uglavnom bilo....čujemo se sutra sa izvješćem od večeras! pusek svima:)
i veliki pozdrav šokretu koji je otvorio svoj blog; http://šokre666.blog.hr

04.06.2005. u 18:14 | 1 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

(re)mix

Ovo nije pjesma za tebe,
ti,nisi ti više,
i što mi je najbolnije,
nikom na svijetu kao meni nije,
gdje si s kim si da mi je znati,
a ti ne pitaš kako mi je.
dani prolaze,
tebe nema u johnnyu
ne miriše mi tvoj parfem,
a i ti me iznevjeri.
ko li mi ti ugrijao dok je zimus snijeg padao,
ko li mi te ljubio,grom ju ubio.
baš me briga kud si otišao,
ravna ti je bosna.
zazvonit će mi mob,
reći ću halo ko je,
ja šaputat ću,
i ne vjeruj ni jednu riječ,
kad se pretvaram da te volim,
nisi ni slutilo da te ne volim ja.(bijelo dugme)
Ali otkud sam mogla znati
dal si budan il spavaš,
imaš li pojma gdje sam sad,
dal ti išta znači ako čuješ da dolazim u johnny.
kad si reko da me voliš,prvi put kad si reko to,
da ti tijelo gori,kao što nikad nije gorilo,
znam lagao si kad si reko to.
oprosti mi što smetam,znam da je kasno,
i da si zauzet,
al valjda ti je jasno,
ideš mi na živce,kao nikad dosad,
idi u pm,i ne vraćaj se više.
jer moja je ljubav trnsko,
ako nisi znao,
kao nikog dosad ja ga volim najviše,
daje mi sve što poželim,
i pogotovo jednu stvar,a to tebe ne zanima..
koliko sam te puta zvala,
a ti mi odbio poziv.
bila sam ful trijezna,
a ti me napio.
kakva sam glupača bila
kad sam nešto s tobom imala,
kolika sam glupača bila
to je stvarno neshvatljivo.
poslije tebe ja ulazim u johnny,
kao da te pratim,
poslije tebe dolazim ja
i kao flegma sam.
ima dana kada uđem prije tebe,
i ti si ljubomoran,
al nema dana kada
uđemo istovremeno.
lako ću ja bez tebe,
a ti pogotovo bez mene,
kad dođu teški dani,
kad se isprazni johnny,
kad zamiriše tvoj parfem.
kad dođu oni dani,
ja pizdim ko i lani,
kad mi je u tijeku mc.(dino merlin)
I tako ja volim piti,
i ljubiti,
takvu me straci napravili,
takva ću i ostati.(vuco)
a u mome srcu samo teku osjećaji,
U njima te nema više,
u njima nisi ni bio.(željko bebek)
Jer nisi ni htio ljubav moju,
nisi htio ljubav koju
nisam čuvala samo za tebe
noću danju.
Uzalud si se trudio,
neću te i eto.
Otrova,otrova dajte njemu,
u krvi je mojoj još puno ima,
otrova,otrova on bi htio
neka se truje zauvijek.(zlatko pejaković)
Tako ti je mali kad ljubim ja......






01.06.2005. u 20:00 | 5 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari oćeš/nećeš?

opis bloga

..gluposti..jer ovdje ne možeš očekivat niš drugo...


kolko vas je bilo ovdje..
fri veb kaunter:)



NeKI LInKovI

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
---------------------------------
Za ljubitelje Tuninga..
TuningPuls
---------------------------------

sopočan
zujich
šokre
zaljubljena
seraa
ines
ivana
kux & spid
canca

---------------------------------